Prozak Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvor stort er et hull? "......................................." 0 Siter
Gjest venter på sensur Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hvor stort er et hull? "......................................." Er ikke helt sikker, du. kanskje du kan fortelle meg det? 0 Siter
Prozak Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Er ikke helt sikker, du. kanskje du kan fortelle meg det? Det er jo helt umulig å svare på hva som kreves for å få en A generellt. Det avhenger jo helt og holdent av faget. Er det et realfag, og en ren oppgave-basert eksamen, så vil 100% riktige svar gi A. Men de aller fleste fag og eksamener er ikke enten eller. Et hull er forøvrig akkurat passe stort :-) "..........................................." 0 Siter
bb71 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det er jo helt umulig å svare på hva som kreves for å få en A generellt. Det avhenger jo helt og holdent av faget. Er det et realfag, og en ren oppgave-basert eksamen, så vil 100% riktige svar gi A. Men de aller fleste fag og eksamener er ikke enten eller. Et hull er forøvrig akkurat passe stort :-) "..........................................." For meg er ofte hullet for stort da... iallefall når jeg faller oppi. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 For meg er ofte hullet for stort da... iallefall når jeg faller oppi. Neida. Det er bare å bruke fantasien. "............................................" 0 Siter
Gjest venter (ikke lenger) på sensur Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 http://uit.no/studier/programmer/4 TUSEN takk ) *hvisker stolt: jeg fikk en A på mappa mi* 0 Siter
bb71 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Neida. Det er bare å bruke fantasien. "............................................" Hm... noe man får kjøpt på claes ohlson det da? Skal spørre om mannen min har litt, så skal du se det ordner seg med hullet her. 0 Siter
soleil Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 TUSEN takk ) *hvisker stolt: jeg fikk en A på mappa mi* Den rette referansen er nok denne: http://www.uhr.no/utvalg/studie/nasjonalkarakterskala.htm A skal være svært vanskelig å oppnå, så gratulerer med den anerkjennelsen! *keep it up* 0 Siter
Gjest venter (ikke lenger) på sensur Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Den rette referansen er nok denne: http://www.uhr.no/utvalg/studie/nasjonalkarakterskala.htm A skal være svært vanskelig å oppnå, så gratulerer med den anerkjennelsen! *keep it up* Tusen takk igjen ) Jeg har vel ikke verdens beste selvtillit, så dette gjorde ikke akkurat vondt ) *stråler litt for meg selv* 0 Siter
Prozak Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hm... noe man får kjøpt på claes ohlson det da? Skal spørre om mannen min har litt, så skal du se det ordner seg med hullet her. Du finner nok ut av det :-) "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.