Gjest såååå irriterende!!!!!!!!!!!!!! Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 ...hun dama fra "Noah dyrs rettigheter"!! Fyh da!!!!!!! Sjelden jeg irriterer meg over folk, men i dag må jeg si at jeg nesten ikke klarte å få med meg hva de snakket om. Guuud så irriterende!!! 0 Siter
Gjest Hvadada Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Fortell fortell! Jeg så ikke programmet, men ble nå nysjerrig (eller nysgjerrig som det skrives!). 0 Siter
bb71 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Enig! Begynte å lure på om jeg var blitt sær, på mandag fikk jeg samme reaksjon over dama i "dokument 2" som var en eller annen ekspertise innen ADHD. De burde sensurere sånne fæle damer!!!! 0 Siter
Gjest såååå irriterende!!!!!!!!!!!!!! Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Fortell fortell! Jeg så ikke programmet, men ble nå nysjerrig (eller nysgjerrig som det skrives!). Ikke sikkert noen andre som syntes det, men likte bare ikke førsteinntrykket av henne som person. For det første var hun omtrent mer opptatt av at dyr ikke skulle dø ifm fugleinfl. enn mennesker. Og så var hun så usannsynlig prektig. Ble bare provosert av hele henne. 0 Siter
Gjest såååå irriterende!!!!!!!!!!!!!! Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Enig! Begynte å lure på om jeg var blitt sær, på mandag fikk jeg samme reaksjon over dama i "dokument 2" som var en eller annen ekspertise innen ADHD. De burde sensurere sånne fæle damer!!!! Ja!!!!!!! Gurimalla, det hadde jeg glemt. Jeg irriterte meg over henne også!! Må visst slutte å se på tv.. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ikke sikkert noen andre som syntes det, men likte bare ikke førsteinntrykket av henne som person. For det første var hun omtrent mer opptatt av at dyr ikke skulle dø ifm fugleinfl. enn mennesker. Og så var hun så usannsynlig prektig. Ble bare provosert av hele henne. Jeg er også opptatt av dyrenes rettigheter :-) 0 Siter
bb71 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ja!!!!!!! Gurimalla, det hadde jeg glemt. Jeg irriterte meg over henne også!! Må visst slutte å se på tv.. Ja...slutter i morgen (eller til mandag). 0 Siter
Gjest ender er også ålreite Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg er også opptatt av dyrenes rettigheter :-) Jeg stemmer også mot at dyr skal få fugleinfluensa. Jeg er også mot kreft. Skjønner ikke hvorfor politikerne ikke forbyr det :-( 0 Siter
petter smart Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Så et Tv-program som heter "Penn & Teller : Bullshit" der de tok for seg PETA, som er en kjent amerikansk dyrevernsgruppe. Makan til bakstrevelse og dobbeltmoral skal en lete lenge etter. De var bl.a. imot legemidler som hadde deler fra dyr i seg. Men en av lederne deres brukte en slik medisin daglig, fordi "hun var så viktig for dyrevernet". Det er altså forskjell på folk. Mange dyrevernere har totalt mistet grepet på virkeligheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.