Gå til innhold

Det er enhver manns rett å få banke kona si!

Anbefalte innlegg

Gjest Koneeieren
Skrevet

Ja, det er helt sant - utrolig nok.

Det er basert på religion, ja - og det har vært et problem på norske sykehus lenge.

Det er blant annet grunnen til at fedre ikke får være på rommene etc...

Det spiller ingen rolle hva slags fødsel det har vært - de skal gjøres rene av mannen sæd etterpå uansett. Lekkert...

Jeg klarer ikke tenke på annet enn det smertehelvete det må være - tatt i betraktning at jeg ikke klarte å tisse og tørke meg etterpå (måtte dusje) i mange dager etter fødselen.

Uff, jeg får helt vondt...

Nå er jeg rystet! :/

Alt hva disse kvinnene må finne seg i...

Gjest Persille
Skrevet

Nå er jeg rystet! :/

Alt hva disse kvinnene må finne seg i...

Dette er forsåvidt gammelt nytt - det er jo langt bedre nå enn i "gamle dager" da de måtte rive mennene ut av sengene med makt.

Gjest Persille
Skrevet

De er ikke farlig, men det kan bli vondt og en lei infeksjon av det. Renslighet er heller ikke prioritert som hos oss, det er f eks vanlig etter en hard arbidsuke å ligge med kona og så gå i vskastampen etterpå.

Jo, det er farlig - man kan risikere at kvinnen blir skadet på grensen til ødelagt fordi man er revnet, sydd osv, i tillegg til smertehelvete det selvfølgelig er.

Det kommer i tillegg til den enorme infeksjonsfaren det vil være å gjøre noe sånt.

Alle som noen gang har gjennomgått en vaginal fødsel vil forstå at det faktisk ikke er fysisk gjennomførbart for en kvinne å ha sex etter en fødsel uten å måtte lide i lang tid etterpå.

Gjest Persille
Skrevet

Jaha ja, men helsepersonell angir jo saker der det mistenkes at barn blir mishandlet, hvorfor kan ikke det samme gjøres der det mistenkes at kvinner blir utsatt for vold?

Skader og blåmerker på typiske mishandlingssteder sier da sitt til at saken bør sjekkes nøyere?

Og når vi samtidig vet at innvandrerkvinner er truet til taushet, kan vi ikke forvente at de angir mannen i første runde.

De har allikevel krav på vår hjelp!

Det er veldig alvorlig at gravide blir mishandlet, ser ikke den norske stat alvorlig på dette? tenk hvilken baluba det ville blitt om dette skjedde en etnisk norsk kvinne?

Her mener jeg helseministeren har mye å ta tak i.

Det er ikke så svart/hvitt som du ser det nå.

Jeg er HELT enig med deg, det er alarmerende, og alle burde gjøre noe med det.

Men; tenk hva som skjer med denne kvinnen når mannen oppdager at han har en anmeldelse mot seg etter at hun har vært hos legen?

Tror du slipper uskadet unna det? Tror du hun noen gang kommer tilbake til legen? Tror du hun i det hele tatt overlever det?

Hun vet ikke at hun vil bli tatt vare på om hun går fra mannen, hun vet bare at hans familie vil være etter henne og ikke minst barna resten av livet - og i verste fall hennes egen familie også.

Gjest prust
Skrevet

Herregud. Jeg skulle likt å sett den mannen som hadde klart å tvinge seg på meg rett etter en av fødslene mine!

Ei venninne av meg som er sykepleier, overrasket et par på barsel, som hadde seg en hyrdestund... Det var visst høyst frivillig for begge parter.

Grøss...

Gjest Koneeieren
Skrevet

Ei venninne av meg som er sykepleier, overrasket et par på barsel, som hadde seg en hyrdestund... Det var visst høyst frivillig for begge parter.

Grøss...

For noe svineri!Om dette er sant, så er det rett og slett kvalmt det disse folka driver med!

Men er det lov og ha samleie på barselavdelingen, er det ingen som stoppet dem?

Gjest og sånn går no dagan
Skrevet

Jo, det er farlig - man kan risikere at kvinnen blir skadet på grensen til ødelagt fordi man er revnet, sydd osv, i tillegg til smertehelvete det selvfølgelig er.

Det kommer i tillegg til den enorme infeksjonsfaren det vil være å gjøre noe sånt.

Alle som noen gang har gjennomgått en vaginal fødsel vil forstå at det faktisk ikke er fysisk gjennomførbart for en kvinne å ha sex etter en fødsel uten å måtte lide i lang tid etterpå.

Jeg kan ikke si å ha hørt om at noen kulturelle greier skulle tilsi noe samleie rett etter fødsel. De må være noe mannsgreier igjen. Mannskultur er opphav til mye vikarierende sludder som kvinner får lide for.

Van Gogh og damen fra Nederland ver nok ikke så mye på bærtur med kvinneforamten i visse kulturer, og det kommer nok mer fra den kanten.

petter smart
Skrevet

Noen fordeler med islam er det altså :-)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg kan ikke si å ha hørt om at noen kulturelle greier skulle tilsi noe samleie rett etter fødsel. De må være noe mannsgreier igjen. Mannskultur er opphav til mye vikarierende sludder som kvinner får lide for.

Van Gogh og damen fra Nederland ver nok ikke så mye på bærtur med kvinneforamten i visse kulturer, og det kommer nok mer fra den kanten.

Det er en muslimsk mannsgreie - ikke en vanlig mannsgreie...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...