Gå til innhold

Hvilken vei på binda...??

Anbefalte innlegg

Gjest Sikkert noen som vet
Skrevet

Libressse-binda, hvilken vei skal de da egetnlig være? Den ene enden har en slags V, skal denne være foran eller bak?!

Gjest og teipen skal vende NED:)
Skrevet

Kjenner ikke de bindene men antar at det bredeste skal vende forover.

Skrevet

På de med vinger står det på den tapen på vingene en tegning som det står hvilken vei foran og bak er.

Tror V-en er bak og "hjertet" er foran. ;)

Gjest Sikkert noen som vet
Skrevet

Har ennå til gode å ha tapen opp da;) men det bredeste er vel V-en det da? Men det er jo hull i midten av denne, skjønner ikke logikken jeg?

Skrevet

Har ennå til gode å ha tapen opp da;) men det bredeste er vel V-en det da? Men det er jo hull i midten av denne, skjønner ikke logikken jeg?

Jeg har tatt tapen opp en gang, men det var på et guffent always-bind, og var ganske ekkelt.

Gjest og teipen skal vende NED:)
Skrevet

Hørte en historie om en mann son hadde fått som råd å bruke damebind når han syklet Trondheim-Oslo, for å minske sårhet. Han skjønte ikke dette med teip og satte den opp mot huden....

Skal visstnok ha vært vedlig ille å få løs igjen, fra hår og alt, etter mange svette timer på sykkel.....

Skrevet

Det står da helt klart å tydelig på den rosa plasten - back og front + et par språk til...

Gjest Flystripa
Skrevet

*haha* Tanta mi tok teipen OPP! Snakk om borrelås :)

Skrevet

Ha ha, herregud :D

Gjest togli
Skrevet

*auuuuuu*

Gjest sol etter regn
Skrevet

Det står da helt klart å tydelig på den rosa plasten - back og front + et par språk til...

hehe... det samme tenkte jeg.. :)

Skrevet

Ser du har fått mange fornuftige svar. Husk bare at tapen skal vende utover, altså ned i trusa, så går det nok bra.

Støttende hilsen fra

Skrevet

Ser du har fått mange fornuftige svar. Husk bare at tapen skal vende utover, altså ned i trusa, så går det nok bra.

Støttende hilsen fra

Å fyttirakkern, det er ikke noe godt å ta feil av opp og ned, nei.. *he-he* Vet ikke hvordan jeg klarte det det gangen, men en ting er sikkert - jeg gjør det aldri igjen!! :-O

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...