Gå til innhold

å bestille nytt pass..finner ikke mitt gamle pass..

Anbefalte innlegg

Gjest lilleputt83
Skrevet

jeg har bestillt meg nytt pass, da mitt gamle var gått ut. Hun sa at når jeg kommer for å hente det nye passet, må jeg har med det gamle. Hva skjer hvis jeg ikke finner det gamle passet?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hadde rota vekk passet mitt da jeg måtte ha nytt sist. Ble et svare styr med innhenting av informasjon både her og der husker jeg, men jeg fikk da pass til slutt

Skrevet

Jeg fant ikke mitt gamle pass (som var utgått for lenge siden). Kan ikke huske jeg hadde noe problem da jeg fikk nytt.

Skrevet

Jeg visste heller ikke hvor jeg skulle finne mitt gamle pass da jeg skulle skaffe et nytt i høst. Det ble ingen nevneverdige problemer av det.

Et par dager senere fant jeg det gamle passet i filofaxen min... Har ikke akkurat orden på sakene bestandig. :)

Gjest reisedame
Skrevet

Kunne du bare ringe og bestille et nytt? Jeg finner ikke mitt, og skal ut og reise snart...

petter smart
Skrevet

Kunne du bare ringe og bestille et nytt? Jeg finner ikke mitt, og skal ut og reise snart...

Les innlegget èn gang til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...