Gå til innhold

menn og komplimenter

Anbefalte innlegg

Gjest the-chiquita
Skrevet

Jeg er veldig forelsket! Denne mannen viser egentlig mye gjensidig interesse, både i kroppsspråk, blikk, utsagn osv. Men noe som er rart, er at han aldri gir meg komplimenter. Jeg VET at han liker meg som person, men han har aldri sagt noe fint om meg. Til og med når alle andre kommer med en masse komplimenter, åpner ikke han kjeften. Her om dagen var vi på sånn forsinka nyttårsfest, og jeg hadde pynte meg, og fikk mange komplimenter om hvor fin jeg var. Og jeg VAR virkelig fin. Men han sa ingenting. Joda, han så på meg stadig, men han nevnte ikke noe om at jeg så litt fin ut i det hele tatt når vi pratet sammen. Skuffa? Ja, i grunn... Er ikke menn veldig ute med komplimenter når de er interessert i ei jente?

Skrevet

Kommer ikke det an på sjenanse-nivået da? Kan være veldig forsiktig og sjenert hvis han liker en jente vet du, kanskje ut fra tidligere erfaringer.

Gjest the-chiquita
Skrevet

Kanskje han har kjæreste?

niks... :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Folk er veldig forskjellige når det gjelder sånt, men generelt er det vel en del menn som med fordel kunne gitt flere komplimenter til kvinnen i sitt liv.

Noen synes det er vanskelig å si slike ting, at det høres kunstig eller svulstig ut. De viser heller med blikk og handling hva de synes.

Men jeg hadde nok opplevd det som trist i lengden å leve med noen som aldri sa pene ting til meg.

Gjest dina2
Skrevet

Høres ut som eksen min:) Min nåværende kjærest gir meg daglige komplimenter, har aldri før fått så mange komplimenter, dette har ført til at jeg er blitt mye flinkere til å gi komplimenter tilbake. Det er vel bare sånn at man er forskjellig.

Prøv å gi han masse komplimenenter å se om det hjelper:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...