Gå til innhold

Snøbrøyting i Oslo - hvor henvende seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det finnes et nr man kan ringe når det gjelder spm om brøyting av veier, er det noen som kan opplyse meg om dette nr? :-)

Blir så oppgitt over at bare halve veien jeg bor i måkes. Den er ikke privat, og i går så jeg hele tre traktoren skuffe snø nedenfor oss - men alle kjørte videre nedover, ingen tok de siste 200 metrene oppover forbi oss! Slik er det hele tida.

Skrevet

Samferdselsetatet 810 00 100

Nope, det var finansiering av biler.. ;-) Men damen i andre enden av luren var veldig hyggelig!

Skrevet

Nope, det var finansiering av biler.. ;-) Men damen i andre enden av luren var veldig hyggelig!

men er det ikke sånn trykk 1, trykk 2, trykk 3.

Jeg bor i en bydel hvor bydelen står for brøytinga så jeg ringer servicekontoret i bydelen.

Hva med det nye kommunenummeret da? http://www.oslo.kommune.no/

Skrevet

Hvis du går inn på brøyting på den siden så kommer det opp et elektronisk skjema hvor man kan klage på brøytinga.

Jeg oppfordrer alle til å klage jeg. Har ikke lyst til å være innestengt i flere uker til.

Skrevet

Hvis du går inn på brøyting på den siden så kommer det opp et elektronisk skjema hvor man kan klage på brøytinga.

Jeg oppfordrer alle til å klage jeg. Har ikke lyst til å være innestengt i flere uker til.

Jeg sendte dem en mail jeg, så får vi se om det er noe respons å få. :-)

Skrevet

tlf nr til samferdselsetaten er 02180, ifølge kvitteringsmailen jeg fikk.

Skrevet

tlf nr til samferdselsetaten er 02180, ifølge kvitteringsmailen jeg fikk.

Det nye kommunenummeret, jeg fant det ikke da jeg så på Oslo Kommune.

Jeg har ringt det noen ganger, og de er greie til å gi ut direktenummeret til den man skal prate med.

Men uansett er det sært med et sentralbord som går på alle offentlige kontorer i Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...