Gå til innhold

så noen redaksjon 21?

Gjest såååå irriterende!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hun dama fra "Noah dyrs rettigheter"!! Fyh da!!!!!!! Sjelden jeg irriterer meg over folk, men i dag må jeg si at jeg nesten ikke klarte å få med meg hva de snakket om. Guuud så irriterende!!!

Gjest Hvadada
Skrevet

Fortell fortell!

Jeg så ikke programmet, men ble nå nysjerrig (eller nysgjerrig som det skrives!).

Skrevet

Enig! Begynte å lure på om jeg var blitt sær, på mandag fikk jeg samme reaksjon over dama i "dokument 2" som var en eller annen ekspertise innen ADHD. De burde sensurere sånne fæle damer!!!!

Skrevet

Fortell fortell!

Jeg så ikke programmet, men ble nå nysjerrig (eller nysgjerrig som det skrives!).

Ikke sikkert noen andre som syntes det, men likte bare ikke førsteinntrykket av henne som person. For det første var hun omtrent mer opptatt av at dyr ikke skulle dø ifm fugleinfl. enn mennesker. Og så var hun så usannsynlig prektig. Ble bare provosert av hele henne.

Skrevet

Enig! Begynte å lure på om jeg var blitt sær, på mandag fikk jeg samme reaksjon over dama i "dokument 2" som var en eller annen ekspertise innen ADHD. De burde sensurere sånne fæle damer!!!!

Ja!!!!!!! Gurimalla, det hadde jeg glemt. Jeg irriterte meg over henne også!! Må visst slutte å se på tv..

Skrevet

Ikke sikkert noen andre som syntes det, men likte bare ikke førsteinntrykket av henne som person. For det første var hun omtrent mer opptatt av at dyr ikke skulle dø ifm fugleinfl. enn mennesker. Og så var hun så usannsynlig prektig. Ble bare provosert av hele henne.

Jeg er også opptatt av dyrenes rettigheter :-)

Skrevet

Ja!!!!!!! Gurimalla, det hadde jeg glemt. Jeg irriterte meg over henne også!! Må visst slutte å se på tv..

Ja...slutter i morgen (eller til mandag).

Gjest ender er også ålreite
Skrevet

Jeg er også opptatt av dyrenes rettigheter :-)

Jeg stemmer også mot at dyr skal få fugleinfluensa.

Jeg er også mot kreft.

Skjønner ikke hvorfor politikerne ikke forbyr det :-(

petter smart
Skrevet

Så et Tv-program som heter "Penn & Teller : Bullshit" der de tok for seg PETA, som er en kjent amerikansk dyrevernsgruppe.

Makan til bakstrevelse og dobbeltmoral skal en lete lenge etter. De var bl.a. imot legemidler som hadde deler fra dyr i seg. Men en av lederne deres brukte en slik medisin daglig, fordi "hun var så viktig for dyrevernet". Det er altså forskjell på folk.

Mange dyrevernere har totalt mistet grepet på virkeligheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...