Gå til innhold

problem på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest lei og lei
Skrevet

Saker er den at jeg har jobbet som ekstra vakt på en plass i 8år.Har ventet på og få fast jobb lenge.Nå er 2 dtk gått av med pensjon og da hadde vi en muntlig avtale om at jeg skulle få fast stilling.Men no sier dem at det er ikke så mye å gjøre på jobben så jeg må vente.Er ikke en munlig avtale verdt noe?Tenkte å ta kontakt med fagforbundet og få hjelp men da blir sikkert sjefen sint.Hva hadde dere gjort?

Gjest medlem der
Skrevet

Er du medlem av fagforbundet? Ellers meld deg inn.

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg har vært i kontakt med fagforbundet selv ang en liknende sak. Ettersom jeg forstod på dem er det noe slikt som at: Har man jobbet som vikar i 4 år på samme plass, har man faktisk krav på fast stilling. Sjekk dette opp, for det høres ganske urimelig ut at de ikke kan ansette deg nå med det første.

Gjest lei og lei
Skrevet

Er du medlem av fagforbundet? Ellers meld deg inn.

Har vært medlem der i 7 år.Gruer meg litt for å kontakte dem for at sjefen blir sikkert sur men jeg føler at jeg ikke har noe valg.

Gjest lei og lei
Skrevet

Jeg har vært i kontakt med fagforbundet selv ang en liknende sak. Ettersom jeg forstod på dem er det noe slikt som at: Har man jobbet som vikar i 4 år på samme plass, har man faktisk krav på fast stilling. Sjekk dette opp, for det høres ganske urimelig ut at de ikke kan ansette deg nå med det første.

Takk for svaret.Jeg mener pgså at dem kan ansette meg no.Enn å vente noen måneder som dem sier.

Gjest sandex
Skrevet

Har vært medlem der i 7 år.Gruer meg litt for å kontakte dem for at sjefen blir sikkert sur men jeg føler at jeg ikke har noe valg.

Go for it girl!! :) - er bare å drite i om sjefen blir sur!

Gjest lei og lei
Skrevet

Tenker kansje at jeg bare skal vente i noen månder for å se omndem ansetter meg.Men jeg vil ikke det heller for at jeg har gått sånn i 8 år og dem så at dem skulle ansette meg 1 mars

Skrevet

Jah, og det blir det et godt arbeidsmiljø av?;o)

Gjest sandex
Skrevet

Jah, og det blir det et godt arbeidsmiljø av?;o)

Poenget var om hun har en "orntlig" sjef, så blir han ikke sur om forbundet blir kontaktet. Forbundet skal tross alt sørge for at ting fungerer - for både ansatt og ledelse.. Forbundet håndterer det nok på en skikkelig måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...