Gå til innhold

Har julestemning jeg.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Se ut av vinduet Oslo-borgere.

Det er nydelig når snøen daler sakte og tett.

Tror jeg må ta med ta med mannen min på en kveldstur.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det var det tidligere i dag?

Nå laver det sakte ned.

Er det snøfokk hos dere nå?

Har vært en bitteliten tur ut.Det er så fint atte.

Er litt morsomt dette. Jeg skal filme utenfor her i morgen. Tror ikke jeg får oppleve dette i Oslo noen gang mer.

Det raste fra taket her isted og nå går snøen over gelenderet på hverandaen. Får ikke opp verandadøra en millimeter.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Snøfokk?

Det var det tidligere i dag? Nå laver det sakte ned. Er det snøfokk hos dere nå?

Er litt morsomt dette. Jeg skal filme utenfor her i morgen. Tror ikke jeg får oppleve dette i Oslo noen gang mer.

Det raste fra taket her isted og nå går snøen over gelenderet på hverandaen. Får ikke opp verandadøra en millimeter.

- KariKruskakli

Skrevet

Det var det tidligere i dag? Nå laver det sakte ned. Er det snøfokk hos dere nå?

- KariKruskakli

Jeg prøvde å være morsom - så for meg deg og mannen - i en heftig snø-fokk - - (fuck) see? )

Jeg er ikke god i kveld - mett.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg prøvde å være morsom - så for meg deg og mannen - i en heftig snø-fokk - - (fuck) see? )

Aha ja:)

Skrevet

Aha ja:)

Jeg er plump - veit det ;)

Ja det er som et julekort her også, nå vet man ikke helt hvor man skal gjøre av all snøen når man måker - Gubben har måkt av taket 2 ganger i vinter - og det er like mye igjen.

Men jeg har visst rota bort kameraet mitt....får be gubben filme litt i morra.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er plump - veit det ;)

Ja det er som et julekort her også, nå vet man ikke helt hvor man skal gjøre av all snøen når man måker - Gubben har måkt av taket 2 ganger i vinter - og det er like mye igjen.

Men jeg har visst rota bort kameraet mitt....får be gubben filme litt i morra.

"Jeg er plump - veit det ;)"

Nei, du er ikke det. Bare jeg som er usannsynlig treig i dag. Eller sikkert hver dag:)

Tror du ikke det raste enda mer fra taket her nå.

Er redd snøen slår inn ruta på hverandadøra snart.

Hvis vi skal måke den vekk, sperrer vi inngangspartiet for leieboerne.

Ellers kan vi bære snøen rundt huset å legge den på plenen på andre siden av huset.

Jeg har bodd i dette huset i 16 år og har aldri opplevd maken.

¤ Skara ¤
Skrevet

Pepperkake lukt i huset å er så koselig atte :)))))

Men gleder meg til ribbe lukten også da.....hihi

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Pepperkake lukt i huset å er så koselig atte :)))))

Men gleder meg til ribbe lukten også da.....hihi

Pinnekjøtt er best he he:)

¤ Skara ¤
Skrevet

Pinnekjøtt er best he he:)

Har det Nyttårsaften rart med disse tradisjonene hehe

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har det Nyttårsaften rart med disse tradisjonene hehe

Ja, og nå får vi sikkert kjeft snart:) Litt tidlig emne å ta opp, men pytt pytt:)

¤ Skara ¤
Skrevet

Ja, og nå får vi sikkert kjeft snart:) Litt tidlig emne å ta opp, men pytt pytt:)

ja ja julen varer helt til påske:)))

Gjest KariKruskakli
Skrevet

ja ja julen varer helt til påske:)))

Det har tydeligvis 4-åringen lært i barnehagen også.

Etter jula kommer påsken, sa hun.

Nå spør hun hver dag om det ikke er påske snart. og hver gang må jeg svare at det er lenge til:)

¤ Skara ¤
Skrevet

Det har tydeligvis 4-åringen lært i barnehagen også.

Etter jula kommer påsken, sa hun.

Nå spør hun hver dag om det ikke er påske snart. og hver gang må jeg svare at det er lenge til:)

Var sånn her også når barna var på den alderen, spurte hele tiden etter påske haren :)))

Vi gjemte mange små påske egg rundt i huset og de letet som gale og puttet eggene i en stor kurv:)))

Å som jeg angrer på at vi ikke filmet det "sukk" (mange bilder da)

Skrevet

Snøfokk?

Hva er snøfokk? (ikke den definisjonen du ga nedenfor, regner med det betyr noe annet?)

Skrevet

Jeg tok den med èn gang og syntes den var veldig clever.

:)

Skrevet

Hva er snøfokk? (ikke den definisjonen du ga nedenfor, regner med det betyr noe annet?)

Det er snø som blåser rundt - føyker, og lager fine mønstre.

Skrevet

Jeg tok den med èn gang og syntes den var veldig clever.

:)

Ja, vi bruker å si at ;" Snøfokk er kaldt!" hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...