Gå til innhold

FU: Ikke en lørdag uten?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har dere egen hytte med basseng???

Fy, det er ikke LOV!

:-)

Vi har leilighet på fjellet.

Det er et tidligere høyfjellshotell, som er gjort om til leiligheter.

Og det er svømmebasseng, spisested, discotek og bar der.

Ligger midt i slalombakken og skiterrenget.

Vi kjøpte leiligheten med utleieklausul. Det vil si at den leies ut når vi ikke bruker den selv. Vi har forpliktet oss til å leie ut 40% (eller var det 60 %, husker ikke helt:)) av året.En del av leieinntektene går da til oss.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

8

• flisa

5

• Babette

3

• flowy

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Vi har leilighet på fjellet.

Det er et tidligere høyfjellshotell, som er gjort om til leiligheter.

Og det er svømmebasseng, spisested, discotek og bar der.

Ligger midt i slalombakken og skiterrenget.

Vi kjøpte leiligheten med utleieklausul. Det vil si at den leies ut når vi ikke bruker den selv. Vi har forpliktet oss til å leie ut 40% (eller var det 60 %, husker ikke helt:)) av året.En del av leieinntektene går da til oss.

Æsjameg, trasige greier da du ;-)

Men jeg skal på hotell i helga så! Full kost og losji, og første helg der barnet overnatter hos besteforeldrene! Gleder meg enormt!!

Hm.. kanskje det er svømmebasseng der også? :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Æsjameg, trasige greier da du ;-)

Men jeg skal på hotell i helga så! Full kost og losji, og første helg der barnet overnatter hos besteforeldrene! Gleder meg enormt!!

Hm.. kanskje det er svømmebasseng der også? :-)

Jeg glemte å nevne Spa da, men det har jeg til gode å prøve ennå:)

Kos der på hotell i helga. Det man gjør skjelden setter man enda mer pris på:)

Vi har ikke hatt leiligheten så lenge at jeg har gått lei enda. Dette er andre vinteren.

Skrevet

Jeg MÅ ha magasinkryssordet i Dagbladet. Begynner på det på lørdagen, og pusler med det hele uka til neste blad kommer.

Har fått til hele kryssordet 2 ganger, sendt inn én gang :)

Skrevet

En haug aviser som inntas sammen med en gedigen kopp kaffe mens både jeg og ungene befinner oss i pysj (popbaluba..)

Skrevet

Sove til TV-sporten begynner! Noe godt å spise. Jobbe i huset, om det er nødvendig. TV/PC/avis etc.

Skrevet

Jeg glemte å nevne Spa da, men det har jeg til gode å prøve ennå:)

Kos der på hotell i helga. Det man gjør skjelden setter man enda mer pris på:)

Vi har ikke hatt leiligheten så lenge at jeg har gått lei enda. Dette er andre vinteren.

Du har ikke rukket å gå lei nei, det tror jeg på :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

- lang tur med hunden

- Dagbladet og magasinet

- ekstra god og langsom frokost

- husarbeid

- taco/pizza/lasagne ol

- Pepsi Max

- lys/mørk sjokolade

- film

- kos

Skrevet

Tror jeg må begynne å drikke mer vin (og kanskje ouzo, eller kanskje ikke... hehe) - det høres ut som om du har det mer gøy enn meg når det skal ryddes og vaskes... hehe

Ja, og øredøvede høy jallamusikk :-)

Skrevet

Ja, og øredøvede høy jallamusikk :-)

Jallamusikk = gresk musikk? :-)

Må innrømme at jeg ikke hører så fryktelig ofte på gresk musikk her hjemme i Norge. Har et par CD-er, bl.a. Natassa Theodoridou, og en dobbel samle-CD fra 2001...

Skrevet

Jallamusikk = gresk musikk? :-)

Må innrømme at jeg ikke hører så fryktelig ofte på gresk musikk her hjemme i Norge. Har et par CD-er, bl.a. Natassa Theodoridou, og en dobbel samle-CD fra 2001...

Natasa!!!! Yeah! :-) Ja, jalla jalla :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...