Gjest Bimboen Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 I fjor stripet jeg håret mitt slik at jeg gikk fra mellomblond til ganske blond. Traff en venninne som lurte på om jeg forsøkte meg på et siste krampetrekk for å bevare ungdommen. "Jeg forbinder bleket hår med bimboer" sa hun. Det er jo ikke for ingenting at vi ikke er nære venninner, hun kan være ganske krass. Nå har det seg sånn at jeg så henne uten at hun så meg - med platinablondt hår ;-) Det hadde passet seg med en ørliten kommentar som sier mye, uten at jeg virker frekk neste gang vi treffes. Jeg bare _må_ kommentere hennes nye og lekre frisyre ;-) noen som kan hjelpe med kommentaren? Jada, litt barnslig er jeg - og det unner jeg meg å være, tihi.. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Med begeistret, ikke-spydig stemme: "Åh, så fin bimbofarge du har fått! Så kult" Du, det KLER deg virkelig!" 0 Siter
alannia Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 ser det er flere som krampholder på ungdommen... kan gi deg et tips om en butikk du kan finne klær til den nye bimbostilen din.... trodde blondt hår var synonymt med bimdo i ditt ordforåd... liker du å være bimbo hvordan er blondine-rabatten nå med platinablondt hår? 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 da sier du; "Jøss - alderen har innhenta deg også?" og så ler du HØYT, RÅTT og STØYENDE! 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg synes du bør si noe utelukkende hyggelig og positivt, så kanskje hun blir flau fordi hun var spiss mot deg. Innvendig kan du smile ondt. 0 Siter
Gjest Bimboen Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 da sier du; "Jøss - alderen har innhenta deg også?" og så ler du HØYT, RÅTT og STØYENDE! Denne hadde jeg veldig sansen for ;-) 0 Siter
Gjest Bimboen Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 ser det er flere som krampholder på ungdommen... kan gi deg et tips om en butikk du kan finne klær til den nye bimbostilen din.... trodde blondt hår var synonymt med bimdo i ditt ordforåd... liker du å være bimbo hvordan er blondine-rabatten nå med platinablondt hår? "Ser det er flere som krampholder på ungdommen" Veldig bra ) 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvorfor er det helt greit og farge håret svart/brunt/rødt osv, men farger man håret blondt har man panikk o.l hmmmm aldri skjønt dette jeg:))))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.