Gjest Leddet Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg foreslår at du, med den oppførselen din, peller deg ut av tråden. Ellers kan du jo f.eks lese den meget gode forklaringer på dette som du åpenbart ser ut til å ha problemer med å fatte, litt lenger ned i tråden her. "............................................." Bla bla bla. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg foreslår at du, med den oppførselen din, peller deg ut av tråden. Ellers kan du jo f.eks lese den meget gode forklaringer på dette som du åpenbart ser ut til å ha problemer med å fatte, litt lenger ned i tråden her. "............................................." Tusen takk Prozak, men jeg var ikke så veldig snill jeg heller.) 0 Siter
Gjest Nettpolitiet Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 *Gjesp* "....................................." Har registrert at det er dette du svarer når du føler deg tatt på senga... 0 Siter
Prozak Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har registrert at det er dette du svarer når du føler deg tatt på senga... *LOL* "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.