Gå til innhold

mer navn.

Anbefalte innlegg

Gjest Otelia78
Skrevet

hva synest dere om navnet:

Chrisander

vet dere om barn i dag som heter dette?

Skrevet

Chrisander høres ut som en merkelig sammensetning av Christoffer og Aleksander. For meg er det et ikke-navn.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Litt merkelig synes jeg..

Gjest Cezalion
Skrevet

Vet ikke om noen som heter det. Synes ikke det var pent heller.

Skrevet

Jeg synes det er fint. Originalt stammer det fra det greske navnet "Chrysouvalantis" og betyr "Den gyldne glorie".

Gjest Otelia78
Skrevet

Jeg synes det er fint. Originalt stammer det fra det greske navnet "Chrysouvalantis" og betyr "Den gyldne glorie".

da passer det så bra til mitt englebarn når det kommer. Trodde nesten at jeg hadde funnet på navnet selv, men det er noen som heter det i følge ssb.

Skrevet

Det blir litt for Chris André for meg, og det er blodharry - hehe.

Skrevet

da passer det så bra til mitt englebarn når det kommer. Trodde nesten at jeg hadde funnet på navnet selv, men det er noen som heter det i følge ssb.

Ja, koselig navn med en koselig betydning :-)

Gjest Otelia78
Skrevet

Det blir litt for Chris André for meg, og det er blodharry - hehe.

huff jeg har ikke sansen for dette navnet Andrè som skal slenges på alle mulige navn.

Skrevet

huff jeg har ikke sansen for dette navnet Andrè som skal slenges på alle mulige navn.

Nå er Chrisander (den norske versjonen) noe helt annet enn André, da..

Skrevet

Jeg vet ikke om noen Chrisander, men kjenner en Sikander. Sistnevnte er det enda færre som heter, ifølge SSB.

For meg blir begge litt for snirklete. Men jeg liker korte navn med enkel stavemåte.

Gjest Otelia78
Skrevet

joda, men jeg kommenterte Carma sin Chris Andrè som hun mente var ganske likt med Chrisander.

Gjest Siddisen
Skrevet

Norsk versjon: Krisander.

mariaflyfly
Skrevet

Chrisander høres ut som en merkelig sammensetning av Christoffer og Aleksander. For meg er det et ikke-navn.

Støttes.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hmm.. noe spesielt, vil jeg si..

Gjest trultemor25
Skrevet

Vet ikke om noen som heter det, men synes det høres svenskt ut jeg.

Logitechmusa
Skrevet

Hvorfor skal folk være så inn i hampen originale når de finner på navn? Helt grusom skikk, synes jeg.

Skrevet

Hvorfor skal folk være så inn i hampen originale når de finner på navn? Helt grusom skikk, synes jeg.

Ja, drep for all del kreativiteten! Alt som smaker av utradisjonelt burde drepes ved fødselen!

Logitechmusa
Skrevet

Ja, drep for all del kreativiteten! Alt som smaker av utradisjonelt burde drepes ved fødselen!

Det får stå for din egen regning, jeg for min del snakka bare om navn. Det ER mange stygge, nymotens navn.

Gjest Otelia78
Skrevet

Jeg syntes bare at det var en morsom kobinasjon mellom f.eks. Christian og Alexander. Trodde nesten at jeg hadde funnet på det selv, men det er noensom heter det i Norge. Jeg synest at navnet er litt tungt, men samtidig er det noe nytt over det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...