Katt-ja Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Noen som har bestilt en vare som kostet mer enn 200,- og som kan fortelle hva som da skjer? Jeg har bestilt en film - dvs. jeg bestilte flere, men det var bare den ene som kostet mer enn 20 pund. De andre filmene fikk jeg i posten etter 3-5 dager. Den ene har jeg ikke sett snurten av - og nå har det vel gått nesten 3 uker. Greit nok at det skal fortolles osv., men hvor lang tid pleier det å ta? Noen som vet? 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det tar nok tid fordi de ikke har den inne i så fall - jeg fikk et eget brev med faktura på 140 i toll dajeg kjøte en DVD som kostet 220 kr - det var sure penger. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Det tar nok tid fordi de ikke har den inne i så fall - jeg fikk et eget brev med faktura på 140 i toll dajeg kjøte en DVD som kostet 220 kr - det var sure penger. På nettsiden deres (play.com) står det at den er sendt samtidig med de andre filmene - som kom for 2 uker siden... 0 Siter
Gjest totem Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Noen ganger går det 1 uke, andre ganger går det mange uker. Det er veldig forskjellig fra gang til gang. Det har også variert om Posten har gjort fortollingen, eller om jeg har gjort det selv. Hvis varen er verdt under 1000kr kan du få pakken, men må fortolle via nettet. Du må betale moms på varen + 70-80kr i gebyr til Posten. 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 På nettsiden deres (play.com) står det at den er sendt samtidig med de andre filmene - som kom for 2 uker siden... ok - da tar det kanskje litt mer tid -jeg husker ikke jeg... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Noen ganger går det 1 uke, andre ganger går det mange uker. Det er veldig forskjellig fra gang til gang. Det har også variert om Posten har gjort fortollingen, eller om jeg har gjort det selv. Hvis varen er verdt under 1000kr kan du få pakken, men må fortolle via nettet. Du må betale moms på varen + 70-80kr i gebyr til Posten. Ahhh! Fortell mer! Jeg kan fortolle den selv, på nettet? Øhh...hvordan? Har altså ikke fått noen lapp fra posten, eller Tollmyndighetene ennå... 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det tar nok tid fordi de ikke har den inne i så fall - jeg fikk et eget brev med faktura på 140 i toll dajeg kjøte en DVD som kostet 220 kr - det var sure penger. Enig. Jeg måtte betale 140 kroner i toll jeg også. Jeg var ganske sur :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Enig. Jeg måtte betale 140 kroner i toll jeg også. Jeg var ganske sur :-) Betaler gjerne 140 kroner jeg, bare filmen også ankommer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.