Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diverse greske kanaler, National Geographic, Animal Planet, Travel Channel, BBC.

Skrevet

Diverse greske kanaler, National Geographic, Animal Planet, Travel Channel, BBC.

...og TV2, siden jeg _Må_ se på Idol osv :-)

Skrevet

Jeg må ha tv2 og tvN og så skulle jeg gjerne hatt Discovery, Den mistet jeg for et år siden og det blir rådyrt for meg å ha den fordi jeg må leie dekoder og får en masse dritt jeg ikke vil ha ved siden av.

Gjest Hanneline
Skrevet

...og TV2, siden jeg _Må_ se på Idol osv :-)

tv3,tvnorge,tv2, bbc prime (må få med meg eastenders).

Ellers ser jeg svært lite tv, og omtrent aldri på de 900 andre kanalene vi har.

Jeg er ingen zapper og må ha noe bestemt å se på.

Skrevet

Jeg ser mest på nrk og nrk2. Har ikke peiling på alle disse eksotiske kanalene. Helt utdatert, jeg:-)

Skrevet

Vi har bare 4 kanaler vi. nrk, nrk2, tv2 og tvn. Vi hadde tv2 zebra, men den datt ut. Vet ikke hvorfor.

Jeg hadde klart meg fint med bare tv2 og tvn.

Men det er klart at det er andre kanaler jeg kunne tenkt meg også da. Men men...!

Skrevet

Nrk MÅ jeg ha - og jeg vil gjerne ha TV2 også.

Men jeg savner BBC prime enormt! Alle oppussingsprogrammene... (mannen min er vel egentlig fornøyd med at jeg ikke blir så ofte inspirert...)

Skrevet

tv2, tv3, tvn, nrk1.

Jeg ville aldri kjøpt eller leid en plass hvor jeg ikke kunne få inn disse. resten er det ikke farlig med, men er artig med TCM, National Geographic, og til tider ztv (når det ikke er annet å se på, går ofte kongen av queens og seinfeld repriser der, og dessuten bra filmer i ny og ne)

Gjest LucySky
Skrevet

tv3,tvnorge,tv2, bbc prime (må få med meg eastenders).

Ellers ser jeg svært lite tv, og omtrent aldri på de 900 andre kanalene vi har.

Jeg er ingen zapper og må ha noe bestemt å se på.

NRK 1 og 2, ser aldri på Tv2 (nesten), BBC world, France5 (bare søndag kveld iblant, da er det noen snåle pomusikk/sirkusprogrammer der).

Og alle DVD'ene mine...

Skrevet

NRK1, TV2 (selv om den var bedre før), TV3, DR1 og TV2-Danmark.

Skrevet

NRK1 & 2, Eurosport 1 & 2, Discovery og Discovery Science, National Geographic, CNN eller BBC world.

Dette er de jeg til vanlig ser på.

Og så kommer noen fler som er ønskelig, men ikke et "must".

Skrevet

Den kanalen dukket plutselig opp hos oss, og jeg har også fått smått dilla på den!

Ellers vil jeg ha NRK1, TV2, TV3, Discovery og Animal Planet!

hare1365380455
Skrevet

Nrk. Før så jeg mye på tvnorge og tv2, men nå har vi tv3 og noen andre kanaler. Noen ganger ser jeg film på tv1000, og det er morsomt med komedier (som f.eks. kongen av queens og seinfeld) på tv3. Jeg ser nyhetene på nrk, men jeg synes det var bedre før. Jeg så litt på discovery før, men nå har vi ikke den kanalen.

Skrevet

Nrk MÅ jeg ha - og jeg vil gjerne ha TV2 også.

Men jeg savner BBC prime enormt! Alle oppussingsprogrammene... (mannen min er vel egentlig fornøyd med at jeg ikke blir så ofte inspirert...)

Jeg savner også BBC prime!!

Særlig alle antikvitetsshowene, hageshow og til en viss grad oppussing.

Skrevet

Animal Planet, National Geographic og Discovery (+ D. Science) er de kanalene vi ser mest på.

Ellers er Tv2 også et must.

Skrevet

Jeg har fått med meg at travel&living har dukket opp, men har hittil ikke gjort annet enn å svitsje forbi.

NRK1 er et must, og TV2 pga fruene og Idol! ;-) TV3 og TVN er artige å ha, men hadde klart meg uten.

Ellers så hender det at jeg titter på NRK2, Discovery og Animal Planet.

Og som jeg skrev lenger ned: Jeg savner BBC Prime! *sukk*

Gjest Shira12
Skrevet

Tv2 og TvNorge er greie og ha, tror jeg MÅ ha tv2.

Og så liker jeg godt BBCPrime. Nrk er jo god og ha, da får jeg en liten hvil når guttungen ser barnetv ;-)

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

NRK, TV Norge(serier) Savner CNN..

Har så og si sluttet og se på TV2, men skal se fotball kampen idag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...