Gå til innhold

Åja- -ikke tvil heller, den nye Lørdagsgrandisen

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synes ikke den var noe særlig, jeg. Samboeren derimot, han elsket den ;o)

Skrevet

Jeg finner den ikke jeg :-/

Prøv REMA, eller Meny/Kiwi/Spar...

Skrevet

Prøv REMA, eller Meny/Kiwi/Spar...

OK, skal se! :-)

Skrevet

Ja, den er god. :-)

Ikke så bra som BigOne Homemade style, men nært opptil.

Men en hel sånn pizza alene? Det hadde jeg aldri greid...

Skrevet

Jeg finner den ikke jeg :-/

De har akkurat tatt den inn i nærbutikken vår - så du får bare vente! :) Jeg smakte den første gang i dag.

Skrevet

Ja, den er god. :-)

Ikke så bra som BigOne Homemade style, men nært opptil.

Men en hel sånn pizza alene? Det hadde jeg aldri greid...

Jeg har ikke magamål -det var 1200 kc.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes ikke den var god i det hele tatt. Den beste frossen pizza'n er en hot&spicy pizza i hvit eske. Koster 50kr den og men den er rågod!!

Skrevet

Eier ikke magemål jeg heller. Kan fint spise like mye som en diger mann + flere posjoner dessert + mye rart etterpå igjen, no problem!

Skrevet

Eier ikke magemål jeg heller. Kan fint spise like mye som en diger mann + flere posjoner dessert + mye rart etterpå igjen, no problem!

Jeg ler av at folk blir mette jeg! :)

Mary Poppins
Skrevet

Det er piece og cake å spise en hel grandis alene. Eksen min ble bestandig like imponert av at jeg klarte å få i meg en hel pizza alene, for så å tusle ut på kjøkkenet og hente meg litt frokostblanding. "Hvor blir det av maten?" pleide han å si.

Jeg elsker mat!

*Går ut på kjøkkenet*

Skrevet

Nå er jeg på slankern, så jeg får vel ikke prøvd den med det første, men i dag spiste jeg Fedon-pizzaen. Kan vel ikke akkurat si at _det_ var noen höydare. Men den gikk ned. Er man sulten så er man sulten! :)

Gjest Calóni
Skrevet

Det er piece og cake å spise en hel grandis alene. Eksen min ble bestandig like imponert av at jeg klarte å få i meg en hel pizza alene, for så å tusle ut på kjøkkenet og hente meg litt frokostblanding. "Hvor blir det av maten?" pleide han å si.

Jeg elsker mat!

*Går ut på kjøkkenet*

En vanlig grandis, ja. Har du sett størrelsen på den nye, eller? :o

Skrevet

Yepp, kjempegod! Vi (familie på 5) åt opp en vi også... *fnis* Har ikke hatt hjerte til å kaste restene av rømmedressingen, så den står i kjøleskapet og er sikkert sur for lenge siden!

Mary Poppins
Skrevet

En vanlig grandis, ja. Har du sett størrelsen på den nye, eller? :o

Lørdagsgrandisen er ikke noe større en den vanlige, er den det? Har prøvd lørdagsgrandisen men synes ikke den var noe god så den gikk i søpla etter et par biter.

Gjest Calóni
Skrevet

Lørdagsgrandisen er ikke noe større en den vanlige, er den det? Har prøvd lørdagsgrandisen men synes ikke den var noe god så den gikk i søpla etter et par biter.

Hm...jo, mener bestemt at den er det, ja. Men jeg har ikke spist den selv, altså. Vi får høre med andre, mer erfarne lørdagspizzaspisere:)

Mary Poppins
Skrevet

Hm...jo, mener bestemt at den er det, ja. Men jeg har ikke spist den selv, altså. Vi får høre med andre, mer erfarne lørdagspizzaspisere:)

Jeg er ganske sikker på at den ikke er det :) Det er bare mere fyll på den.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at den ikke er det :) Det er bare mere fyll på den.

Mere fyll liker vi :D

Mary Poppins
Skrevet

Yepp, kjempegod! Vi (familie på 5) åt opp en vi også... *fnis* Har ikke hatt hjerte til å kaste restene av rømmedressingen, så den står i kjøleskapet og er sikkert sur for lenge siden!

En pizza på 5 personer???????

Oi dere spiser ikke mye :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...