Gå til innhold

Barn og merkeklær...

Gjest Jada, synes det er drittkult med merkeklær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fare for å bli lynsjet tar jeg sjansen og spør, kanskje jeg til og med får et vettugt svar??

Gutten min bruker nå 116 (6 år) i klær, og jeg lurer på om noen der ute vet om det finnes merkeklær for hans aldersgruppe??

Ser for meg Replay-bukse, Diesel, Nudie osv.. Puma, Peak, Phenix, o.l...

Både t-skjorter, gensere, bukser og yttertøy er av interresse!

Ser for meg at det er håpløst å få kjøpt på nett, men kanskje?

Og evnt hvilke butikker og hvor i landet har de??

Gjest Blond brain?
Skrevet

WOW, du er litt av et forbilde du!

Gjest Flystripa
Skrevet

Ca hvor i landet? Vet om flere butikker her hvor jeg bor. Aner ikke om nettbutikker.

¤ Skara ¤
Skrevet

Bor du langt unna sportsbutikker og andre klesbutikker?

Du får reise til nermeste by så får du nok tak i merke klær:)))))

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hva med truser eller evt boxere da? Det finnes sikkert i spesielle merker det også. Merkestrømper får du på sportsbutikker.

Viktig å holde stilen fra innerst til ytterst vet du!

Gjest Calóni
Skrevet

Lillebroren min hadde dieselbukse da han var rundt 5 år gammel (nei, hverken jeg eller foreldrene mine kjøpte dem til han, så vi trenger ikke lynsjes :P). Jeg er ikke sikker på hvor de er kjøpt, men at det -finnes-, det er sikkert.

Skrevet

Ca hvor i landet? Vet om flere butikker her hvor jeg bor. Aner ikke om nettbutikker.

Bor midt i landet, ikke mange butikker her i rundt, nærmeste store by er Trondheim, 3,5 timer unna....

Så shopping blir for oftest foretatt i Oslo, når vi reiser dit en gang i blant

Skrevet

Hva med truser eller evt boxere da? Det finnes sikkert i spesielle merker det også. Merkestrømper får du på sportsbutikker.

Viktig å holde stilen fra innerst til ytterst vet du!

Har jeg funnet noen kule til en overkommelig pris har jeg helt sikkert kjøpt..

Merkesokker, menes det Ullvang da, knall de strømpene da!

Og har både Nike og Adidas, gode strømper det å...

Skrevet

Bor du langt unna sportsbutikker og andre klesbutikker?

Du får reise til nermeste by så får du nok tak i merke klær:)))))

Joda, har en sportsbutikk, men alle kule klær der synes å begynne på åtte år, så jeg lurer på om det finnes i mindre størrelser?

Blir shopping til våren!

petter smart
Skrevet

Det plager deg ikke at du er med på å øke presset for å bruke merkeklær? Hva med de foreldre som ikke har råd til å være med på karusellen.

Hvilken nytte har en 6-åring av dyre merkeklær? Det er vel bare så du kan briefe med hvor mye penger du har.

Gjest Kanada
Skrevet

I Bogstadveien er det en butikk som heter Zimba, og i Martine Barneklær i Bygdøy Allé vil du i alle fall finne merkeklær for barn. Jeg vet ingen ting om de merkene du nevner, men de har mye fint (og dyrt) til barn.

Skrevet

Ikke rart ungene blir forlangende da foreldrene begynner så tidlig og kjøpe merkeklær til avkommet.Håper du har råd til en dyr bil til han da han kan begynne å kjøre:)

Gjest Enig med deg
Skrevet

Har handlet mye brukt og nytt på eBay. En annen nettbutikk som anbefales er www.kidscloset.co,uk. De sender som gave så du slipper å tenke på toll og mva. (Det gjør de fleste på eBay også forøvrig)

Av butikker kjenner jeg best de i Oslo-området. Daisy på Hovseter har nytt og brukt merketøy og det samme har Røa Røvern. Anbefaler også Tante Pose på CC Vest.

Fru Lyng (Oslo og Sandvika) har merketøy og elendig service!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...