Gå til innhold

Gi meg ei bok

Anbefalte innlegg

Gjest Slaraffenliv
Skrevet

Ok da, gi meg noen forslag på bøker jeg kan ta med meg på en 3 ukers ferie ( sol og strandliv).

Skrevet

DaVinci-koden- om du ikke har lest den enda.

Og så et par-tre lettvinne, morsomme bøker om ei som er shopoholiker - fornøyelig lesning.:

http://www.bokkilden.no/SearchResults.aspx?ftsearch=Kinsella++Sophie&filtertype=2

"DaVinci-koden- om du ikke har lest den enda."

Og om man ikke har fått med seg særlig mange detaljer av de horrible faktafeilene brown har gjort i boken, og hvordan han og kilden hans har blitt lurt trill rundt (le dossier de secret-bløffen).

"..............................................."

hare1365380455
Skrevet

Jo Nesbø: Flaggermusmannen.

Skrevet

Prøv Anne B. Ragdes Berlinerpoplene og Eremittkrepsene. Ellers er jo Bridget Jones dagbok og Bridget Jones På randen grei lesning under parasollen.

Gjest Mom33
Skrevet

Kommer jo litt an på hva du liker slags bøker, da, men hvis du er i krim-og-spenning-avdelingen kan jeg anbefale noen!

Alle Jo Nesbøs bøker er herlige. Karin Fossum skriver også bra, men hennes er såpass korte at jeg nok måtte hatt med alle for å ha lesestoff nok i 3 uker.

Henning Mankell er drivanes flink til å skrive. Akkurat nå leser jeg mange bøker av Lee Child, det er ikke akkurat bøker man leser for å lære noe, det er ren krimunderholdning.

Er det grøss og gru du er ute etter, anbefaler jeg sterkt ei bok som heter "Kall meg bare Max". Husker ikke forfatteren (ikke norsk, nei), men den boka er helt sinnsyk synes jeg. Uhyggelig spennende!

God tur!

PS. Hvis jeg holder bøker, får jeg blir med da????

Skrevet

Og om man ikke har fått med seg særlig mange detaljer av de horrible faktafeilene brown har gjort i boken, og hvordan han og kilden hans har blitt lurt trill rundt (le dossier de secret-bløffen).

Faktafeil i en roman gidder jeg ikke henge meg opp i :)

Det var STOR underholdning -han skriver drivende lett og godt da!

Skrevet

Jeg har liggende "en shopoholikers drømmeverden". Må bare lese ut den jeg holder på med først :)

De bøkene er morsomme! - til og med fjortissen min gadd else dem! :)

hare1365380455
Skrevet

Boken var underholdende og spennende!

Skrevet

"It shouldn't happen to a vet" og "If only they could talk" av James Herriot. Britisk humor og hverdagsliv.

"Rosens navn" av Umberto Eco. Middelalderkrim - særdeles velskrevet.

"I have no mouth and I must scream" av Harlan Ellison. Novelle, finnes i en del novellesamlinger med forfatteren. Søk litt. God sci-fi.

"Legenden om mennesket" av Clifford D. Simak. Sci-fi, intelligente hunder som forteller legendariske historier om det mytiske mennesket rundt leirbålet.

Skrevet

Åndebrettet med Tom Egeland

Siste dans med Mathilde

Skrevet

Alle 4 bøkene til Dan Brown. (forfatteren av DaVinci-koden)

Skrevet

Berlinerpoplene og Eremittkrepsene av Anne B. Ragde.

Jeg bruker sjelden å like bestselgere, sær som jeg er, men disse ble jeg oppslukt av.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Berlinerpoplene og Eremittkrepsene av Anne B. Ragde.

Jeg bruker sjelden å like bestselgere, sær som jeg er, men disse ble jeg oppslukt av.

Da må de i så fall komme seg etter at man har lest mer enn 50 sider. Har kommet til side 50 i Berlinerpoplene, og det er lenge siden jeg har kjeda meg så mye.

Skrevet

Da må de i så fall komme seg etter at man har lest mer enn 50 sider. Har kommet til side 50 i Berlinerpoplene, og det er lenge siden jeg har kjeda meg så mye.

Den tar seg opp! :o) Det er veldig mye begravelsesbyrå i begynnelsen der, men det går over.

Skrevet

Faktafeil i en roman gidder jeg ikke henge meg opp i :)

Det var STOR underholdning -han skriver drivende lett og godt da!

Engler og demoner av samme forfatter var MYE bedre! Og likte Da Vincikoden godt også altså!

Skrevet

Engler og demoner av samme forfatter var MYE bedre! Og likte Da Vincikoden godt også altså!

Ja, skal kjøpe den også! :-)

Gjest baremei
Skrevet

En krim av Unni Lindell slår aldri feil på stranda:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...