Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på et nytt nick her inne. Alle forslag mottas med takk :D

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nilia

8

• morsan

4

• hare1365380455

4

• flisa

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Popcorn

Eventuella

Heheheheh...popcorn :)

Gjest Eventuella
Skrevet

Heheheheh...popcorn :)

Hmm..likte jeg dette nicket da?

Hva syns du?

Skrevet

Hmm..likte jeg dette nicket da?

Hva syns du?

Syns det kledde deg!

Gjest Eventuella
Skrevet

Snupperompa

Hehehehe...eh, nei, det passer ikke til meg :D

Men tusen takk for forslaget :)

Skrevet

Hehehehe...eh, nei, det passer ikke til meg :D

Men tusen takk for forslaget :)

Lokal inspirasjon :-)

Gjest LucySky
Skrevet

:)

Det er verre med sånne som har lagd nicket sitt i hui og hast på grunn av et spørsmål de ville komme med, og så er blitt hengende med det.

*tenker veldig, for ikke å nevne nick som fins*

F.eks.et fleipete svar en lørdag om kvelden som kommer: Vi skal spise tacos og kose oss veldig i senga siden! hilsen Sår bak. Eller rasende svar til et innlegg om politikk: Så lavt synker jeg virkelig ikke! hilsen Dypt nede.

Jeg het Selje før fordi jeg hadde et allergispørsmål som det hasta med, og de allergene trærne som Bjørk og Hassel var opptatt den gangen. Så ble det Selje. Og det hang med meg lenge. Uten at det forsåvidt forstyrra for innleggene.

Skrevet

Det er verre med sånne som har lagd nicket sitt i hui og hast på grunn av et spørsmål de ville komme med, og så er blitt hengende med det.

F.eks.et fleipete svar en lørdag om kvelden som kommer: Vi skal spise tacos og kose oss veldig i senga siden! hilsen Sår bak. Eller rasende svar til et innlegg om politikk: Så lavt synker jeg virkelig ikke! hilsen Dypt nede.

Jeg het Selje før fordi jeg hadde et allergispørsmål som det hasta med, og de allergene trærne som Bjørk og Hassel var opptatt den gangen. Så ble det Selje. Og det hang med meg lenge. Uten at det forsåvidt forstyrra for innleggene.

He-he! :-)

Forresten så husker jeg Selje :-)

Skrevet

Uansett hva du velger bør du skynde deg og reservere det, for det har hendt før at noen blir inspirert av andres tråder om nye nick og ”stjeler” det.

For øvrig synes jeg nilia er ganske fint, da! :-) Trenger ikke bytte! :-)

Skrevet

"Det er verre med sånne som har lagd nicket sitt i hui og hast på grunn av et spørsmål de ville komme med, og så er blitt hengende med det."

Guilty as charged!! ;-)

Skulle komme med et lite spørsmål på foreldreforum, og kunne ikke bruke slikt som "en mor" osv, så da ble det morsan. Først og fremst fordi jeg akkurat da irriterte meg litt over an godt voksen (NORSK!) mann som ustanselig omtalte sin gamle mor som "morsan"! *he he*

Siden har det bare blitt sånn.

har vurdert å bytte, men det har ikke blitt noe av.

Og så er det litt morsomt at damedame/Sarah Bernhard kaller meg for morosan! ;-) Det liker jeg! *S*

Skrevet

Da får jeg lage en FU:

Hva skal jeg velge av:

(Nilia)

Manilia

Eventuella

Popcorn

Reveguri

Snupperompa

Dajm

Eh, åsså har jeg en tilståelse...jeg heter av og til Mairiam (alt etter humør o.l), men nå vil jeg bare ha _et_ eneste nick!

Gjest LucySky
Skrevet

Da får jeg lage en FU:

Hva skal jeg velge av:

(Nilia)

Manilia

Eventuella

Popcorn

Reveguri

Snupperompa

Dajm

Eh, åsså har jeg en tilståelse...jeg heter av og til Mairiam (alt etter humør o.l), men nå vil jeg bare ha _et_ eneste nick!

Manilia likner litt på monilia, da, som er en fruktsykdom (grå monilia).

:0

Dajm var kort og litt kult.

Til morsan: Vi er jo VANT til det nicket! (Og: Jeg som har savnet damedame og ikke skjønt at hun hadde skifta nick.)

Skrevet

Til morsan: Vi er jo VANT til det nicket! (Og: Jeg som har savnet damedame og ikke skjønt at hun hadde skifta nick.)

Jeg var heller ikke klar over at damedame var Sarah B. Jeg blir bestandig godtesjuk når jeg ser det nicket jeg. Synes de julekakene er så gode atte;)

Skrevet

Nei heisann her var det et svar til meg! :-)

Skrevet

Da får jeg lage en FU:

Hva skal jeg velge av:

(Nilia)

Manilia

Eventuella

Popcorn

Reveguri

Snupperompa

Dajm

Nilia - jeg synes det er et fint nick jeg, da! :-) Du kan godt beholde det.

Manilia - Får en sånn merkelig blandingsassosiasjon av Manilla og Manisk... ;-)

Eventuella - artig

Popcorn - artig

Reveguri - nei huff!

Snupperompa - enda verre!! :-(

Dajm - kort og greit! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...