Gå til innhold

Hvordan få vekk rosa sopp i dusjen?

Anbefalte innlegg

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg vasker den hersens dusjen så ofte, men likevel er det sånn rosa belegg på slirene mellom flisene... får helt fnatt!

Jeg bruker kanskje ikke riktige vaskemidlene?

Noen tips?

*hater hele dritt dusjen som finnes i leiligheten vi LEIER*

Fortsetter under...

mil1365380270
Skrevet

Jif, jif baderom, sånne ting som tar kalk og såpe. Så tar du en oppvask- eller tannbørste. Blir så fint atte :-)

Gjest Hanneline
Skrevet
  mil skrev (På 1.3.2006 den 13.42):

Jif, jif baderom, sånne ting som tar kalk og såpe. Så tar du en oppvask- eller tannbørste. Blir så fint atte :-)

Bruker jo Jif Baderom sprayflaske, men den tar det jo ikke.

mil1365380270
Skrevet
  Hanneline skrev (På 1.3.2006 den 13.57):

Bruker jo Jif Baderom sprayflaske, men den tar det jo ikke.

Har du prøvd med tannbørste eller oppvaskkost og vanlig jif? Det løsner med en gang hos oss.

Gjest Hanneline
Skrevet
  mil skrev (På 1.3.2006 den 14.00):

Har du prøvd med tannbørste eller oppvaskkost og vanlig jif? Det løsner med en gang hos oss.

Skal prøve det :) Finne en gammel tannkost og vanlig jif!

*blir skrubbing i helga gitt!* :)

Gjest werken
Skrevet

Kjøp deg en nyoppusset leilighet i stedet for alle pengene du søler bort på en gammel leie-leilighet.

Annonse

Gjest Hanneline
Skrevet
  werken skrev (På 1.3.2006 den 14.27):

Kjøp deg en nyoppusset leilighet i stedet for alle pengene du søler bort på en gammel leie-leilighet.

Det er planen - 1 år til nå og vi har forhåpentligvis kjøpt oss en leilighet :)

Gjest Shira12
Skrevet

Har du prøvd sånn cilit bang? Tror det er det som er navnet, en rosa flaske...Tror jeg.

Ei som jeg kjenner slet med gørr i dusjen, og denne tok det. Men må visst passe på og ikke puste det inn, er sterke saker.

Skrevet

Kjøp sånn som man vasker husfasaden med, tynn den med vann og opp i en spayflaske. spray på la det virke og vask dusjen... er litt sterkt så det er lurt med en liten maske.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...