Gå til innhold

The Game

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Noen som så den på TV3 nå? Eller har sett den før?

Jeg forstod ikke helt slutten, hadde ikke noe av det skjedd? Eller skjedde alt sammen men det var bare et spill? Isåfall skjønner jeg ikke det, han ble jo nesten drept flere ganger..

hmmmm...

Skrevet

Så den på kino for mange år siden, og har ikke sett den siden. Men husker at jeg ikke skjønte den, jeg heller :P Sorry, kan ikke hjelpe.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har den på dvd, men må ærlig innrømme at jeg ikke husker om jeg skjønte slutten eller ikke...

Skrevet

Ja, alt var iscenesatt. Det var humbug og skuespill og nøye kalkulasjon.

:)

Gjest Calóni
Skrevet

Som Klara Q sier, alt er et spill. Alle han møtte var bare en del av spillet, alt var nøye planlagt. Han var altså ikke i livsfare på noe tidspunkt, alt var iscenesatt. Litt av en opplevelse, though! :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...