Gå til innhold

Fine navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og enkelte tar seg friheten til å begrunne andres meninger om ting uten å egentlig ha peiling på hvorfor de har de meningene ;-)

Det har da overhodet ingenting med saken å gjøre.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

8

• Moraki

4

• Babette

4

• carma

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Nei, men mange velger å kalle andres navn for pompøse og harry, bare fordi det ikke er norsk.

Det henger nok igjen fra den tiden da sjømenn var ute i fremmede farvann og snappet opp eksotiske navn på eksotiske damer, og så importerte de navnene hjem til sine små tuller her på bjerget.

Det fikk naturlignok litt inntrykk av at de forsøkte å "fiiine seg til" ved å smykke barna sine med slike navn.

Og så ble det litt "harry" å ha barn av helnorske foreldre med utenlansklingende navn, og dette henger fortsatt igjen.

Men dersom en eller begge foreldrene er utenlandske har jo dette alltid blitt sett på som en annen sak!

Skrevet

Jeg er helt enig. Og lurer på hva som er galt med Ola og Ingrid.

Folk døper ungene sine Cindy og Melanie og Tabita og den slags.

Men de vil sikkert bli veldig søte midtsidepiker og dyktige strippere en vakker dag!

Gjest Cassans
Skrevet

Men de vil sikkert bli veldig søte midtsidepiker og dyktige strippere en vakker dag!

Er du helt dust eller???

Tror forøvrig en som heter Camilla blir sett på som mer sexy enn som heter Ylva eller Ronja..

Gjest Mener jeg om det
Skrevet

Grøss! Absolutt ikke pent!

Gjest Mener jeg om det
Skrevet

Er du helt dust eller???

Tror forøvrig en som heter Camilla blir sett på som mer sexy enn som heter Ylva eller Ronja..

Ikke enig! Ylva ser jeg på som litt trolljente, Ronja er litt slem, mens camilla er kjedelig.

Ingen modellnavn, ingen penjente navn.

Skrevet

Hva jeg syns? Beklager, liker ingen av navnene, jeg får assosiasjoner til div. såpeoperaer á là Glamour.

Eller reklamen for kaffeavtalen på statoil ;o)

Skrevet

Er du helt dust eller???

"Er du helt dust eller???"

Deg liker jeg ikke.

Gjest Jeppa
Skrevet

"Er du helt dust eller???"

Deg liker jeg ikke.

Vel.. Var vel du som skrev at folk med andre fornavn enn Kari og Per og Anders ble strippere!!!!

Idiot!!!!

Skrevet

Ikke enig! Ylva ser jeg på som litt trolljente, Ronja er litt slem, mens camilla er kjedelig.

Ingen modellnavn, ingen penjente navn.

:)

I tillegg er det jo sånn at hvilke assosiasjoner man har til et navn, avhenger av hvem man kjenner/ser for seg når man hører navnet.

Skrevet

Vel.. Var vel du som skrev at folk med andre fornavn enn Kari og Per og Anders ble strippere!!!!

Idiot!!!!

Ja, det var det jeg skrev, helt ordrett.

Hold deg til et nick per tråd.

Gjest Jeppa
Skrevet

Ja, det var det jeg skrev, helt ordrett.

Hold deg til et nick per tråd.

Ja, det var det du skrev ja.

Men, du er vel flau over navnet ditt siden du mest sannsynlig heter Liv-Olga, så jeg skjønner deg jo..

Gjest Jeppa
Skrevet

Felicia.. Hm.. Da tenker jeg på ordet 'fellatio', som er oralsex utført på en mann. Men kan hende jeg er litt rar, altså.

Du er ikke bare rar.. Du er sjuk..

Skrevet

Ja, det var det du skrev ja.

Men, du er vel flau over navnet ditt siden du mest sannsynlig heter Liv-Olga, så jeg skjønner deg jo..

Du må være synsk!

Skrevet

Du er ikke bare rar.. Du er sjuk..

Jeg synes du skulle ønske deg humoristisk sans til jul. Livet føles mye lettere når du har det, skjønner du.

Skrevet

*lol*

Lille lord Fauntleroy _het_ faktisk Cedric, så jeg har mitt på det tørre! ;-)

Skrevet

Er du helt dust eller???

Men i virkeligheten kan Gudrun være DEN hotte baben og Camilla helt ordinær.

Gjest Jeppa
Skrevet

Men i virkeligheten kan Gudrun være DEN hotte baben og Camilla helt ordinær.

Tvilsomt...

Gjest Jeppa
Skrevet

Jeg synes du skulle ønske deg humoristisk sans til jul. Livet føles mye lettere når du har det, skjønner du.

Og du burde ønske deg folkeskikk!!

(og et penere navn)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...