Gå til innhold

Innetemperatur

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Det du mener er at grunnen til at jeg opplever det forskjellig er at jeg sitter stillere inne? Det kan jo hende. Ja, det kan absolutt hende.

19 grader er for øvrig den perfekte løpetemperatur hvis det er skyet eller lett regn. Nam.

Ja, du får ikke beinflydd inne, rekker ikke få opp farten mellom veggene. Husker fra min aktive periode 16 grader og duskregn som perfekt løpstemp. Men det er veldig, veldig lenge siden, jeg kan huske feil ;-)

Gjest Amused
Skrevet

De siste dagene har det vært 14 (!) grader på stua når vi har stått opp. Blir ikke de lange frokostene da, nei. Leier en aldeles elendig isolert leilighet, og skal heldigvis snart flytte. Jeg trives best med 22 grader inne, jeg, men selv da liker jeg å kose meg under pleddet :)

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg trives best med 24 grader eller mer. Men sambo han tåler ingenting over 22.

Så da ligger vi som oftest på 21-22.

Og jeg har som oftest pledd eller ekstra jakke på meg, mens han sitter i t-shorte.

Det skal jammen ikke være lett! :(

Skrevet

Og det selv uten at man har spilt klespoker? ;-)

Tre søstre har ikke den helt store interessen av å spille klespoker med hverandre nei... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...