Gjest Hanneline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg vasker den hersens dusjen så ofte, men likevel er det sånn rosa belegg på slirene mellom flisene... får helt fnatt! Jeg bruker kanskje ikke riktige vaskemidlene? Noen tips? *hater hele dritt dusjen som finnes i leiligheten vi LEIER* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jif, jif baderom, sånne ting som tar kalk og såpe. Så tar du en oppvask- eller tannbørste. Blir så fint atte :-) 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jif, jif baderom, sånne ting som tar kalk og såpe. Så tar du en oppvask- eller tannbørste. Blir så fint atte :-) Bruker jo Jif Baderom sprayflaske, men den tar det jo ikke. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Bruker jo Jif Baderom sprayflaske, men den tar det jo ikke. Har du prøvd med tannbørste eller oppvaskkost og vanlig jif? Det løsner med en gang hos oss. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har du prøvd med tannbørste eller oppvaskkost og vanlig jif? Det løsner med en gang hos oss. Skal prøve det Finne en gammel tannkost og vanlig jif! *blir skrubbing i helga gitt!* 0 Siter
Gjest werken Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kjøp deg en nyoppusset leilighet i stedet for alle pengene du søler bort på en gammel leie-leilighet. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kjøp deg en nyoppusset leilighet i stedet for alle pengene du søler bort på en gammel leie-leilighet. Det er planen - 1 år til nå og vi har forhåpentligvis kjøpt oss en leilighet 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har du prøvd sånn cilit bang? Tror det er det som er navnet, en rosa flaske...Tror jeg. Ei som jeg kjenner slet med gørr i dusjen, og denne tok det. Men må visst passe på og ikke puste det inn, er sterke saker. 0 Siter
Cillimor Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kjøp sånn som man vasker husfasaden med, tynn den med vann og opp i en spayflaske. spray på la det virke og vask dusjen... er litt sterkt så det er lurt med en liten maske. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.