Gå til innhold

Åja- -ikke tvil heller, den nye Lørdagsgrandisen

Anbefalte innlegg

Gjest Hanneline
Skrevet

Hmm likte ikke den helt jeg.

Taco grandiosane er dermed snadder.

Men 3-4 slicer er mer enn nok for meg :)

Mary Poppins
Skrevet

Mere fyll liker vi :D

Ikke jeg ;) Er så kresen så jeg skal helst ikke ha grønnsaker på pizza'n min, dessuten synes jeg ikke biffstimlene smakte noe godt.

Jeg er svært vanskelig når det kommer til mat - men jeg elsker mat som er godt! :)

Skrevet

En pizza på 5 personer???????

Oi dere spiser ikke mye :)

3 små barn da, som kanskje spiste 1/6 til sammen....

Gjest Calóni
Skrevet

Ikke jeg ;) Er så kresen så jeg skal helst ikke ha grønnsaker på pizza'n min, dessuten synes jeg ikke biffstimlene smakte noe godt.

Jeg er svært vanskelig når det kommer til mat - men jeg elsker mat som er godt! :)

Jeg tenkte litt på annet fyll også jeg, da, som gjerne kommer i kombinasjon med festligheter og sprudlevann :D

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes ikke den var god i det hele tatt. Den beste frossen pizza'n er en hot&spicy pizza i hvit eske. Koster 50kr den og men den er rågod!!

Med kylling?

Skrevet

Såpass god, ja? Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort at de skal stappe paprika i nesten alt som er av ferdigpizzaer her i landet. Det hadde vært mye mer praktisk å være allergisk mot sursild eller noe...:-/

Imponert over matlysten din. Jeg tror ikke jeg hadde greid å få i meg en hel av de der, og jeg er kjent for å ikke ha magemål:-)

Skrevet

Det er piece og cake å spise en hel grandis alene. Eksen min ble bestandig like imponert av at jeg klarte å få i meg en hel pizza alene, for så å tusle ut på kjøkkenet og hente meg litt frokostblanding. "Hvor blir det av maten?" pleide han å si.

Jeg elsker mat!

*Går ut på kjøkkenet*

og en bøtte italiensk is...:)

Skrevet

Yepp, kjempegod! Vi (familie på 5) åt opp en vi også... *fnis* Har ikke hatt hjerte til å kaste restene av rømmedressingen, så den står i kjøleskapet og er sikkert sur for lenge siden!

Men i svarte - - dere er 5 stk og har enda RESTER i kjølen? *rødme bittelitt*

Skrevet

Hmm likte ikke den helt jeg.

Taco grandiosane er dermed snadder.

Men 3-4 slicer er mer enn nok for meg :)

Den syns jeg er skikkelig vemmelig.

Skrevet

Takk for at du rødmer (om enn bittelitt), det gjorde meg godt!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tenkte litt på annet fyll også jeg, da, som gjerne kommer i kombinasjon med festligheter og sprudlevann :D

Aha, annen fyll liker vi ;)

Mary Poppins
Skrevet

Med kylling?

Nope med kjøttboller og spicy krydder :)

Mary Poppins
Skrevet

Sånt er ubegripelig for oss flisa ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...