Gjest LucySky Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg var inne på nettbanksida mi og så "transaksjonskostnader kr. 247,00" Jeg skjønner ikke hva det er. Jeg har vært helt blakk i 10 dager og det er også såpass lenge siden jeg betalte en bunke regninger. Jeg har bare sittet på r... og jobbet. Hva er transaksjonskostnader? 0 Siter
Platina Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det kan være gebyrer i forbindelse med betaling av regninger i nettbanken og betaling med kort i butikker. Det samles gjerne i en felles post som trekkes i slutten av måneden. 0 Siter
fugazi Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det kan være gebyrer i forbindelse med betaling av regninger i nettbanken og betaling med kort i butikker. Det samles gjerne i en felles post som trekkes i slutten av måneden. 247 kroner var uansett vanvittig mye... I alle fall når man har vært blakk i 10 av månedens dager. Ingen utenlandsbetaling? 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg vil tro det er mulig å spørre banken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.