Gå til innhold

Pang sa det, og så slutta lampa å virke

Anbefalte innlegg

Gjest blålysogsirener
Skrevet

Jeg kjøpte en gulvlampe på Bohus i november. I dag morges sa det pang da jeg skulle skru den på, og sikringa gikk. Har prøvd å bytte pære, men lampa har visst tatt kvelden.

Jeg husker ikke om jeg kjøpte den på salg. Det står ingenting på kvitteringa om at det er en salgsvare.

Er det noen vits å ta den med til butikken og klage? Selv om det var en salgsvare må man vel kunne forvente at den virker mer enn noen måneder? Kan jeg kreve å få den reparert, evt få ny vare?

Skrevet

Javisst. Jeg ville tatt den med.

"......................................."

illuminatum
Skrevet

du har akkurat like rettigheter om lampen er kjøpt på salg eller ikke

Skrevet

Det var nok en kortslutning i lampa, så den bør de nok ta imot uten store problemer:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Selvfølgelig bør du ta den med til butikken!

Be om ny lampe eller pengene tilbake.

Gjest Aimabel
Skrevet

det samme skjedde med vår skinnelampe fra IKEA (den som kan bøyes rundt som du vil) Og det skjedde ikke bare en gang, neida, to ganger måtte vi tilbake å bytte. Den tredje henger enda ;-)

Dette skjedde etter at vi hadde hatt lampene noen måneder, men vi fikk byttet uten problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...