Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns nicket ditt nilia er veldig fint som det er.

men du virker fast bestemt på å bytte, så......

:-)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nilia

8

• morsan

4

• hare1365380455

4

• flisa

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Mama Grandiosa

Dr Evil

Kusine Petrine

Limbolaila

Adekvata

Tante Rundtomkring

Anna Ballerina

Ivana Humpalot

Liv Lyssky

Skrevet

syns nicket ditt nilia er veldig fint som det er.

men du virker fast bestemt på å bytte, så......

:-)

Hehe, neida, ikke helt fast bestemt:) Men da jeg fant denne siden for...eh..ja når var det..det må ha vært sommeren 2001, så skrev jeg bare inn nicket mitt i full fart. Å så ble det bare til at jeg har brukt samme nick i alle år. Men så varierer det veldig hvor mye jeg skriver på disse sidene da. Tror ikke det er så mange som kjenner igjen nicket mitt. Jeg er her ganske ofte altså, men da leser jeg stort sett bare.

Så derfor tenkte jeg at jeg ville ha et finere nick liksom. Men hvis folk synes Nilia er helt ok, så heter jeg bare det da :D

Skrevet

Mama Grandiosa

Dr Evil

Kusine Petrine

Limbolaila

Adekvata

Tante Rundtomkring

Anna Ballerina

Ivana Humpalot

Liv Lyssky

*LOL*

Limbolaila , liv lyssky , tante rundtomkring?

hehehehehehe :D

mariaflyfly
Skrevet

*LOL*

Limbolaila , liv lyssky , tante rundtomkring?

hehehehehehe :D

Gode forslag alle sammen. :)

Skrevet

Da får jeg lage en FU:

Hva skal jeg velge av:

(Nilia)

Manilia

Eventuella

Popcorn

Reveguri

Snupperompa

Dajm

Eh, åsså har jeg en tilståelse...jeg heter av og til Mairiam (alt etter humør o.l), men nå vil jeg bare ha _et_ eneste nick!

Beholde Nilia :-)

Skrevet

Hehe, neida, ikke helt fast bestemt:) Men da jeg fant denne siden for...eh..ja når var det..det må ha vært sommeren 2001, så skrev jeg bare inn nicket mitt i full fart. Å så ble det bare til at jeg har brukt samme nick i alle år. Men så varierer det veldig hvor mye jeg skriver på disse sidene da. Tror ikke det er så mange som kjenner igjen nicket mitt. Jeg er her ganske ofte altså, men da leser jeg stort sett bare.

Så derfor tenkte jeg at jeg ville ha et finere nick liksom. Men hvis folk synes Nilia er helt ok, så heter jeg bare det da :D

Jeg har vært her mye lenger enn deg, og fant også bare på no' som nick (stjernetegnet mitt da...). Ser ikke noe poeng i å bytte jeg da, når man har fått innarbeidet et nick. Med mindre man føler behov for å skifte identitet da.

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker nicket ditt, så ikke bytt!:)

hare1365380455
Skrevet

Da får jeg lage en FU:

Hva skal jeg velge av:

(Nilia)

Manilia

Eventuella

Popcorn

Reveguri

Snupperompa

Dajm

Eh, åsså har jeg en tilståelse...jeg heter av og til Mairiam (alt etter humør o.l), men nå vil jeg bare ha _et_ eneste nick!

nilia

Gjest nosigns
Skrevet

Da får jeg lage en FU:

Hva skal jeg velge av:

(Nilia)

Manilia

Eventuella

Popcorn

Reveguri

Snupperompa

Dajm

Jeg ville beholdt nilia jeg, det er jo kjempefint. Av de andre var dajm det eneste jeg likte.

hare1365380455
Skrevet

Manilia likner litt på monilia, da, som er en fruktsykdom (grå monilia).

:0

Dajm var kort og litt kult.

Til morsan: Vi er jo VANT til det nicket! (Og: Jeg som har savnet damedame og ikke skjønt at hun hadde skifta nick.)

Hvilket nick har damedame nå?

Skrevet

Mama Grandiosa

Dr Evil

Kusine Petrine

Limbolaila

Adekvata

Tante Rundtomkring

Anna Ballerina

Ivana Humpalot

Liv Lyssky

Hehe, Kusine Petrine, det er jo kusina mi, det :-)

Skrevet

Hvilket nick har damedame nå?

Sarah Bernhard tror jeg, ut fra det morsan skriver lenger ned i tråden.

Skrevet

Ta et du husker når du skal logge deg på! Nilia er jo ok. Du må ha et som er ok for deg; vi vet jo ikke noe om deg.

hare1365380455
Skrevet

Sarah Bernhard tror jeg, ut fra det morsan skriver lenger ned i tråden.

Ok, takk for svar. :)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Men du ER jo Nilia. Du kan vel ikke bare plutselig hete noe annet?? Da blir du jo noen andre da...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...