Gå til innhold

I dag la jeg gullegget!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi hadde kyllinggryte på jobben i dag.

Jeg ville ikke ha. Har nemlig sluttet å kjøpe kylling. Ja, jeg er litt hysterisk for den der fugleinfluensan.

Dette sa jeg til to av kollegene mine, hvorpå de setter i å storskratte.

Jeg satt nemlig og spiste brødskiver med EGG;o)

Jeg følte meg så jævlig glup da. KJEMPEGLUP!

Kunne ikke annet enn å le selv heller da:)

Skrevet

*flire*

Ingen hysteri her. Kjøper like mye kylling (og egg) som før.

Spiste kylling til middag idag forresten.

:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

*flire*

Ingen hysteri her. Kjøper like mye kylling (og egg) som før.

Spiste kylling til middag idag forresten.

:-)

Jeg har alltid synes det er noe ekkelt ved kylling.

Jeg forlater kjøkkenet når mannen min kjøper rå kylling. Jeg har en slags fobi mot det. Så det er igrunnen ikke så vanskelig for meg å la være å spise det heller.

Men egg? Hmm, det blir verre:)

Skrevet

Jeg spiser det jeg vil ha samme hva det er snakk om av sykdommer,for mener det begynner å bli hysterisk.

Egg er godt ja hehe

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hehe, den får du nok høre en stund :)

Det tror jeg også. Vi lo så tårene trilla alle sammen. Jeg også.

Det er helt greit at folk ler av meg, når jeg driter meg så jævlig ut.

Gjest Calóni
Skrevet

Det tror jeg også. Vi lo så tårene trilla alle sammen. Jeg også.

Det er helt greit at folk ler av meg, når jeg driter meg så jævlig ut.

Den der får du ikke glemme på noen år, det er sikkert! En slager på alle julebord og lønningspilser heretter ;)

Gjest Hanneline
Skrevet

Er ikke noe i veien for å spise kyllingkjøttet. Det er støvet fra _avføringen_ du skal være bekymret for. Og slikt støv har større tendens til å havne på skallet til EGGET, enn på selve kjøttet.

Fugleinfluansen tar jeg helt med ro, kommer alltid til å spise kylling. Er ikke redd en døtt.

Tenker ikke på den engang.

Tror folk skal slappe av jeg..

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er ikke noe i veien for å spise kyllingkjøttet. Det er støvet fra _avføringen_ du skal være bekymret for. Og slikt støv har større tendens til å havne på skallet til EGGET, enn på selve kjøttet.

Fugleinfluansen tar jeg helt med ro, kommer alltid til å spise kylling. Er ikke redd en døtt.

Tenker ikke på den engang.

Tror folk skal slappe av jeg..

Jeg er ganske hysterisk på det der. Heretter holder jeg meg unna egg også:)

Er redd det skal komme en epedemi snart som skal rydde opp i jordas overbefolkning.

Huff!

Skrevet

Haha! Den var god:-)

Apropos fugleinfluensa. De har visst snakket om det i barnehagen til toåringen min. Han kom hjem i dag og sa: du mamma, når fuglene begynner å dette ned fra trærne skal jeg ikke røre dem, bare kaste dem langt bort.

Uuuæh! Må skynde meg å få ham til å skjønne at ikke røre når de detter ned fra trærne betyr IKKE RØRE når de detter ned fra trærne...

Forståelsesfull hilsen fra like hysteriske

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Haha! Den var god:-)

Apropos fugleinfluensa. De har visst snakket om det i barnehagen til toåringen min. Han kom hjem i dag og sa: du mamma, når fuglene begynner å dette ned fra trærne skal jeg ikke røre dem, bare kaste dem langt bort.

Uuuæh! Må skynde meg å få ham til å skjønne at ikke røre når de detter ned fra trærne betyr IKKE RØRE når de detter ned fra trærne...

Forståelsesfull hilsen fra like hysteriske

Ha ha, den var søt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...