Gå til innhold

Enda et bevis på dumhet

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• morsan

5

• Lillemus

1

• carma

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Lett å slenge ut meninger, men det er lurt å bruke hodet litt først.

Du komme sikkert fra Skrokkedalen du og har sikkert aldri stukkert nesa di utenfor bygdegrensa.

Skrevet

Du komme sikkert fra Skrokkedalen du og har sikkert aldri stukkert nesa di utenfor bygdegrensa.

Hehehe

Gjest bygutten
Skrevet

Må si at jeg skjønner "Leddet"s reaksjon. Trenger ikke bo i Gnukkedalen for å se idiotiet i nye busser i Norge som ikke tåler snø.

Skrevet

Må si at jeg skjønner "Leddet"s reaksjon. Trenger ikke bo i Gnukkedalen for å se idiotiet i nye busser i Norge som ikke tåler snø.

Verste snøfall i Oslo på 37 år, hørte jeg i dag.

"............................................."

Skrevet

Verste snøfall i Oslo på 37 år, hørte jeg i dag.

"............................................."

Den gamle rekorden på 79 cm er slått! *Hehe*

For 4-5 år siden hadde vi i Trondheim et snøfall som jeg målte til over 80 cm iløpet av en helg. Kan ikke huske at det var sååå mye trafikk-kaos av den grunn. Noe var det, men det sto da ikke noe i media om det.

Gjest Leddet
Skrevet

Født, oppvokst og bosatt i Oslo. Og utrolig flau over at jeg har medborgere som deg, som oppfører seg som om de har fått hele himmelen i hodet, og ikke snø.

Men om du ikke kan kommentere den saken jeg faktisk siktet til, istedet for å anta at alle som kritiserer noe som helst som har med O'store hovedstaden å gjøre, er idioter, forelsår jeg at du holder kjeft.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hør nå her:

For det første. Du er nok ikke bygutt.

Tatt en titt på bildet av denne bussen, slik at du får et like innblikk i hvordan en slik buss ser ut.

Deretter kan jeg fortelle deg at det bor en del mennesker i en by som Oslo. Mye mer enn i gnukkedalen. En GOD DEL mer faktisk:)

Alle disse menneskene må bo et sted.Dermed blir det en del hus, blokker. Altså ganske tettbygd.

Disse menneskene kjører biler.

GANSKE MANGE biler blir det faktisk. Disse menneskene skal parkere et sted. Tror du alle har hver sin garasje? Nei, slik er det ikke i en stor by.

Dermed parkerer man langs veiene.

Så kommer brøytebilen og graver disse bilene ned. Og det er ikke mulig å brøyte mellom bilene heller, fordi de står tett i tett.

Er det vanskelig å tenke seg hvor smal veien blir.

Er det vanskelig å tenke seg at en slik buss kan ha problemer i en sving?

To ganger i år har jeg sittet på en buss som har kræsjet.

Dette er ikke fordi snøen kommer som en overraskelse. Vi har værmeldinger her også.

Jeg tviler vel på at dere forstår allikvel,eller dere vil vel helst ikke forstå.

Og en annen ting. De fleste Oslo-ensere jubler over snøen i år. Endelig har vi skikkelig vinter her og ungene fryder seg.

Og en annen ting dere kan tenke over er at alle østlendinger er ikke journalister. Dete er ikke vi som bestemme hva som skal stå i avisen.

Kan dere være så snill å tenke over dette, før dere sutrer over østlendinger.

Det er faktisk dere som sutrer.

Jeg elsker Nordlendinger jeg. bare for å få sagt det.(vet ikke om du er da) synes dere er avslappa, har herlig humor osv, men når det kommer til dette punktet er det noe rart som skjer med dem:)

Gjest sandex
Skrevet

Hør nå her:

For det første. Du er nok ikke bygutt.

Tatt en titt på bildet av denne bussen, slik at du får et like innblikk i hvordan en slik buss ser ut.

Deretter kan jeg fortelle deg at det bor en del mennesker i en by som Oslo. Mye mer enn i gnukkedalen. En GOD DEL mer faktisk:)

Alle disse menneskene må bo et sted.Dermed blir det en del hus, blokker. Altså ganske tettbygd.

Disse menneskene kjører biler.

GANSKE MANGE biler blir det faktisk. Disse menneskene skal parkere et sted. Tror du alle har hver sin garasje? Nei, slik er det ikke i en stor by.

Dermed parkerer man langs veiene.

Så kommer brøytebilen og graver disse bilene ned. Og det er ikke mulig å brøyte mellom bilene heller, fordi de står tett i tett.

Er det vanskelig å tenke seg hvor smal veien blir.

Er det vanskelig å tenke seg at en slik buss kan ha problemer i en sving?

To ganger i år har jeg sittet på en buss som har kræsjet.

Dette er ikke fordi snøen kommer som en overraskelse. Vi har værmeldinger her også.

Jeg tviler vel på at dere forstår allikvel,eller dere vil vel helst ikke forstå.

Og en annen ting. De fleste Oslo-ensere jubler over snøen i år. Endelig har vi skikkelig vinter her og ungene fryder seg.

Og en annen ting dere kan tenke over er at alle østlendinger er ikke journalister. Dete er ikke vi som bestemme hva som skal stå i avisen.

Kan dere være så snill å tenke over dette, før dere sutrer over østlendinger.

Det er faktisk dere som sutrer.

