Gå til innhold

Svigerblogg- klikk forbi hvis oppgitthet ikke er noe for deg...

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Argh.

Dag 3.

Merkelig nok går det bedre enn fryktet. Har tatt mange av rådene her til følge. Så mandag spiste vi middag sammen etter ankomst, et glass vin. Dansefeber. En lang ørkesløs kjedelig "samtale" som går mest på "disse utlendingene" og "disse muslimene". Svigers har kun en kam.

Tirsdag- borte hele dagen pga kurs og konsert. Gubbingsen tok med meg istedet for kompis. Hurra for snille mannen.

I dag, middag og mer "samtale". Jeg tok med meg lillebror i badekaret, rakk å lese et helt ukeblad. Nå har gubbingsen reist på jobb- så nå har jeg tre timer før jeg "kan" legge meg. Tv kan vi ikke se på sammen, for lyden står så høyt på at jeg ikke klarer å være i samme rom. Men prøv å nevne muligheten for nedsatt hørsel ved passerte 70 (ja- gubben har gamle foreldre). DA blir de hissige da. Det er verre enn å si at Reima er no dritt på DOL.

Men selv om vi hittil har brukt lite tid sammen, så er det helt utrolig hvilke meldinger de klarer å presse ut av seg. F.eks at de syns det er no forbanna tull (ordrett) at storesøster skal få en lampe som er litt prinsessaktig (som passer til resten av rommet). Hun vokser så fort, dessuten sitter man da ikke og stirrer i taket. Så han dro ut og kjøpte (og monterte da- der er han flink) Men hvertfall- hun endte opp med maken lampe som vi har på vaskerommet. Han var svært skuffet da hun ikke sa annet enn takk.

Jepp, jeg kan jo ergre meg GRØNN over at jeg ikke kjøpte den jeg så forrige uke, hadde liten tid. Men lite ante jeg hun skulle ende opp med vaskeromslampen.

Jaja. Men takket være råd, skal jeg nå til en venninne i morgen.

Fint å bruke mye tid på annet, for da kan jeg konsentrere meg om å være hyggelig når jeg først sitter plassert her.

Skrevet

Når svigerfanden har dratt stikker du ut og kjøper prinsesselampe til jenta du. :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Kjøp prinsesselampa, du. ved et uhell knuser du den som er montert, med f.eks langkosten.

Kos deg som best du kan, og tell ned dager/timer til de reiser :)

*klem*

Gjest Calóni
Skrevet

"Men prøv å nevne muligheten for nedsatt hørsel ved passerte 70 (ja- gubben har gamle foreldre). DA blir de hissige da. Det er verre enn å si at Reima er no dritt på DOL."

Hihi, der må jeg si jeg lo godt!

Men det er tydelig at du ser humoren i besøket, og at du ikke bare sitter og sturer. Så fortsett å gi oss artige historier å le av, så får du det bedre selv også. Og trekk pusten dypt, og tenk "det er lenge til neste gang" :)

Gjest Persille
Skrevet

Synes du holder ut bra, jeg!

Du får tenke på alt det gode du har i vente etter å ha klart å oppføre deg så eksemplarisk i så mange dager :)

Angela1365380318
Skrevet

"Men prøv å nevne muligheten for nedsatt hørsel ved passerte 70 (ja- gubben har gamle foreldre). DA blir de hissige da. Det er verre enn å si at Reima er no dritt på DOL."

*lol*

Fint at du holder ut da, det ble hudpleie som blir belønningen din sant? (+ diplomet vi skal lage til deg)

Skrevet

Kjøpe prinsesselampa allikevel, sier nå jeg... :-)

Skru lyden på TVen helt av, så tror de de har blitt døve....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...