Gå til innhold

Fine navn

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppass
Skrevet

Hva syns dere om navnene Cedric og Felicia?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

8

• Moraki

4

• Babette

4

• carma

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Jo, fine navn!

Skrevet

De er litt pompøse, men kan godt gjøre seg hvis etternavnet passer. Felicia Johansen er ikke noe særlig.

Skrevet

Kanskje hvis du bor i rikmanns-London...

Jeg liker ingen av navnene.

Skrevet

Felicia.. Hm.. Da tenker jeg på ordet 'fellatio', som er oralsex utført på en mann. Men kan hende jeg er litt rar, altså.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg syntes at de var pompøse og affekterte.

Liker ikke navn som er så tydelige "utenlandske", og skrives med c osv.

Minner meg for mye om Celina eller Tancred eller andre pompøse navn.

Foretrekker enkle norske navn.

Skrevet

Jeg syntes at de var pompøse og affekterte.

Liker ikke navn som er så tydelige "utenlandske", og skrives med c osv.

Minner meg for mye om Celina eller Tancred eller andre pompøse navn.

Foretrekker enkle norske navn.

Jeg er helt enig. Og lurer på hva som er galt med Ola og Ingrid.

Folk døper ungene sine Cindy og Melanie og Tabita og den slags.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er helt enig. Og lurer på hva som er galt med Ola og Ingrid.

Folk døper ungene sine Cindy og Melanie og Tabita og den slags.

Da jeg vokste opp på 80-tallet så var slike navn toppen på mote - trodde i allefall jeg.

Jeg misunte dem som hette Susan og Cindy osv, og syntes synd på Ingebjørg og Ingrid.

I dag tenker jeg motsatt: Takk gud for at jeg hadde foreldre som hadde vett til å ikke kalle meg meg for Alexis....

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Da jeg vokste opp på 80-tallet så var slike navn toppen på mote - trodde i allefall jeg.

Jeg misunte dem som hette Susan og Cindy osv, og syntes synd på Ingebjørg og Ingrid.

I dag tenker jeg motsatt: Takk gud for at jeg hadde foreldre som hadde vett til å ikke kalle meg meg for Alexis....

HVIS jeg hadde blitt jente så skulle jeg hete Nini :P

Skrevet

Kjempefine navn. Det er ikke noe vits i å henge seg opp i kommentarer fra inngrodde norske pottitter. Cédric er et kjempefint navn, og det er Felicia også.

Gjest Snuppass
Skrevet

Kjempefine navn. Det er ikke noe vits i å henge seg opp i kommentarer fra inngrodde norske pottitter. Cédric er et kjempefint navn, og det er Felicia også.

Enig, de er iallefall ikke harrye navn som noen her prøver å anntyde.

Jeg for min del kan ikke fordra norrøne navn a al Trym, Birk, Frøya..

Skrevet

Enig, de er iallefall ikke harrye navn som noen her prøver å anntyde.

Jeg for min del kan ikke fordra norrøne navn a al Trym, Birk, Frøya..

Nei, ikke jeg heller. Det er kjempeflott at folk kaller barna sine noe annet. Harry nei! Det er det da slettes ikke. Det er helt vanlige navn. Bare fordi man bor i Norge, betyr ikke at man må være like kjedelig.

Skrevet

For en teit ting å si... hehe.

"Hva syns dere om..." - vet du hva det betyr? :-)

Alle har ulik smak, ikke sant. Det går ikke an å si at noen tar feil når det kommer til smak. Noen syns enkelte navn er harry, andre syns det ikke.

Skrevet

For en teit ting å si... hehe.

"Hva syns dere om..." - vet du hva det betyr? :-)

Alle har ulik smak, ikke sant. Det går ikke an å si at noen tar feil når det kommer til smak. Noen syns enkelte navn er harry, andre syns det ikke.

Nei, men mange velger å kalle andres navn for pompøse og harry, bare fordi det ikke er norsk.

Skrevet

Nei, men mange velger å kalle andres navn for pompøse og harry, bare fordi det ikke er norsk.

Og enkelte tar seg friheten til å begrunne andres meninger om ting uten å egentlig ha peiling på hvorfor de har de meningene ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...