Mary Poppins Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Noen som så den på TV3 nå? Eller har sett den før? Jeg forstod ikke helt slutten, hadde ikke noe av det skjedd? Eller skjedde alt sammen men det var bare et spill? Isåfall skjønner jeg ikke det, han ble jo nesten drept flere ganger.. hmmmm... 0 Siter
Lucretia Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Så den på kino for mange år siden, og har ikke sett den siden. Men husker at jeg ikke skjønte den, jeg heller Sorry, kan ikke hjelpe. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg har den på dvd, men må ærlig innrømme at jeg ikke husker om jeg skjønte slutten eller ikke... 0 Siter
Klara Q Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Ja, alt var iscenesatt. Det var humbug og skuespill og nøye kalkulasjon. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Som Klara Q sier, alt er et spill. Alle han møtte var bare en del av spillet, alt var nøye planlagt. Han var altså ikke i livsfare på noe tidspunkt, alt var iscenesatt. Litt av en opplevelse, though! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.