Gå til innhold

Hjelp...hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Har blitt en del treg i magen og regner med at dette har noe med graviditeten å gjøre, men jeg har oppdaget at det kommer rosa slim fra skjeden på toalettpapriet når jeg presser. Hva kan dette være? Er 100% sikker på at det ikke er hemmoroider da jeg vet at slimet kommer fra skjeden. Er i uke 6+1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22068-hjelphva-kan-dette-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det kan tenkes at det har kommet en minimal blødning fra livmorhalsen i forb. med trykkingen. Dette skulle være ufarlig, ihvertfall så lenge det er snakk om så små mengder. Uansett bør du sørge for å holde avføringen så myk som mulig. Dette gjør du best ved riktig kosthold. Drikk ca 3 liter om dagen. Spis frukt, fiber og ikke så store, kraftige måltider. Tørkede aprikoser eller svisker virker meget effektivt på de fleste. Yoghurt og surmelk er å anbefale framfor vanlig søtmelk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...