Gjest Hanneline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hey, ikke tulle med fordommene mine da! Nå blir det bare rot for meg her;-) tja litt opprenskning i ny og ne skader ingen 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Han har golfkøller... Teller det? Og vi har begge godt utbytte av å se curling (vi ler så vi griner) - DET teller vel i alle fall? Curling er egentlig ganske interesant hvis man tar seg tid til å sette seg inn i det. Og Pål Trulsen er på grensa til å være litt søt på en shabby måte. 0 Siter
morsan Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 *Pekepåbondensomluktervondt* Blir det morsommere nå så dauer jeg! 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Curling er egentlig ganske interesant hvis man tar seg tid til å sette seg inn i det. Og Pål Trulsen er på grensa til å være litt søt på en shabby måte. Pål Trulsen? Næmmen Babette da!!!!! 0 Siter
Gjest Jeppa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Raija --> nei Hva med Ronja? ronja er grusomt, på lik linje med emil og trym, frøya, ylva, birk osv.. 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Pål Trulsen? Næmmen Babette da!!!!! Ja, jeg vet at dette er litt avvik i forhold til øvrig hitliste. Men han har noe ved seg. En rufsete sjarm. 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ja, jeg vet at dette er litt avvik i forhold til øvrig hitliste. Men han har noe ved seg. En rufsete sjarm. Det får passere, under tvil - men det er bare fordi jeg_VET_du har smak til vanlig. Hva synes vi om Sivert Høyem? Personling kunne jeg spist han til alle måltider. 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Curling er egentlig ganske interesant hvis man tar seg tid til å sette seg inn i det. Og Pål Trulsen er på grensa til å være litt søt på en shabby måte. http://soudogcurling.tripod.com/Olympics/photos/2002/020220_norm_trulsenp4.jpg Jaha..? 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det får passere, under tvil - men det er bare fordi jeg_VET_du har smak til vanlig. Hva synes vi om Sivert Høyem? Personling kunne jeg spist han til alle måltider. Han er jo fryktelig ulenkelig og mager, men han har en magisk utstråling og stemme som går rett hjem. Og så er han jo fin på håret. Og har brune øyne. Det er pent. 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 http://soudogcurling.tripod.com/Olympics/photos/2002/020220_norm_trulsenp4.jpg Jaha..? Det kom ikke fram noe bilde hos meg. 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Han er jo fryktelig ulenkelig og mager, men han har en magisk utstråling og stemme som går rett hjem. Og så er han jo fin på håret. Og har brune øyne. Det er pent. konstaterer at vi igjen er samstemte i vår observasjon:-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det kom ikke fram noe bilde hos meg. Det var rart. Pytt, pytt. 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Janne høres litt kriminelt ut, som Raymond, Jonny osv. hos gutter. Raija har jeg ikke hørt om, høres ut som en muslim. Hanne synes jeg er fint. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 ronja er grusomt, på lik linje med emil og trym, frøya, ylva, birk osv.. Bedre enn Raija hvertfall. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 To ikke-navn for min del, men Hanne er OK selv om jeg liker Hanna bedre. 0 Siter
Platina Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 ronja er grusomt, på lik linje med emil og trym, frøya, ylva, birk osv.. *Skuler stygt på Jeppa* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.