Gjest lilleputt83 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 jeg har bestillt meg nytt pass, da mitt gamle var gått ut. Hun sa at når jeg kommer for å hente det nye passet, må jeg har med det gamle. Hva skjer hvis jeg ikke finner det gamle passet? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg hadde rota vekk passet mitt da jeg måtte ha nytt sist. Ble et svare styr med innhenting av informasjon både her og der husker jeg, men jeg fikk da pass til slutt 0 Siter
fresja Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg fant ikke mitt gamle pass (som var utgått for lenge siden). Kan ikke huske jeg hadde noe problem da jeg fikk nytt. 0 Siter
Platina Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg visste heller ikke hvor jeg skulle finne mitt gamle pass da jeg skulle skaffe et nytt i høst. Det ble ingen nevneverdige problemer av det. Et par dager senere fant jeg det gamle passet i filofaxen min... Har ikke akkurat orden på sakene bestandig. 0 Siter
Gjest reisedame Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kunne du bare ringe og bestille et nytt? Jeg finner ikke mitt, og skal ut og reise snart... 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Kunne du bare ringe og bestille et nytt? Jeg finner ikke mitt, og skal ut og reise snart... Les innlegget èn gang til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.