Gå til innhold

Helt lost: Ute av takt på Lost!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i tillegg har han snille negeren begynt å kommunisere med sønnen Walt via denne datamaskinen. Og man skulle visstnok ikke bruke datamaskinen til annet enn å skrive inn den dumme koden, for ellers kommer det til å skje noe fryktelig galt. Så nå venter vi bare på det gale som kommer til å skje...

m-m..

jeg tror mr. eko også er snill jeg. Selv om han har en dårlig fortid. Han virket jo utrolig snill før episoden igår. Syns han virket snill igår også jeg forsåvidt, bortsett fra i noen av flashbackene

Skrevet

Mange menn er ute av stand til å forstå selve poenget med serier.

Poenget med en film er å fortelle en konkret historie - men poenget med en serie er relasjonene som gradvis utvikler seg, og at man blir mer og mer kjent med persongalleriet.

Derfor er det ikke så nøye om det "aldri tar slutt"!

Og a propos det: Glamour slår alle rekorder. Den serien slutter visst ikke før alle skuespillerne dauer av alderdomssvakhet.

Nå har fru Forrester fått fjonete, tynt og hvitt hår, og det er vel episode nr. 100 000 antar jeg.

Jeg ser ikke på, altså.

Skrevet

Og a propos det: Glamour slår alle rekorder. Den serien slutter visst ikke før alle skuespillerne dauer av alderdomssvakhet.

Nå har fru Forrester fått fjonete, tynt og hvitt hår, og det er vel episode nr. 100 000 antar jeg.

Jeg ser ikke på, altså.

Days of our lives har jo holdt på i 22 år lenger enn glamour, da. Og en av de originale skuespillerene er fortsatt med

Skrevet

Days of our lives har jo holdt på i 22 år lenger enn glamour, da. Og en av de originale skuespillerene er fortsatt med

Oh my god!

Da må de ha bra høy pensjonsalder for skuespillerne!

Gjest girasol
Skrevet

Poenget med en film er å fortelle en konkret historie - men poenget med en serie er relasjonene som gradvis utvikler seg, og at man blir mer og mer kjent med persongalleriet.

He,he, godt sagt! Og tror du har helt rett!

M.v.h.

Skrevet

m-m..

jeg tror mr. eko også er snill jeg. Selv om han har en dårlig fortid. Han virket jo utrolig snill før episoden igår. Syns han virket snill igår også jeg forsåvidt, bortsett fra i noen av flashbackene

Jo, det kan nok hende. Kanskje alle er snille på bunnen?

Gjest girasol
Skrevet

He,he, godt sagt! Og tror du har helt rett!

M.v.h.

Og derfor tror jeg menn ser på serier som har avsluttende episoder hver gang, der du ikke er avhengig av å "følge med"! F.eks.elsker mannen min å se på Friends, Kongen av Queens og 70-talls Show! Og det er jo serier som du godt kan hoppe over episoder av. Men jeg er veldig glad i den spenningen som bygges opp fra episode til episode, og er dermed "avhengig" av seriene mine. Jeg ser på f.eks.Home and away, Lost og 24 (de gangene den gikk)!

M.v.h.

Gjest Dordy Can
Skrevet

hehe, så sant som det er sagt ;o)

Gjest togli
Skrevet

Da de var ute og seilte på flåten, traff de på en fiskebåt. Folka i fiskebåten tok Walt, og skøyt Sawyer i skuldera.

De andre voksne drev i land på øya igjen, men "de andre" har altså Walt.

Han skumle negeren og en del andre folk var ombord i den bakre delen av flyet, og disse menneskene har ikke blitt introdusert før i sesong 2.

Shannon har blitt skutt av hun dama som er tøff i trynet og tidligere politikvinne (som også var i bakre del av flyet), og som tydeligvis kjenner Jack fra før.

Og så har de funnet denne bunkeren under jorda, hvor det er en knapp som må trykkes på hver andre time eller noe sånt, ellers vil hele øya eksplodere.

Han slemme negeren var narkotikasmugler, og hadde å gjøre med dette flyet med mariastatuene med heroin inni.

