Gjest Sikkert noen som vet Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Libressse-binda, hvilken vei skal de da egetnlig være? Den ene enden har en slags V, skal denne være foran eller bak?! 0 Siter
Gjest og teipen skal vende NED:) Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kjenner ikke de bindene men antar at det bredeste skal vende forover. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 På de med vinger står det på den tapen på vingene en tegning som det står hvilken vei foran og bak er. Tror V-en er bak og "hjertet" er foran. 0 Siter
Gjest Sikkert noen som vet Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kjenner ikke de bindene men antar at det bredeste skal vende forover. Har ennå til gode å ha tapen opp da;) men det bredeste er vel V-en det da? Men det er jo hull i midten av denne, skjønner ikke logikken jeg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har ennå til gode å ha tapen opp da;) men det bredeste er vel V-en det da? Men det er jo hull i midten av denne, skjønner ikke logikken jeg? Jeg har tatt tapen opp en gang, men det var på et guffent always-bind, og var ganske ekkelt. 0 Siter
Gjest og teipen skal vende NED:) Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har ennå til gode å ha tapen opp da;) men det bredeste er vel V-en det da? Men det er jo hull i midten av denne, skjønner ikke logikken jeg? Hørte en historie om en mann son hadde fått som råd å bruke damebind når han syklet Trondheim-Oslo, for å minske sårhet. Han skjønte ikke dette med teip og satte den opp mot huden.... Skal visstnok ha vært vedlig ille å få løs igjen, fra hår og alt, etter mange svette timer på sykkel..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det står da helt klart å tydelig på den rosa plasten - back og front + et par språk til... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Kjenner ikke de bindene men antar at det bredeste skal vende forover. *haha* Tanta mi tok teipen OPP! Snakk om borrelås 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 *haha* Tanta mi tok teipen OPP! Snakk om borrelås Ha ha, herregud 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 *haha* Tanta mi tok teipen OPP! Snakk om borrelås *auuuuuu* 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det står da helt klart å tydelig på den rosa plasten - back og front + et par språk til... hehe... det samme tenkte jeg.. 0 Siter
muriel Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ser du har fått mange fornuftige svar. Husk bare at tapen skal vende utover, altså ned i trusa, så går det nok bra. Støttende hilsen fra 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ser du har fått mange fornuftige svar. Husk bare at tapen skal vende utover, altså ned i trusa, så går det nok bra. Støttende hilsen fra Å fyttirakkern, det er ikke noe godt å ta feil av opp og ned, nei.. *he-he* Vet ikke hvordan jeg klarte det det gangen, men en ting er sikkert - jeg gjør det aldri igjen!! :-O 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.