Gå til innhold

FU: Ikke en lørdag uten?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Stå opp tidlig og gå tur og ta inn avisen. Er så deilig å være oppe når det er stille ute.

Etterpå er det lang frokost med tidligere nevnte avis, avislesingen avsluttes med en frokostblund på sofaen. Og nei, jeg har ikke barn ;-)

I 10-tiden er jeg oppe igjen, og da handler jeg før alle de andre fyller butikkene. Resten av dagen har ingen rutine, bortsett fra at rødvin som regel er en ingrediens :-)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

8

• flisa

5

• Babette

3

• flowy

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Nei, men jeg pleier å blande inn litt sprit..

Ganske gøy for barna merker ingenting.

Det er praktisk, for da sovner de så søtt!

Skrevet

Morgensex, kaffe latte, romantikk og aviser;-)

Jøss, bor du i en film?

*misunnelig*

Gjest pekka
Skrevet

Sove lenge, nytrukket kaffe og lotto levert, da koser jeg meg :)

Skrevet

Hmm, det er jo bare onsdag i dag jo. Da er det for tidlig og tenke på lørdagen ennå ;)

Gjest Hanneline
Skrevet

Hmm, det er jo bare onsdag i dag jo. Da er det for tidlig og tenke på lørdagen ennå ;)

Nei, det er da man MÅ begynne å tenke på lørdagen for å holde ut torsdagen og fredagen ;)

Skrevet

Hvis jeg har fri: Sove lenge, gå rundt med pysj til jeg absolutt må ta på klær. Handle litt forskjellig, eventuelt hjelpe familien, lage mat, drikke vin, vaske leiligheten, vaske klær, skifte på senger, rydde litt innimellom mens jeg ser på greske musikkvideoer og drikker ouzo.

Skrevet

Nei, det er da man MÅ begynne å tenke på lørdagen for å holde ut torsdagen og fredagen ;)

Hehe...ja det har du egentlig rett i:) Jeg gleder meg til fredagen jeg. Da har man hele helgen forann seg. Huset er nyvasket, tenne stearinlys, hjemmelaget pizza, iskald pepsi max og idol. Senere på kvelden, etter at barna har lagt seg, ser vi på lost som gubben bruker og laste ned. Det er blitt "tradisjon" her i huset:)

Skrevet

Morgensex, kaffe latte, romantikk og aviser;-)

Neida, langt fra.. Men vi har ikke barn ennå, så vi står fritt til å gjøre hva vi vil. Prøver å gjøre det litt ekstra koselig fordi lørdag er en deilig dag!

Men jeg må si jeg gleder meg til den dagen det kommer barn krypende oppi senga.. :)

Gjest Hanneline
Skrevet

Hehe...ja det har du egentlig rett i:) Jeg gleder meg til fredagen jeg. Da har man hele helgen forann seg. Huset er nyvasket, tenne stearinlys, hjemmelaget pizza, iskald pepsi max og idol. Senere på kvelden, etter at barna har lagt seg, ser vi på lost som gubben bruker og laste ned. Det er blitt "tradisjon" her i huset:)

hehe laster ned lost jeg også... men den blir sett så raskt den er nede ;)

Og ja, Idol hører med på fredagen!

Gjest sandex
Skrevet

Har du lyst å overta barna mine på lørdagene? Jeg vil ha det sånn ogsåååå :) hehe

Gjest Tristann
Skrevet

røyka for mye du! :)

Nei, de fleste jeg kjenner som patter på pepan sier faktisk pepe!!!

Gjest Tristann
Skrevet

Kreta :-)

Hva gjør du der da?

Har de mye god pepetobakk der???

Kanskje du kan handle inn noe til meg?

Skrevet

Hva gjør du der da?

Har de mye god pepetobakk der???

Kanskje du kan handle inn noe til meg?

Jeg er ikke der nå :-) Men de har mye god tobakk. Jeg røyker ikke selv.

Skrevet

Sove lenge, handle god mat, spise lørdagsgodt.

Skrevet

Hvis jeg har fri: Sove lenge, gå rundt med pysj til jeg absolutt må ta på klær. Handle litt forskjellig, eventuelt hjelpe familien, lage mat, drikke vin, vaske leiligheten, vaske klær, skifte på senger, rydde litt innimellom mens jeg ser på greske musikkvideoer og drikker ouzo.

Tror jeg må begynne å drikke mer vin (og kanskje ouzo, eller kanskje ikke... hehe) - det høres ut som om du har det mer gøy enn meg når det skal ryddes og vaskes... hehe

hare1365380455
Skrevet

Jeg jobber annenhver lørdag, så da er det jobb og slappe av/tv (eller slappe av/handle så jobb). Om jeg har fri er det handling av mat, være med ungene, husarbeid, lese, se tv, slappe av på sofaen med brus og noe snop.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Slik ser lørdagene ut:

Annenhver eller tredjehver lørdag er vi på fjellet. Da står vi opp i 9.30-10.00-tiden. Spiser en lang frokost og så er det ut på ski.

Etterpå tar vi en tur i bassenget, koser oss i badstua.

Deretter middag, litt vin, spiller spill, leser eller ser på TV.

Likedan ser søndagen ut.

Til helga drar vi dit igjen.

Når vi er hjemme drar vi gjerne til et kjøpesenter, tar en tur på kafe, eller vi har vært i marka og gått på ski da også. Er jo så fin vinter i år.

De helgene vi er hjemme, får vi besøk eller besøker noen.

Ikke alltid, men ofte.

Til helga er fjellet igjen. Skal ha med oss et vennepar med barn.

Gjest Mmmmmmmmm
Skrevet

Slumre i senga helt til kl ni, frokost med ferske rundstykker fra stekeovnen og maaaaaange aviser. Kanskje en tur på kafe eller et kjøpesenter. Iallefall i en dagligvarebutikk for å handle til kveldens middag. Så er det god mat, rødvin og TV-kos med kaffe og likør.

Skrevet

Slik ser lørdagene ut:

Annenhver eller tredjehver lørdag er vi på fjellet. Da står vi opp i 9.30-10.00-tiden. Spiser en lang frokost og så er det ut på ski.

Etterpå tar vi en tur i bassenget, koser oss i badstua.

Deretter middag, litt vin, spiller spill, leser eller ser på TV.

Likedan ser søndagen ut.

Til helga drar vi dit igjen.

Når vi er hjemme drar vi gjerne til et kjøpesenter, tar en tur på kafe, eller vi har vært i marka og gått på ski da også. Er jo så fin vinter i år.

De helgene vi er hjemme, får vi besøk eller besøker noen.

Ikke alltid, men ofte.

Til helga er fjellet igjen. Skal ha med oss et vennepar med barn.

Har dere egen hytte med basseng???

Fy, det er ikke LOV!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...