mil1365380270 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Stå opp tidlig og gå tur og ta inn avisen. Er så deilig å være oppe når det er stille ute. Etterpå er det lang frokost med tidligere nevnte avis, avislesingen avsluttes med en frokostblund på sofaen. Og nei, jeg har ikke barn ;-) I 10-tiden er jeg oppe igjen, og da handler jeg før alle de andre fyller butikkene. Resten av dagen har ingen rutine, bortsett fra at rødvin som regel er en ingrediens :-) 0 Siter
Babette Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Nei, men jeg pleier å blande inn litt sprit.. Ganske gøy for barna merker ingenting. Det er praktisk, for da sovner de så søtt! 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Morgensex, kaffe latte, romantikk og aviser;-) Jøss, bor du i en film? *misunnelig* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Sove lenge, nytrukket kaffe og lotto levert, da koser jeg meg 0 Siter
nilia Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hmm, det er jo bare onsdag i dag jo. Da er det for tidlig og tenke på lørdagen ennå 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hmm, det er jo bare onsdag i dag jo. Da er det for tidlig og tenke på lørdagen ennå Nei, det er da man MÅ begynne å tenke på lørdagen for å holde ut torsdagen og fredagen 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvis jeg har fri: Sove lenge, gå rundt med pysj til jeg absolutt må ta på klær. Handle litt forskjellig, eventuelt hjelpe familien, lage mat, drikke vin, vaske leiligheten, vaske klær, skifte på senger, rydde litt innimellom mens jeg ser på greske musikkvideoer og drikker ouzo. 0 Siter
nilia Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Nei, det er da man MÅ begynne å tenke på lørdagen for å holde ut torsdagen og fredagen Hehe...ja det har du egentlig rett i:) Jeg gleder meg til fredagen jeg. Da har man hele helgen forann seg. Huset er nyvasket, tenne stearinlys, hjemmelaget pizza, iskald pepsi max og idol. Senere på kvelden, etter at barna har lagt seg, ser vi på lost som gubben bruker og laste ned. Det er blitt "tradisjon" her i huset:) 0 Siter
flowy Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Morgensex, kaffe latte, romantikk og aviser;-) Neida, langt fra.. Men vi har ikke barn ennå, så vi står fritt til å gjøre hva vi vil. Prøver å gjøre det litt ekstra koselig fordi lørdag er en deilig dag! Men jeg må si jeg gleder meg til den dagen det kommer barn krypende oppi senga.. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hehe...ja det har du egentlig rett i:) Jeg gleder meg til fredagen jeg. Da har man hele helgen forann seg. Huset er nyvasket, tenne stearinlys, hjemmelaget pizza, iskald pepsi max og idol. Senere på kvelden, etter at barna har lagt seg, ser vi på lost som gubben bruker og laste ned. Det er blitt "tradisjon" her i huset:) hehe laster ned lost jeg også... men den blir sett så raskt den er nede Og ja, Idol hører med på fredagen! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har du lyst å overta barna mine på lørdagene? Jeg vil ha det sånn ogsåååå hehe 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 røyka for mye du! Nei, de fleste jeg kjenner som patter på pepan sier faktisk pepe!!! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kreta :-) Hva gjør du der da? Har de mye god pepetobakk der??? Kanskje du kan handle inn noe til meg? 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hva gjør du der da? Har de mye god pepetobakk der??? Kanskje du kan handle inn noe til meg? Jeg er ikke der nå :-) Men de har mye god tobakk. Jeg røyker ikke selv. 0 Siter
Sofline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Sove lenge, handle god mat, spise lørdagsgodt. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvis jeg har fri: Sove lenge, gå rundt med pysj til jeg absolutt må ta på klær. Handle litt forskjellig, eventuelt hjelpe familien, lage mat, drikke vin, vaske leiligheten, vaske klær, skifte på senger, rydde litt innimellom mens jeg ser på greske musikkvideoer og drikker ouzo. Tror jeg må begynne å drikke mer vin (og kanskje ouzo, eller kanskje ikke... hehe) - det høres ut som om du har det mer gøy enn meg når det skal ryddes og vaskes... hehe 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg jobber annenhver lørdag, så da er det jobb og slappe av/tv (eller slappe av/handle så jobb). Om jeg har fri er det handling av mat, være med ungene, husarbeid, lese, se tv, slappe av på sofaen med brus og noe snop. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Slik ser lørdagene ut: Annenhver eller tredjehver lørdag er vi på fjellet. Da står vi opp i 9.30-10.00-tiden. Spiser en lang frokost og så er det ut på ski. Etterpå tar vi en tur i bassenget, koser oss i badstua. Deretter middag, litt vin, spiller spill, leser eller ser på TV. Likedan ser søndagen ut. Til helga drar vi dit igjen. Når vi er hjemme drar vi gjerne til et kjøpesenter, tar en tur på kafe, eller vi har vært i marka og gått på ski da også. Er jo så fin vinter i år. De helgene vi er hjemme, får vi besøk eller besøker noen. Ikke alltid, men ofte. Til helga er fjellet igjen. Skal ha med oss et vennepar med barn. 0 Siter
Gjest Mmmmmmmmm Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Slumre i senga helt til kl ni, frokost med ferske rundstykker fra stekeovnen og maaaaaange aviser. Kanskje en tur på kafe eller et kjøpesenter. Iallefall i en dagligvarebutikk for å handle til kveldens middag. Så er det god mat, rødvin og TV-kos med kaffe og likør. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Slik ser lørdagene ut: Annenhver eller tredjehver lørdag er vi på fjellet. Da står vi opp i 9.30-10.00-tiden. Spiser en lang frokost og så er det ut på ski. Etterpå tar vi en tur i bassenget, koser oss i badstua. Deretter middag, litt vin, spiller spill, leser eller ser på TV. Likedan ser søndagen ut. Til helga drar vi dit igjen. Når vi er hjemme drar vi gjerne til et kjøpesenter, tar en tur på kafe, eller vi har vært i marka og gått på ski da også. Er jo så fin vinter i år. De helgene vi er hjemme, får vi besøk eller besøker noen. Ikke alltid, men ofte. Til helga er fjellet igjen. Skal ha med oss et vennepar med barn. Har dere egen hytte med basseng??? Fy, det er ikke LOV! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.