Gjest KariKruskakli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det er jo ikke farlig da - jeg tar en pille hver dag mot lavt stoffskifte. - og jeg er vel ikke så gæærn`? Jo du er litt gææær`n, tror jeg:) Men på en VELDIG positiv måte flisa:) Det var disse gymtimene som hadde skylda, var det ikke? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har ikke godt av å veie mer. Jeg blir for tung for meg sjøl ) Men du har ihverfall armmuskler har jeg hørt:) De er bortevekk hos meg(: Fyrstikkarner jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men du har ihverfall armmuskler har jeg hørt:) De er bortevekk hos meg(: Fyrstikkarner jeg. Hysj, de er pinlig store ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det er mye farligere med ubehandlet høyt enn lavt. Og du er ikke gærn ;o) Men ho må jo behandle det da! 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jo du er litt gææær`n, tror jeg:) Men på en VELDIG positiv måte flisa:) Det var disse gymtimene som hadde skylda, var det ikke? Ja -grynt - lærerinna hadde til og med FLØYTE rundt halsen - sånn ellers også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men ho må jo behandle det da! Ja, det er klart. Men det virker ikke som om fastleger er så oppdaterte men det er de kanskje ikke på lavt heller. Han reagerte ikke noe på at kiloene raste av. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ja -grynt - lærerinna hadde til og med FLØYTE rundt halsen - sånn ellers også. Det hadde visst svigerfar da ungene hans var små også. Han blåste i fløyta da ungene skulle inn til middag. Han har vært major og det var han ganske preget av også Jeg har hørt at unger som kom på besøk, fikk klippet av seg håret også. Altså unger han var onkel til. Jeg sparte til langt hår på eldstedatteren og hadde mareritt om natta et par ganger om at han hadde klippet av henne alt håret. Jeg måtte si til han at det fikk han ikke lov til. Han lo da:) En gang tok jeg permament. Hadde langt stort hår med skikkelige korktrekkere.. Da sa han til meg: Nå har du altså en frisyre som ikke kler deg:) Han var ærlig. Det skal han ha:) Alle skulle ha kort hår etter hans smak, enten det var kvinner eller menn. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hysj, de er pinlig store ;o) Sikkert bare flotte muskler. Jeg vil gjerne bytte. Men du, kan man få hjertebank av å drikke kaffe før man legger seg, tror du? Broren min mener bestemt at det er derfor. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Sikkert bare flotte muskler. Jeg vil gjerne bytte. Men du, kan man få hjertebank av å drikke kaffe før man legger seg, tror du? Broren min mener bestemt at det er derfor. Jeg får i hvert fall hjertebank hvis jeg har drukket for mye kaffe. Det er skikkelig ubehagelig. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg får i hvert fall hjertebank hvis jeg har drukket for mye kaffe. Det er skikkelig ubehagelig. Da er det sikkert derfor. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Nei, det har ikke sammenheng i det hele tatt ) Jeg har også forholdsvis lavt blodtrykk. Men da jeg hadde høyt stoffskifte var det mest merkbare symptomet at jeg var så hyper hele tida. Så hyper at jeg ikke fikk gjort noen ting, ble bare sittende der sånn lamslått og med følelsen av å sitte i taket ) Når jeg leser dette en gang til, så ser jeg at du beskriver det nesten slik jeg følte det da jeg gikk gravid. En slags uro i hele kroppen. Akkurat som det krøp maur i hele kroppen. Var det slik du følte det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Når jeg leser dette en gang til, så ser jeg at du beskriver det nesten slik jeg følte det da jeg gikk gravid. En slags uro i hele kroppen. Akkurat som det krøp maur i hele kroppen. Var det slik du følte det? Jeg fikk det når jeg var gravid. Kanskje vi ikke tålte hormonkicket ved prøverørsbehandlingen? Men det ble ikke oppdaget før fire år etterpå. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg fikk det når jeg var gravid. Kanskje vi ikke tålte hormonkicket ved prøverørsbehandlingen? Men det ble ikke oppdaget før fire år etterpå. Å, men jeg har det ikke slik lenger nå. Tror nok det kommer av alt vannet jeg hadde i kroppen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Å, men jeg har det ikke slik lenger nå. Tror nok det kommer av alt vannet jeg hadde i kroppen. Jeg vet ikke, men jeg også hadde mye vann i kroppen. La på meg 35 kg og så ut som en elefant Knis, folder på leggene, sååå stygt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.