Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Og enkelte tar seg friheten til å begrunne andres meninger om ting uten å egentlig ha peiling på hvorfor de har de meningene ;-) Det har da overhodet ingenting med saken å gjøre. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Nei, men mange velger å kalle andres navn for pompøse og harry, bare fordi det ikke er norsk. Det henger nok igjen fra den tiden da sjømenn var ute i fremmede farvann og snappet opp eksotiske navn på eksotiske damer, og så importerte de navnene hjem til sine små tuller her på bjerget. Det fikk naturlignok litt inntrykk av at de forsøkte å "fiiine seg til" ved å smykke barna sine med slike navn. Og så ble det litt "harry" å ha barn av helnorske foreldre med utenlansklingende navn, og dette henger fortsatt igjen. Men dersom en eller begge foreldrene er utenlandske har jo dette alltid blitt sett på som en annen sak! 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg er helt enig. Og lurer på hva som er galt med Ola og Ingrid. Folk døper ungene sine Cindy og Melanie og Tabita og den slags. Men de vil sikkert bli veldig søte midtsidepiker og dyktige strippere en vakker dag! 0 Siter
Gjest Cassans Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men de vil sikkert bli veldig søte midtsidepiker og dyktige strippere en vakker dag! Er du helt dust eller??? Tror forøvrig en som heter Camilla blir sett på som mer sexy enn som heter Ylva eller Ronja.. 0 Siter
Gjest Mener jeg om det Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Er du helt dust eller??? Tror forøvrig en som heter Camilla blir sett på som mer sexy enn som heter Ylva eller Ronja.. Ikke enig! Ylva ser jeg på som litt trolljente, Ronja er litt slem, mens camilla er kjedelig. Ingen modellnavn, ingen penjente navn. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hva jeg syns? Beklager, liker ingen av navnene, jeg får assosiasjoner til div. såpeoperaer á là Glamour. Eller reklamen for kaffeavtalen på statoil ;o) 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Er du helt dust eller??? Tror forøvrig en som heter Camilla blir sett på som mer sexy enn som heter Ylva eller Ronja.. "Er du helt dust eller???" Deg liker jeg ikke. 0 Siter
Gjest Jeppa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 "Er du helt dust eller???" Deg liker jeg ikke. Vel.. Var vel du som skrev at folk med andre fornavn enn Kari og Per og Anders ble strippere!!!! Idiot!!!! 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ikke enig! Ylva ser jeg på som litt trolljente, Ronja er litt slem, mens camilla er kjedelig. Ingen modellnavn, ingen penjente navn. I tillegg er det jo sånn at hvilke assosiasjoner man har til et navn, avhenger av hvem man kjenner/ser for seg når man hører navnet. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Vel.. Var vel du som skrev at folk med andre fornavn enn Kari og Per og Anders ble strippere!!!! Idiot!!!! Ja, det var det jeg skrev, helt ordrett. Hold deg til et nick per tråd. 0 Siter
Gjest Jeppa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ja, det var det jeg skrev, helt ordrett. Hold deg til et nick per tråd. Ja, det var det du skrev ja. Men, du er vel flau over navnet ditt siden du mest sannsynlig heter Liv-Olga, så jeg skjønner deg jo.. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Han blonde gutten på bildet her er det jeg forbinder med navnet Cedric. http://www.bookcloseouts.com/images/Large/isbn006/006055990X-l.jpg *lol* 0 Siter
Gjest Jeppa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Felicia.. Hm.. Da tenker jeg på ordet 'fellatio', som er oralsex utført på en mann. Men kan hende jeg er litt rar, altså. Du er ikke bare rar.. Du er sjuk.. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ja, det var det du skrev ja. Men, du er vel flau over navnet ditt siden du mest sannsynlig heter Liv-Olga, så jeg skjønner deg jo.. Du må være synsk! 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Du er ikke bare rar.. Du er sjuk.. Jeg synes du skulle ønske deg humoristisk sans til jul. Livet føles mye lettere når du har det, skjønner du. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 *lol* Lille lord Fauntleroy _het_ faktisk Cedric, så jeg har mitt på det tørre! ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Er du helt dust eller??? Tror forøvrig en som heter Camilla blir sett på som mer sexy enn som heter Ylva eller Ronja.. Men i virkeligheten kan Gudrun være DEN hotte baben og Camilla helt ordinær. 0 Siter
Gjest Jeppa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men i virkeligheten kan Gudrun være DEN hotte baben og Camilla helt ordinær. Tvilsomt... 0 Siter
Gjest Jeppa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg synes du skulle ønske deg humoristisk sans til jul. Livet føles mye lettere når du har det, skjønner du. Og du burde ønske deg folkeskikk!! (og et penere navn) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.