Gå til innhold

hvilke tv-program ser du?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Inspirert av flisa :-) Hva SER du egentlig på???

Jeg ser gjerne på:

tv2 nyheter

dagsrevyen

tv2 på tirsdagskvelden (uansett om det er Amy,FF,friends, Ally, eller hva det måtte være)

nytt på nytt

Senkveld

Ellers ser jeg helst på film

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Jeg ser ikke så ofte tv egentlig, men jeg ser nyheter/nytt på nytt eller film. Nå ser vi en serie jeg har kjøpt på dvd. Kongen av queens er morsomt!

Skrevet

Ser Idol, noen ganger Dansefeber, Stingers, Fruene såklart, Først&Sist (noen ganger).

Og film da. :-)

Skrevet

Idol, Frustrerte Fruer + endel andre programmer.

Gjest Hanneline
Skrevet

Lost

Prison Break

CSI

Eastenders

Idol

Dansefeber

Thats it.

Ser igrunnen ikke så mye på tv ellers.

Skrevet

Jeg ser ikke så ofte tv egentlig, men jeg ser nyheter/nytt på nytt eller film. Nå ser vi en serie jeg har kjøpt på dvd. Kongen av queens er morsomt!

jeg ser på home and away, hotel cæsar, big brother, senkveld.. og masse mer :P

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg syns det er litt flaut å fortelle det, men jeg gjør det likevel... Mandagene er min stooooore TV kveld. Nå mandag startet jeg med "top model amerika" kl 20.30. Gikk rett over til den norkse versjonen av samme program kl 21.30. Kl 22.30 var det "playboy jentene" (Et utrolig "facinerende" program...Er det mulig å leve slik??? Kvelden ble avslutta med Kongen av Queens:o) Det ser jeg også på på TV2 på tirsdager. Ellers ser jeg fint lite på TV. Nyheter ser jeg hver dag da, og Holmgang ol. innimellom.

Skrevet

Lost, Idol, Skaperen, Prison Break, Frustrerte Fruer, Joey, MAD TV og Kongen av Queens. Og ganske sikkert mye mer...

Prøver å få med meg nyheter også, men nå om dagen er jeg så lei av å høre om sinte muslimer og syke fugler at det hender jeg lar være.

Skrevet

Lost, Idol, Skaperen, Prison Break, Frustrerte Fruer, Joey, MAD TV og Kongen av Queens. Og ganske sikkert mye mer...

Prøver å få med meg nyheter også, men nå om dagen er jeg så lei av å høre om sinte muslimer og syke fugler at det hender jeg lar være.

For ikke å snakke om Q-galskapen.

Skrevet

Diverse nyhetssendinger inkl. Norge i dag, idol, Frustrerte Fruer, Sporløst forsvunnet, mye sport i helgene. Dog ikke fotball.

Ser at Beat for beat begynner igjen på fredag, så da føyer jeg til det.

Skrevet

For ikke å snakke om Q-galskapen.

Jovisst, den kommer man ikke utenom. (Var ikke det bare falsk alarm, da?)

Skrevet

Jovisst, den kommer man ikke utenom. (Var ikke det bare falsk alarm, da?)

Som Q er det egentlig du som best kan svare på det. Føler du deg galere enn vanlig?

Skrevet

Frustrerte fruer, Lost, Migrapolis, Typisk norsk, og hvis jeg en sjelden gang er hjemme på fredagskvelden ser jeg på Først og sist og nytt på nytt.

Skrevet

Som Q er det egentlig du som best kan svare på det. Føler du deg galere enn vanlig?

Nei - men på den annen side; om man er virkelig gal, er man vel selv den siste som får vite det.

Skrevet

Nei - men på den annen side; om man er virkelig gal, er man vel selv den siste som får vite det.

Det er sant. Vi får gi deg et lite tips (Q-tips) om så skulle skje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...