Jeg elsker Nordlendinger jeg. bare for å få sagt det.(vet ikke om du er da) synes dere er avslappa, har herlig humor osv, men når det kommer til dette punktet er det noe rart som skjer med dem:)

:) hehe.. jeg er bonde i by`n - og applauderer innlegget ditt :) - men enkelte av oss bønder skjønner faktisk problemet dere har, så ikke skjær oss over en kam, takk

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Født, oppvokst og bosatt i Oslo. Og utrolig flau over at jeg har medborgere som deg, som oppfører seg som om de har fått hele himmelen i hodet, og ikke snø.

Men om du ikke kan kommentere den saken jeg faktisk siktet til, istedet for å anta at alle som kritiserer noe som helst som har med O'store hovedstaden å gjøre, er idioter, forelsår jeg at du holder kjeft.

Nå bommet du litt. Det er vel få som elsker vinteren som meg:)

amerikafareren
Skrevet

Husker du snøværet som kom i New York for to til tre uker siden. Det ble omtalt i media rundt omkring i verden. Det å sammenligne forhold på forskjellige steder er vanskelig.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

:) hehe.. jeg er bonde i by`n - og applauderer innlegget ditt :) - men enkelte av oss bønder skjønner faktisk problemet dere har, så ikke skjær oss over en kam, takk

Det er fint. Jeg er bonde i byen selv jeg skjønner du:)

Jeg irriterer meg litt over "mine egne" som sutrer over disse søringan.

De sitter jo bare der i godstolen og ser på Tv og akker seg over de grusomme byfolka:)

Logitechmusa
Skrevet

Nå bommet du litt. Det er vel få som elsker vinteren som meg:)

Men du fikk svar som fortjent. :-)

Gjest liede
Skrevet

Men det er så gøy å kjøre trekkspillbuss!!!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men du fikk svar som fortjent. :-)

Jada gjorde jeg sikkert:)

Jeg hadde ikke regnet med noe særlig annet heller.)

Skrevet

Det er fint. Jeg er bonde i byen selv jeg skjønner du:)

Jeg irriterer meg litt over "mine egne" som sutrer over disse søringan.

De sitter jo bare der i godstolen og ser på Tv og akker seg over de grusomme byfolka:)

*S* Ja i den "stakkar"-tråden var det overvekt av bønder i by'n som forsvarte Oslo! ;-)

Det er kanskje vi som "føler det på kroppen" at folk fra vårt opprinnelsessted alltid skal rakke ned på byen man jobber/bor i! ;-)

Ps: Fortsatt så sier endel i min hjembygd at det å snakke østlandsk = "å snakke fiiint" (gjerne sagt med himling med øynene). ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*S* Ja i den "stakkar"-tråden var det overvekt av bønder i by'n som forsvarte Oslo! ;-)

Det er kanskje vi som "føler det på kroppen" at folk fra vårt opprinnelsessted alltid skal rakke ned på byen man jobber/bor i! ;-)

Ps: Fortsatt så sier endel i min hjembygd at det å snakke østlandsk = "å snakke fiiint" (gjerne sagt med himling med øynene). ;-)

Ja, når du først er inne på.

Det er så mye grusomt som skjer i olso atte.

Narkotika og fy og føy!

Skulle aldri ha bodd barn i en slik by.

Jeg har en venninne som mener det. Hun er ei hyggelig venninne altså, men Oslo det er skummelt det. farlig for ungene og vokse opp her.

La meg legge til at vi har tenåringer begge to, og ungene hennes både røyker og drikker. Kler seg som punkere og henger utafor bensinstasjonen i bygda.

Det er rart at datteren min greier seg, harsunne interesser og hverken røyker eller drikker.

Folk blir det nok både av hennes og mine unger:)

Skrevet

Ja, når du først er inne på.

Det er så mye grusomt som skjer i olso atte.

Narkotika og fy og føy!

Skulle aldri ha bodd barn i en slik by.

Jeg har en venninne som mener det. Hun er ei hyggelig venninne altså, men Oslo det er skummelt det. farlig for ungene og vokse opp her.

La meg legge til at vi har tenåringer begge to, og ungene hennes både røyker og drikker. Kler seg som punkere og henger utafor bensinstasjonen i bygda.

Det er rart at datteren min greier seg, harsunne interesser og hverken røyker eller drikker.

Folk blir det nok både av hennes og mine unger:)

*he he*

Jeg skjønte at min niese hadde gått i god skole da hun automatisk kom med en Oslo-kommentar i følgende situasjon:

Hun var vel ca 9 år, og jeg hadde hentet henne på sfo en gang jeg var på "hjemmebesøk". Det var mange andre som kom kjørendes for å hente barn, og det bel nokså trangt og vanskelig for meg å få rygget ut fra der jeg hadde parkert.

Jeg sier "her var det jammen mye trafikk!", hvorpå jenta sier indignert: "Men tante! det er da MYE verre i Oslo, da!!"

*he he*

Jeg

Gjest Flystripa
Skrevet

*LOL*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*he he*

Jeg skjønte at min niese hadde gått i god skole da hun automatisk kom med en Oslo-kommentar i følgende situasjon:

Hun var vel ca 9 år, og jeg hadde hentet henne på sfo en gang jeg var på "hjemmebesøk". Det var mange andre som kom kjørendes for å hente barn, og det bel nokså trangt og vanskelig for meg å få rygget ut fra der jeg hadde parkert.

Jeg sier "her var det jammen mye trafikk!", hvorpå jenta sier indignert: "Men tante! det er da MYE verre i Oslo, da!!"

*he he*

Jeg

He he!

Hun har plukket opp et og annet ja:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...