Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter penger inn på konto (50 laken!), de ble visstnok satt inn på lørdag og ennå har jeg ikke sett snurten av dem. Kommer de inn på fast klokkeslett, f.eks. kl. 08:00 hver dag eller er det håp om at de kan dukke opp i løpet av dagen?

*Shoppesyk*

Skrevet

Det varierer vel litt fra bank til bank, tror jeg - men det der var jo veldig tregt uansett, syns jeg?

DNB gjør overføringer kl 09:00 12:00 og 15:00, mener jeg å ha lest en plass.

Skrevet

Tror det er to ganger om dagen at penger kan komme inn på kontoen. Tror neste gang er på ettermiddagen.

Gjest Calóni
Skrevet

Vanligvis kommer jo penger inn neste virkedag, så hele greia er jo litt merkelig..men mulig det tar lenger tid med så store beløp?

Men det er enda godt håp for at de kan komme i løpet av dagen, ja :) Lønna fra kommunen den 12. pleier aldri å være på plass før rundt lunsj-tider, såvidt jeg vet.

Skrevet

Hvis den ene parten har Postbanken så kan det iallefall ei uke, det har jeg selv opplevd.

Skrevet

Hvis den ene parten har Postbanken så kan det iallefall ei uke, det har jeg selv opplevd.

*Snøft* Mottakende part er Postbanken, er sannelig ikke sikker på hva betalende bank er, ikke Postbanken i alle fall.

Gjest Flystripa
Skrevet

Å dæven døtte ;o) Trenger du hjelp til å svi av?

Skrevet

Bank til bank går så og si på minuttet. Fra postbank så kan det ta over en uke i det verste.

Postbanken skulle ha vært boikottet, alle som har dette skulle ha byttet bank. Blir irritert bare jeg tenker på dem, hehe.

Skrevet

Det tar 3 virkerdager minst, mener jeg å ha blitt fortalt av snille bankdamen.

Jeg vil også ha 50 laken. Hvordan gjør man?

Skrevet

Det tar 3 virkerdager minst, mener jeg å ha blitt fortalt av snille bankdamen.

Jeg vil også ha 50 laken. Hvordan gjør man?

Visker: Man selger et firma. ;o) 50 laken er bare litt av min gevinst da, resten kommer senere i vår. *Hihi*

Skrevet

Visker: Man selger et firma. ;o) 50 laken er bare litt av min gevinst da, resten kommer senere i vår. *Hihi*

Åååå! Og vi som har et firma vi vurderer å selge! Men så har jeg ikke helt lyst til det heller...

Ai, ai, ai.

Skrevet

Åååå! Og vi som har et firma vi vurderer å selge! Men så har jeg ikke helt lyst til det heller...

Ai, ai, ai.

Eller rettere sagt - vi solgte en eiendom som firmaet eide og så avviklet vi firmaet. :o)

Skrevet

Eller rettere sagt - vi solgte en eiendom som firmaet eide og så avviklet vi firmaet. :o)

Fortell, da! Hva skal du bruke alle de deilige pengene til? Noe gøy?

skorpionfisken
Skrevet

I verste fall skal det ta noen timer om det er to forskjellige banker, eller om det er sent på dagen er det kanskje ikke der før tidlig morgenen etter.

Høres muffens ut om noen sier det er gjort lørdag og så er det ikke kommet på onsdag. Det hadde jeg sjekket nærmere opp og bedt om bevis for at det var gjort (Kvittering). Så hadde jeg sjekka med banken hvor de har somlet bort pengene.

Med mindre postbanken er involvert på noen måte da...?

Eller kanskje pengene kommer fra utlandet? Det tar ofte litt tid.

mil1365380270
Skrevet

Lørdag og søndag skjer det ingen ting. Men siden det gikk på mandag, er jeg enig med skorpionfisken i at det skulle vært på kontoen din nå. Du kan ringe banken din, de kan ofte se om pengene er på vei inn :-)

Skrevet

Fortell, da! Hva skal du bruke alle de deilige pengene til? Noe gøy?

Hytte! :o))))))

Skrevet

I verste fall skal det ta noen timer om det er to forskjellige banker, eller om det er sent på dagen er det kanskje ikke der før tidlig morgenen etter.

Høres muffens ut om noen sier det er gjort lørdag og så er det ikke kommet på onsdag. Det hadde jeg sjekket nærmere opp og bedt om bevis for at det var gjort (Kvittering). Så hadde jeg sjekka med banken hvor de har somlet bort pengene.

Med mindre postbanken er involvert på noen måte da...?

Eller kanskje pengene kommer fra utlandet? Det tar ofte litt tid.

Niks, innenlands, men mottakerbank er Postbanken. Når jeg tenker meg om var det sånn da jeg fikk overført arven etter min mor for et par år siden også. Tok maaaaaange dager før den var på konto i postbanken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...