Gjest Hanneline Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hmm likte ikke den helt jeg. Taco grandiosane er dermed snadder. Men 3-4 slicer er mer enn nok for meg 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Mere fyll liker vi Ikke jeg Er så kresen så jeg skal helst ikke ha grønnsaker på pizza'n min, dessuten synes jeg ikke biffstimlene smakte noe godt. Jeg er svært vanskelig når det kommer til mat - men jeg elsker mat som er godt! 0 Siter
bb71 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 En pizza på 5 personer??????? Oi dere spiser ikke mye 3 små barn da, som kanskje spiste 1/6 til sammen.... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ikke jeg Er så kresen så jeg skal helst ikke ha grønnsaker på pizza'n min, dessuten synes jeg ikke biffstimlene smakte noe godt. Jeg er svært vanskelig når det kommer til mat - men jeg elsker mat som er godt! Jeg tenkte litt på annet fyll også jeg, da, som gjerne kommer i kombinasjon med festligheter og sprudlevann 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg synes ikke den var god i det hele tatt. Den beste frossen pizza'n er en hot&spicy pizza i hvit eske. Koster 50kr den og men den er rågod!! Med kylling? 0 Siter
tonie Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Såpass god, ja? Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort at de skal stappe paprika i nesten alt som er av ferdigpizzaer her i landet. Det hadde vært mye mer praktisk å være allergisk mot sursild eller noe...:-/ Imponert over matlysten din. Jeg tror ikke jeg hadde greid å få i meg en hel av de der, og jeg er kjent for å ikke ha magemål:-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Det er piece og cake å spise en hel grandis alene. Eksen min ble bestandig like imponert av at jeg klarte å få i meg en hel pizza alene, for så å tusle ut på kjøkkenet og hente meg litt frokostblanding. "Hvor blir det av maten?" pleide han å si. Jeg elsker mat! *Går ut på kjøkkenet* og en bøtte italiensk is... 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Yepp, kjempegod! Vi (familie på 5) åt opp en vi også... *fnis* Har ikke hatt hjerte til å kaste restene av rømmedressingen, så den står i kjøleskapet og er sikkert sur for lenge siden! Men i svarte - - dere er 5 stk og har enda RESTER i kjølen? *rødme bittelitt* 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 Hmm likte ikke den helt jeg. Taco grandiosane er dermed snadder. Men 3-4 slicer er mer enn nok for meg Den syns jeg er skikkelig vemmelig. 0 Siter
bb71 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men i svarte - - dere er 5 stk og har enda RESTER i kjølen? *rødme bittelitt* Takk for at du rødmer (om enn bittelitt), det gjorde meg godt! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg tenkte litt på annet fyll også jeg, da, som gjerne kommer i kombinasjon med festligheter og sprudlevann Aha, annen fyll liker vi 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Med kylling? Nope med kjøttboller og spicy krydder 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Men i svarte - - dere er 5 stk og har enda RESTER i kjølen? *rødme bittelitt* Sånt er ubegripelig for oss flisa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.