Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor høyt var det? Det er normalt med høyere blodtrykk så sent i svangerskapet. Veldig høyt blodtrykk følges opp med andre prøver, for å se om det kan være beg. svangerskapsforgiftn.

det har logget på meg siste 2 mnd 115/75 nå var det først 130/85 så var det dagen etter 140/89... dem sa at til å være meg var det høyt..

Sofies mamma

det har logget på meg siste 2 mnd 115/75 nå var det først 130/85 så var det dagen etter 140/89... dem sa at til å være meg var det høyt..

Ja, det var ganske høyt. Men er du overvektig/har gått opp mye siste tiden eller totalt?

Ingenting galt med urin, hodepine?

Jeg hadde høyt blodtrykk på slutten av svangerskapet.. hadde også 3+ i proteiner i urinen. Hadde ingen plager eller, bortsett fra vann i kroppen. Jeg kom aldri ut av sykehuset på den siste kontrollen. : ) Ble satt i gang samme dag, de var redd for svangerskapsforgiftning..

To dager etter var lillegutt født. Gikk greit å bli satt i gang, bortsett fra at jeg fikk maserier det første døgnet som hjalp lite på åpningen. Ellers var fødselen fin. : )

Lykke til! (Pass på hvis du blir kvalm, svimmel, får vondt imagen eller hodepine..)

Ja, det var ganske høyt. Men er du overvektig/har gått opp mye siste tiden eller totalt?

Ingenting galt med urin, hodepine?

jeg var tynn som utgangspunkt.. har ikke gått opp mer enn 15kg.. noe av det er vann!har lagt på meg gradvis hele veien.jordmor mener jeg kunne gått opp mer.. men er veldig påpasselig. har hatt hodepine ut på dagen siste dager.. så det vet de om..:) men ja.. er jo litt skeptisk..

Annonse

Jeg hadde høyt blodtrykk på slutten av svangerskapet.. hadde også 3+ i proteiner i urinen. Hadde ingen plager eller, bortsett fra vann i kroppen. Jeg kom aldri ut av sykehuset på den siste kontrollen. : ) Ble satt i gang samme dag, de var redd for svangerskapsforgiftning..

To dager etter var lillegutt født. Gikk greit å bli satt i gang, bortsett fra at jeg fikk maserier det første døgnet som hjalp lite på åpningen. Ellers var fødselen fin. : )

Lykke til! (Pass på hvis du blir kvalm, svimmel, får vondt imagen eller hodepine..)

spirrelo: oi.. oki, hadde ikke hatt noe imot å bli satt i gang.. men beste er vel at det starter selv.. :) hadde litt dårlig mage i morgest:/ men ikke nå lenger.. skal på kontroll i morgen da.. håper på det beste :)

Sofies mamma

jeg var tynn som utgangspunkt.. har ikke gått opp mer enn 15kg.. noe av det er vann!har lagt på meg gradvis hele veien.jordmor mener jeg kunne gått opp mer.. men er veldig påpasselig. har hatt hodepine ut på dagen siste dager.. så det vet de om..:) men ja.. er jo litt skeptisk..

Da kan det vel være begynnende svangerskapsforgiftning? De følger det vel nøye opp nå?

Sofies mamma

håper ikke det.. :s

men det får jeg vel vite mer om i morgen.. urin prøvene har vært i orden til nå da :o)

Du er jo sent i svangerskapet. At du begynner med høyt blodtrykk nå og kan få litt utslag på urinen, trenger ikke by på problemer i det hele tatt. Men det er ok å følge det opp. Du har i så fall svake symptomer nå, så det er veldig lite å engste seg for nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...