Gjest AveM Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hva er ideell innetemperatur for dere andre? Jeg sto opp til 19 grader, og det er kaldt. *Brrr*. Jeg trives best med 22-24 grader. Jeg klager sjeldent om det er varmere enn det, er en sånn utrolig frossenpinne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 22-23 grader er fint. ) 19 er alt for kaldt til at det er behagelig å sitte i ro inne i alle fall. 0 Siter
muriel Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hjemme holder jeg det på 25 grader, mye fordi det er nokså gulvkaldt. 0 Siter
flowy Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Liker 23 grader i stua, men på soverommet kan det godt være kaldt. 14 grader er flott, men så har jeg NASA-dyne også, da... 0 Siter
Gjest 20 er bra Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Etter at vi har pusset opp og fått isolert både her og der, holder det med 19-21 grader. Før måtte jeg ha 23 for å være fornøyd, men da ble jeg jo så sløv. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg syntes at det er ok med 19-20 grader om dagen når jeg gjør ting i husen, men om kvelden så må jeg få opp tempen litt for å kunne kose meg med en bok eller foran tv`en. Da foretrekker jeg 22 grader. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hjemme holder jeg det på 25 grader, mye fordi det er nokså gulvkaldt. Endelig noen andre enn meg ) 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Endelig noen andre enn meg ) Men da må jeg komme med det jeg fortsatt lurer på: Hvorfor føles 25 grader så mye varmere ute enn inne? Og da mener jeg uansett sol eller ikke. Hvis det er skyet oppholdsvær og 25 grader ute, er det som en bakerovn. Inne kan man ha klær på ved den temperaturen. Hvis det er 19 grader ute, er det deilig og varmt. Inne er det hustrig og krever tykk genser. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men da må jeg komme med det jeg fortsatt lurer på: Hvorfor føles 25 grader så mye varmere ute enn inne? Og da mener jeg uansett sol eller ikke. Hvis det er skyet oppholdsvær og 25 grader ute, er det som en bakerovn. Inne kan man ha klær på ved den temperaturen. Hvis det er 19 grader ute, er det deilig og varmt. Inne er det hustrig og krever tykk genser. Men har du sittet ute i bare tynn topp og skjørt og sola går ned, men temperaturen fortsatt er 19 grader? Da er det fort småkjølig å sitte ute uten litt mer tøy på. Forøvrig synes jeg 25gr inne om vinteren føles som rene bakerovnen. Jeg føler ikke akkurat for å sitte i sofaen i shorts og t-skjorte i februar! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men har du sittet ute i bare tynn topp og skjørt og sola går ned, men temperaturen fortsatt er 19 grader? Da er det fort småkjølig å sitte ute uten litt mer tøy på. Forøvrig synes jeg 25gr inne om vinteren føles som rene bakerovnen. Jeg føler ikke akkurat for å sitte i sofaen i shorts og t-skjorte i februar! ;-) *Hehe* Når vi er på hytta har vi ikke fyrt godt nok med mindre minst en av oss 3 søstrene sitter i bh'n utpå kvelden! ;o) 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg aner ikke for jeg har ikke sånnt termometer. Men jeg liker å ha det varmt, og min mor påpeker alltid at jeg har det for varmt når hun er her. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men da må jeg komme med det jeg fortsatt lurer på: Hvorfor føles 25 grader så mye varmere ute enn inne? Og da mener jeg uansett sol eller ikke. Hvis det er skyet oppholdsvær og 25 grader ute, er det som en bakerovn. Inne kan man ha klær på ved den temperaturen. Hvis det er 19 grader ute, er det deilig og varmt. Inne er det hustrig og krever tykk genser. Jeg tror hvis du sitter i skyggen i 25 grader og drikker en halvliter så er det akkurat passe ;o) 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men har du sittet ute i bare tynn topp og skjørt og sola går ned, men temperaturen fortsatt er 19 grader? Da er det fort småkjølig å sitte ute uten litt mer tøy på. Forøvrig synes jeg 25gr inne om vinteren føles som rene bakerovnen. Jeg føler ikke akkurat for å sitte i sofaen i shorts og t-skjorte i februar! ;-) Ja jeg synes 19 utegrader er deilig og varmt uansett. Og føles mye varmere enn inne. Og kan gjerne sitte lettkledd. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 *Hehe* Når vi er på hytta har vi ikke fyrt godt nok med mindre minst en av oss 3 søstrene sitter i bh'n utpå kvelden! ;o) Og det selv uten at man har spilt klespoker? ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg tror hvis du sitter i skyggen i 25 grader og drikker en halvliter så er det akkurat passe ;o) Hehe. Ikke frist meg. Men du har helt rett. Med kaldt øl kan det godt krype opp i 30 uten at det blir ubehagelig. Men jeg opplever det fortsatt som varmere enn inne. Nåja, 30 grader inne er fint til pulebruk, men ikke til å få puste i ellers. 0 Siter
Gjest Toshiba-varme Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Vi har varmepumpe, den står på 23 gr., akkurat passe innetemperatur for oss . Så her er det godt og varmt når vi står opp om morgenen, og resten av dagen , godt og varmt når vi kommer hjem fra jobb, helgeturer o.l. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men da må jeg komme med det jeg fortsatt lurer på: Hvorfor føles 25 grader så mye varmere ute enn inne? Og da mener jeg uansett sol eller ikke. Hvis det er skyet oppholdsvær og 25 grader ute, er det som en bakerovn. Inne kan man ha klær på ved den temperaturen. Hvis det er 19 grader ute, er det deilig og varmt. Inne er det hustrig og krever tykk genser. Hvis du er fysisk aktiv i 25 grader inne, føles det også varmt. Ikke bakerovn, akkurat passe. 19 er kaldt, om det er ute eller inne :-) 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvis du er fysisk aktiv i 25 grader inne, føles det også varmt. Ikke bakerovn, akkurat passe. 19 er kaldt, om det er ute eller inne :-) Det du mener er at grunnen til at jeg opplever det forskjellig er at jeg sitter stillere inne? Det kan jo hende. Ja, det kan absolutt hende. 19 grader er for øvrig den perfekte løpetemperatur hvis det er skyet eller lett regn. Nam. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.