Men han "slemme" negeren var vel egentlig ikke slem da? Han ble tvunget inn i narkosmugling av de som kidnappa han når han var liten. De ville drepe folka i landsbyen hans hvis han ikke hjalp dem å smugle narko. Eller har jeg misforstått grundig nå?

Skrevet

Men han "slemme" negeren var vel egentlig ikke slem da? Han ble tvunget inn i narkosmugling av de som kidnappa han når han var liten. De ville drepe folka i landsbyen hans hvis han ikke hjalp dem å smugle narko. Eller har jeg misforstått grundig nå?

Jo, du har vel rett i det.

Gjest togli
Skrevet

Jo, du har vel rett i det.

:-)

Begynte å lure på om jeg hadde blingsa helt. Det hadde vært krise altså! ;-)

Skrevet

Begynte å lure på om jeg hadde blingsa helt. Det hadde vært krise altså! ;-)

Men allikevel er det noe litt skummelt over ham, da.

Gjest togli
Skrevet

Men allikevel er det noe litt skummelt over ham, da.

Ja, enig i det!

Men så du hvor kjekk han var med afrofletter! Myye kjekkere i sitt "gamle" liv enn når han er på øya.

Sikkert ingen som kan å flette håret der han er nå *sukk*

;-)

Skrevet

Da de var ute og seilte på flåten, traff de på en fiskebåt. Folka i fiskebåten tok Walt, og skøyt Sawyer i skuldera.

De andre voksne drev i land på øya igjen, men "de andre" har altså Walt.

Han skumle negeren og en del andre folk var ombord i den bakre delen av flyet, og disse menneskene har ikke blitt introdusert før i sesong 2.

Shannon har blitt skutt av hun dama som er tøff i trynet og tidligere politikvinne (som også var i bakre del av flyet), og som tydeligvis kjenner Jack fra før.

Og så har de funnet denne bunkeren under jorda, hvor det er en knapp som må trykkes på hver andre time eller noe sånt, ellers vil hele øya eksplodere.

Han slemme negeren var narkotikasmugler, og hadde å gjøre med dette flyet med mariastatuene med heroin inni.

"Og så har de funnet denne bunkeren under jorda, hvor det er en knapp som må trykkes på hver andre time eller noe sånt, ellers vil hele øya eksplodere."

feil - de aner ikke hva som vil skje om knappen ikke trykkes (nedtellingsuret resettes), men er redde for (er blitt skremt til å tro) at det er noe svært alvorlig.....

Skrevet

"Og så har de funnet denne bunkeren under jorda, hvor det er en knapp som må trykkes på hver andre time eller noe sånt, ellers vil hele øya eksplodere."

feil - de aner ikke hva som vil skje om knappen ikke trykkes (nedtellingsuret resettes), men er redde for (er blitt skremt til å tro) at det er noe svært alvorlig.....

OK.

Skrevet

*ler* skjønner nesten ikke at jeg gidder å se - men det gjør jeg jo

Akkurat det samme tenker jeg - men forsøker å få det med meg hver gang likevel:-)

Skrevet

Ja, enig i det!

Men så du hvor kjekk han var med afrofletter! Myye kjekkere i sitt "gamle" liv enn når han er på øya.

Sikkert ingen som kan å flette håret der han er nå *sukk*

;-)

Jeg tror ikke jeg tenkte noe spesielt over frisyren hans i hans gamle liv.

Skrevet

*ler* skjønner nesten ikke at jeg gidder å se - men det gjør jeg jo

Har lest denne tråden nå og er veldig glad for at jeg ikke begynte å følge med Lost. Makan til tull og vrøvl!

Holder meg til CSI jeg, det er den eneste serien jeg følger med fast på. :o)

Skrevet

Har lest denne tråden nå og er veldig glad for at jeg ikke begynte å følge med Lost. Makan til tull og vrøvl!

Holder meg til CSI jeg, det er den eneste serien jeg følger med fast på. :o)

Og DU er den serien jeg følger med fast på! *LOL*

Skrevet

Og DU er den serien jeg følger med fast på! *LOL*

Men jeg er ikke på tv! ;o) På DOL er du en av mine absolutt faste serier og! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...