Gjest bare fælt Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg syntes bare at det var en morsom kobinasjon mellom f.eks. Christian og Alexander. Trodde nesten at jeg hadde funnet på det selv, men det er noensom heter det i Norge. Jeg synest at navnet er litt tungt, men samtidig er det noe nytt over det. Ikke pent i det hele tatt. Alle navn som har Chris med noe påslengt etterpå er grusomme. Ligner veldig på Chris Andre, og det er jo 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Fint, ja jeg vet om en som heter det. 0 Siter
Gjest Otelia78 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det får stå for din egen regning, jeg for min del snakka bare om navn. Det ER mange stygge, nymotens navn. Tidemann er et eksempel på det. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Da spør jeg; er det et navn? Syns folk her inne (navnetrådstarterne) har veldig merkelig smak. 0 Siter
Gjest Otelia78 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Da spør jeg; er det et navn? Syns folk her inne (navnetrådstarterne) har veldig merkelig smak. ja faktisk det er 56 personer eller noe sånn som heter dette. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 ja faktisk det er 56 personer eller noe sånn som heter dette. Wow!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.