Gjest Snuppass Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hva syns dere om navnene Cedric og Felicia? 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 De er litt pompøse, men kan godt gjøre seg hvis etternavnet passer. Felicia Johansen er ikke noe særlig. 0 Siter
carma Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kanskje hvis du bor i rikmanns-London... Jeg liker ingen av navnene. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Felicia.. Hm.. Da tenker jeg på ordet 'fellatio', som er oralsex utført på en mann. Men kan hende jeg er litt rar, altså. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg syntes at de var pompøse og affekterte. Liker ikke navn som er så tydelige "utenlandske", og skrives med c osv. Minner meg for mye om Celina eller Tancred eller andre pompøse navn. Foretrekker enkle norske navn. 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg syntes at de var pompøse og affekterte. Liker ikke navn som er så tydelige "utenlandske", og skrives med c osv. Minner meg for mye om Celina eller Tancred eller andre pompøse navn. Foretrekker enkle norske navn. Jeg er helt enig. Og lurer på hva som er galt med Ola og Ingrid. Folk døper ungene sine Cindy og Melanie og Tabita og den slags. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg er helt enig. Og lurer på hva som er galt med Ola og Ingrid. Folk døper ungene sine Cindy og Melanie og Tabita og den slags. Da jeg vokste opp på 80-tallet så var slike navn toppen på mote - trodde i allefall jeg. Jeg misunte dem som hette Susan og Cindy osv, og syntes synd på Ingebjørg og Ingrid. I dag tenker jeg motsatt: Takk gud for at jeg hadde foreldre som hadde vett til å ikke kalle meg meg for Alexis.... 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Da jeg vokste opp på 80-tallet så var slike navn toppen på mote - trodde i allefall jeg. Jeg misunte dem som hette Susan og Cindy osv, og syntes synd på Ingebjørg og Ingrid. I dag tenker jeg motsatt: Takk gud for at jeg hadde foreldre som hadde vett til å ikke kalle meg meg for Alexis.... HVIS jeg hadde blitt jente så skulle jeg hete Nini 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kjempefine navn. Det er ikke noe vits i å henge seg opp i kommentarer fra inngrodde norske pottitter. Cédric er et kjempefint navn, og det er Felicia også. 0 Siter
Gjest Snuppass Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kjempefine navn. Det er ikke noe vits i å henge seg opp i kommentarer fra inngrodde norske pottitter. Cédric er et kjempefint navn, og det er Felicia også. Enig, de er iallefall ikke harrye navn som noen her prøver å anntyde. Jeg for min del kan ikke fordra norrøne navn a al Trym, Birk, Frøya.. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Enig, de er iallefall ikke harrye navn som noen her prøver å anntyde. Jeg for min del kan ikke fordra norrøne navn a al Trym, Birk, Frøya.. Nei, ikke jeg heller. Det er kjempeflott at folk kaller barna sine noe annet. Harry nei! Det er det da slettes ikke. Det er helt vanlige navn. Bare fordi man bor i Norge, betyr ikke at man må være like kjedelig. 0 Siter
carma Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kjempefine navn. Det er ikke noe vits i å henge seg opp i kommentarer fra inngrodde norske pottitter. Cédric er et kjempefint navn, og det er Felicia også. For en teit ting å si... hehe. "Hva syns dere om..." - vet du hva det betyr? :-) Alle har ulik smak, ikke sant. Det går ikke an å si at noen tar feil når det kommer til smak. Noen syns enkelte navn er harry, andre syns det ikke. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Han blonde gutten på bildet her er det jeg forbinder med navnet Cedric. http://www.bookcloseouts.com/images/Large/isbn006/006055990X-l.jpg 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 For en teit ting å si... hehe. "Hva syns dere om..." - vet du hva det betyr? :-) Alle har ulik smak, ikke sant. Det går ikke an å si at noen tar feil når det kommer til smak. Noen syns enkelte navn er harry, andre syns det ikke. Nei, men mange velger å kalle andres navn for pompøse og harry, bare fordi det ikke er norsk. 0 Siter
carma Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Nei, men mange velger å kalle andres navn for pompøse og harry, bare fordi det ikke er norsk. Og enkelte tar seg friheten til å begrunne andres meninger om ting uten å egentlig ha peiling på hvorfor de har de meningene ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.