Gjest Tristann Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hva slags pipetobakk liker dere? Og hvor kjøper dere den hen? 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har røyket pipe én gang, da jeg var 13 år og lurte på hva det var for noe. Aldri igjen, hehe :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 har kun prøvd frukt tobakk i vannpipe. Mmm.. det var godt, det. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 har kun prøvd frukt tobakk i vannpipe. Mmm.. det var godt, det. Hvordan fungerer det? smaker det frukt? 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvordan fungerer det? smaker det frukt? http://www.egyptiandreams.co.uk/product_info.php?products_id=543 Der står litt. Og ja, det smaker frukt! Og er uten nikotin. Kjempegodt. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har røyket pipe én gang, da jeg var 13 år og lurte på hva det var for noe. Aldri igjen, hehe :-) Hvorfor ikke prøve igjen..? Jeg elsker jo peper og patting og alt som hører til, det er sikkert en sjanse for deg også.. 0 Siter
jaime Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvorfor ikke prøve igjen..? Jeg elsker jo peper og patting og alt som hører til, det er sikkert en sjanse for deg også.. Du dauer av det også, smartingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.