Dorthe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Det er jo sant! Jeg skal ikke uttale meg om nettavhengighet jeg og laptop er livsfarlig ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg skal ikke uttale meg om nettavhengighet jeg og laptop er livsfarlig ;o) De er fornøyd på jobben i alle fall - jeg svarer jo på mail -uansett når de skriver den! hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 De er fornøyd på jobben i alle fall - jeg svarer jo på mail -uansett når de skriver den! hehe Dattera mi var akkurat innom msn og synes det var flott at jeg nesten alltid er tilgjengelig der ) Hun reiser på lørdag og jeg synes det er så kjipt..... og jeg føler meg så ego som synes det. Jeg har klart å holde kjeft om det da. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg skal ikke uttale meg om nettavhengighet jeg og laptop er livsfarlig ;o) Har du fått laptop nå? 0 Siter
Gjest aldri hørt Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvordan kan en ribbe lukt ? Mye som kan ribbes, men lukt ?? 0 Siter
Moraki Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Hvordan kan en ribbe lukt ? Mye som kan ribbes, men lukt ?? Hvordan man kan prompe et hjul? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Har du fått laptop nå? Jepp, jeg har hatt den noen mnd nå ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.