Gjest blålysogsirener Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg kjøpte en gulvlampe på Bohus i november. I dag morges sa det pang da jeg skulle skru den på, og sikringa gikk. Har prøvd å bytte pære, men lampa har visst tatt kvelden. Jeg husker ikke om jeg kjøpte den på salg. Det står ingenting på kvitteringa om at det er en salgsvare. Er det noen vits å ta den med til butikken og klage? Selv om det var en salgsvare må man vel kunne forvente at den virker mer enn noen måneder? Kan jeg kreve å få den reparert, evt få ny vare? 0 Siter
Prozak Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Javisst. Jeg ville tatt den med. "......................................." 0 Siter
illuminatum Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 du har akkurat like rettigheter om lampen er kjøpt på salg eller ikke 0 Siter
G-bo Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det var nok en kortslutning i lampa, så den bør de nok ta imot uten store problemer:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Selvfølgelig bør du ta den med til butikken! Be om ny lampe eller pengene tilbake. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 det samme skjedde med vår skinnelampe fra IKEA (den som kan bøyes rundt som du vil) Og det skjedde ikke bare en gang, neida, to ganger måtte vi tilbake å bytte. Den tredje henger enda ;-) Dette skjedde etter at vi hadde hatt lampene noen måneder, men vi fikk byttet uten problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.