Gå til innhold

Helt lost: Ute av takt på Lost!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

I går benket jeg meg fornøyd foran TV`en for å se de ny episodene av Lost.

Men det gikk ikke mange minuttene før jeg forsto at det var jeg som var lost...

Jeg har nemlig sett hele seson 1 på DVD, og den siste episoden jeg så var at Sawyer og co forsvant på havet, og de andre kikket ned på bunkersen uten at vi fikk vite hva som var inni.

Jeg trodde at gårsdagens episode skulle ta opp tråden fra der, men jeg forstår jo at jeg må ha gått glipp av mange episoder!!

AArrrgghhh&%¤?##"**!!!

Hvem er han skumle negeren, og hvor kom han fra?

Hvorfor er det et helt hus nede i bunkersen?

Hvor er Walt?

Hvorfor er plutselig alle glade i Sawyer?

Forvirra

Gjest abrahamsen
Skrevet

Du har gått glipp av veldig mange episoder. Eltfor mnge til at jeg gidder å fortelle.

Gjest Heksia
Skrevet

De første 9 episodene av sesong 2 gikk før jul, tror jeg. Jeg har tatt dem opp. Hvis du er desperat kan jeg kopiere dem til deg ;-)

fuji1365380447
Skrevet

De første 9 episodene av sesong 2 gikk før jul, tror jeg. Jeg har tatt dem opp. Hvis du er desperat kan jeg kopiere dem til deg ;-)

Uff, så irriterende... Jeg i min uendelige dumskap trodde at dette var starten på seson 2.

Tja, det tar vel ikke så lang tid før jeg er inni i tingene igjen.

fuji1365380447
Skrevet

Du har gått glipp av veldig mange episoder. Eltfor mnge til at jeg gidder å fortelle.

neivel...

Hyggelig du?

Gjest Heksia
Skrevet

Uff, så irriterende... Jeg i min uendelige dumskap trodde at dette var starten på seson 2.

Det gjør det sikkert ikke,- men om du skulle ombestemme deg er det bare å si fra,- jeg kan kopiere dem for deg...

Gjest abrahamsen
Skrevet

neivel...

Hyggelig du?

Ja jeg er ganske hyggelig;o)Men Heksia sier at du har gått glipp av hele 9 epoisoder så da...

Gjest Heksia
Skrevet

Og dessuten, jeg kan ikke fortelle deg noe om innholdet,- jeg ser ikke på det selv men tar det opp for min datter ;-)

Skrevet

Da de var ute og seilte på flåten, traff de på en fiskebåt. Folka i fiskebåten tok Walt, og skøyt Sawyer i skuldera.

De andre voksne drev i land på øya igjen, men "de andre" har altså Walt.

Han skumle negeren og en del andre folk var ombord i den bakre delen av flyet, og disse menneskene har ikke blitt introdusert før i sesong 2.

Shannon har blitt skutt av hun dama som er tøff i trynet og tidligere politikvinne (som også var i bakre del av flyet), og som tydeligvis kjenner Jack fra før.

Og så har de funnet denne bunkeren under jorda, hvor det er en knapp som må trykkes på hver andre time eller noe sånt, ellers vil hele øya eksplodere.

Han slemme negeren var narkotikasmugler, og hadde å gjøre med dette flyet med mariastatuene med heroin inni.

Skrevet

Fatter og begriper ikke at dere orker å se på dette.

Skrevet

Da de var ute og seilte på flåten, traff de på en fiskebåt. Folka i fiskebåten tok Walt, og skøyt Sawyer i skuldera.

Han skumle negeren og en del andre folk var ombord i den bakre delen av flyet, og disse menneskene har ikke blitt introdusert før i sesong 2.

Shannon har blitt skutt av hun dama som er tøff i trynet og tidligere politikvinne (som også var i bakre del av flyet), og som tydeligvis kjenner Jack fra før.

Og så har de funnet denne bunkeren under jorda, hvor det er en knapp som må trykkes på hver andre time eller noe sånt, ellers vil hele øya eksplodere.

Han slemme negeren var narkotikasmugler, og hadde å gjøre med dette flyet med mariastatuene med heroin inni.

*ler* skjønner nesten ikke at jeg gidder å se - men det gjør jeg jo

Skrevet

*ler* skjønner nesten ikke at jeg gidder å se - men det gjør jeg jo

He he, ja, det er egentlig utrolig tåpelig, så jeg lurer i grunnen litt på hvorfor jeg ser på dette tullet også.

fuji1365380447
Skrevet

Tusen takk! Du er en knupp!!!

Nå har jeg i allefall sånn halveis peiling på hva som skjer.

*neier dypt til Ugga Bugga*

fuji1365380447
Skrevet

Fatter og begriper ikke at dere orker å se på dette.

Du har forsåvidt rett i at det er noe tullball, men det er ganske morsomt også da!

Skrevet

Du har forsåvidt rett i at det er noe tullball, men det er ganske morsomt også da!

Joda jeg forstår jo det:-)

Men jeg skjønner ikke at dere orker å se på noen som fortsetter med akkurat samme greiene i episode etter episode. Det skjer omtrent ikke noe nytt, serien bare dras ut i det uendelige. Det er jo som å se en film som aldri slutter.

Jo lenger dette holder på jo mer usannsynlig blir det.

Skrevet

Tusen takk! Du er en knupp!!!

Nå har jeg i allefall sånn halveis peiling på hva som skjer.

*neier dypt til Ugga Bugga*

Verdt å nevne, i tillegg til det Ugga skriver, er at den "knappen" som må trykkes på til stadighet, det er en kode som må tastes inn på en datamaskin, og koden er den samme som Hurley vant i lotto med...

fuji1365380447
Skrevet

Joda jeg forstår jo det:-)

Men jeg skjønner ikke at dere orker å se på noen som fortsetter med akkurat samme greiene i episode etter episode. Det skjer omtrent ikke noe nytt, serien bare dras ut i det uendelige. Det er jo som å se en film som aldri slutter.

Jo lenger dette holder på jo mer usannsynlig blir det.

Mange menn er ute av stand til å forstå selve poenget med serier.

Poenget med en film er å fortelle en konkret historie - men poenget med en serie er relasjonene som gradvis utvikler seg, og at man blir mer og mer kjent med persongalleriet.

Derfor er det ikke så nøye om det "aldri tar slutt"!

Skrevet

Verdt å nevne, i tillegg til det Ugga skriver, er at den "knappen" som må trykkes på til stadighet, det er en kode som må tastes inn på en datamaskin, og koden er den samme som Hurley vant i lotto med...

Og i tillegg har han snille negeren begynt å kommunisere med sønnen Walt via denne datamaskinen. Og man skulle visstnok ikke bruke datamaskinen til annet enn å skrive inn den dumme koden, for ellers kommer det til å skje noe fryktelig galt. Så nå venter vi bare på det gale som kommer til å skje...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...