Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde79

Jeg har brukt p-sprøyte i halvannet år nå. Har aldri blitt helt kvitt blødningene, men jeg får en "mens" hver tredje måned som varer i 2-3 uker. I tillegg har jeg kraftige humørsvingninger. Jeg blir veldig lett aggresiv, og spesielt i kombinasjon med alkohol.

Jeg ønsker å begynne med p-piller igjen, og lurer på hvordan jeg bør gå frem. Er det noen medisin/sprøyte som "avslutter" virkningen av p-sprøyten? Kan jeg begynne med p-pille igjen når jeg får blødning neste gang, eller må jeg la være å sette ny p-sprøyte og så vente til jeg får en mens til?

Håper på snarlig svar, takk for en flott tjeneste!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22076-fra-p-spr%C3%B8yte-til-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Du Kan begynne på p-piller selv om virkningen av sprøyta ikke er borte, noe som kan ta svært lang tid. Det kan faktisk stoppe blødningene. Hvis sprøyta ikke er sikker lenger så bruk kondom de første 14 dg. Selv om det er nesten 0 sannsynlighet for at du får eggløsning. Bedre å være HELT sikker.. Men for de fleste tar det jo 1-2 år å bli gravid etter sprøyta..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...