Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt nettavhengig (igjen). Helt latterlig. Tips mottas med takk.

Skrevet

Bestill en haug med filmer Colin Firth er med i, og sett på en hver gang dataen lokker;-)

Når du er lei av Colin kan du bestille en haug filmer med en annen godbit.

Når du er lei av godbiter kan du begynne å gå på besøk til venner og bekjente hver gang datalysten melder seg.

Når dine venner og bekjente har fått nok kan du melde deg på et salsakurs. Eller noe.

Det löser sig. Lykke til:-)

Skrevet

Bestill en haug med filmer Colin Firth er med i, og sett på en hver gang dataen lokker;-)

Når du er lei av Colin kan du bestille en haug filmer med en annen godbit.

Når du er lei av godbiter kan du begynne å gå på besøk til venner og bekjente hver gang datalysten melder seg.

Når dine venner og bekjente har fått nok kan du melde deg på et salsakurs. Eller noe.

Det löser sig. Lykke til:-)

Alt dette gjør jeg jo fra før :-)

*mase, skrive*

Skrevet

Alt dette gjør jeg jo fra før :-)

*mase, skrive*

Hm. Du er et vanskelig tilfelle. Det jeg ikke helt forstår er hvordan du i det hele tatt _rekker_ å være på internett. *klø seg i huet*

Skrevet

Hm. Du er et vanskelig tilfelle. Det jeg ikke helt forstår er hvordan du i det hele tatt _rekker_ å være på internett. *klø seg i huet*

Kombinerer :-) Samt jobber turnus. Dog de siste dagene har jeg vært altfor mye på nett. En av grunnene er at jeg ikke har vært i form, og ikke orket å gjøre særlig mye annet enn å sløve på sofaen med PC.

Colin skulle vært her og disket opp noe :-)

Hva driver du med da?

Skrevet

Kombinerer :-) Samt jobber turnus. Dog de siste dagene har jeg vært altfor mye på nett. En av grunnene er at jeg ikke har vært i form, og ikke orket å gjøre særlig mye annet enn å sløve på sofaen med PC.

Colin skulle vært her og disket opp noe :-)

Hva driver du med da?

Jeg holder på med noen drepende kjedelige skrivegreier. Tar en liten avstikker innom her når jeg merker at jeg holder på å miste fokus.

Jeg var seriøst nettavhengig en periode for noen år siden, men nå er jeg blitt kjempeflink. For meg funka det å holde på så lenge og ofte at jeg fikk en overdose og ble drittlei, men jeg vet ikke helt om jeg bør anbefale andre å gjøre det samme;-)

Skrevet

Jeg holder på med noen drepende kjedelige skrivegreier. Tar en liten avstikker innom her når jeg merker at jeg holder på å miste fokus.

Jeg var seriøst nettavhengig en periode for noen år siden, men nå er jeg blitt kjempeflink. For meg funka det å holde på så lenge og ofte at jeg fikk en overdose og ble drittlei, men jeg vet ikke helt om jeg bør anbefale andre å gjøre det samme;-)

Med meg går det i perioder. Har perioder hvor jeg er veldig aktiv etterfulgt av perioder jeg er drittlei og heller gjør andre ting. Akkurat nå er jeg online, bokstavelig talt :-)

Men det går seg sikkert til når jeg kommer i litt bedre form.

Her om dagen satt jeg på pauserommet på jobben og lurte på om jeg hadde fått nye e-poster.

"You've got mail!" Ha ha :-D

Skrevet

Legg meg til på MSN, så skal jeg gi deg noen tips ;-)

Skrevet

Legg meg til på MSN, så skal jeg gi deg noen tips ;-)

Jeg skal gjøre det. Jeg skal bare opprette en ny hotmailkonto til bruk for DOL-saker. Hvorfor har du ikke lagt deg enda da? Jeg sitter her i pysj og drikker Sheridan's, mmmmm :-)

Skrevet

Jeg skal gjøre det. Jeg skal bare opprette en ny hotmailkonto til bruk for DOL-saker. Hvorfor har du ikke lagt deg enda da? Jeg sitter her i pysj og drikker Sheridan's, mmmmm :-)

Legger meg nesten aldri tidlig... Er en skikkelig natteravn. Men nå har jeg ødelagt døgnrytmen ytterligere, har vært sjuk noen dager, sovet lenge og vært oppe ennå lengre...

Skrevet

Med meg går det i perioder. Har perioder hvor jeg er veldig aktiv etterfulgt av perioder jeg er drittlei og heller gjør andre ting. Akkurat nå er jeg online, bokstavelig talt :-)

Men det går seg sikkert til når jeg kommer i litt bedre form.

Her om dagen satt jeg på pauserommet på jobben og lurte på om jeg hadde fått nye e-poster.

"You've got mail!" Ha ha :-D

Da tror jeg ikke det er noen grunn til bekymring. Høres ganske så normalt for meg. Jeg kjenner folk som _alltid_ har den bærbare med seg, og som benytter enhver anledning til å sjekke mailen, blinkprofilen og bloggen eller hva det nå er. For eksempel i 60-årslag hos svigermor (!) Da begynner det å bli litt drøyt, synes jeg *S*

Håper formen blir bedre snart:-)

Skrevet

Legger meg nesten aldri tidlig... Er en skikkelig natteravn. Men nå har jeg ødelagt døgnrytmen ytterligere, har vært sjuk noen dager, sovet lenge og vært oppe ennå lengre...

Samme her. tror det er noe som går, jeg hadde omganssyke :-( Kjedelige greier.

Skrevet

Jeg også - laptop var kanskje ikke så lurt - men jeg får opp jobbemailen også - så jeg jobber og DOL'er og tar i grunn aldri fri......ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Skrevet

Samme her. tror det er noe som går, jeg hadde omganssyke :-( Kjedelige greier.

Det er det jeg har også... :-(

Er visst straffen for å passe småunger i helga... hehe

Skrevet

Da tror jeg ikke det er noen grunn til bekymring. Høres ganske så normalt for meg. Jeg kjenner folk som _alltid_ har den bærbare med seg, og som benytter enhver anledning til å sjekke mailen, blinkprofilen og bloggen eller hva det nå er. For eksempel i 60-årslag hos svigermor (!) Da begynner det å bli litt drøyt, synes jeg *S*

Håper formen blir bedre snart:-)

Jeg har enda til gode å sjekke Blink-profilen min i 60-årslag! Phu, da er det enda håp for meg :-)

Formen går stadig bedre, takk for det!

Skrevet

Jeg også - laptop var kanskje ikke så lurt - men jeg får opp jobbemailen også - så jeg jobber og DOL'er og tar i grunn aldri fri......ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Ja, er det ikke fælt? ;-p

Skrevet

Ja, er det ikke fælt? ;-p

Får så svær ræv'a gett!

Skrevet

Får så svær ræv'a gett!

Ja, men slipper sykkelparkering =)

Skrevet

flisa, det er ingen som går på den :o)

Skrevet

flisa, det er ingen som går på den :o)

Det er jo sant!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...