Gå til innhold

Har dere opplevd noe moro på fest ?

Anbefalte innlegg

Gjest moro på fest....
Skrevet

Hva er det morsomste dere har opplevd på fest ?

Vi var i et 30 årslag som når alle hadde satt seg så var det vertinnen som sang velkomtsang til alle jestene alene og ikke omvendt, koselig og kjempeartig.

i tillegg var det festet nr. under de ulike tallerkene og det var loddtrekning av alt mulig (smakskondomer9 osv.

hva har dere opplevd som har vært moro, artig koselig osv???

Gøy å høre....

Skrevet

Har vært på så mange morsomme fester opp gjennom årene, at det er vanskelig å komme på noe spesielt. Hvis jeg ser på gamle bilder, kommer det masse morsomme minner :-)

Skrevet

fest og fest, men en ny tradisjon etter at min søster of jeg flyttet til Oslo er å ha førjulstreff med noen tanter og onkler og søskenbarn som bor på østlandet. Her er folk i alderen 7-54 år. Og vi pleier å ha en pakkelek. Alle tar med noen pakker (mest tulleting eller billige fine ting), og vi legger alle pakkene i en haug. Vi sitter rundt et bord med en terning som går på rundgang. Får man 1 eller 6 så kan man gå og hente en pakke, hvilken som helst, men ikke åpne den! Fortsetter til det ikke er mer pakker i haugen. Og så neste runde gjelder det også å kaste en 1'er eller 6'er, for i denne runden kan man stjele andres pakker. Helt til en stoppeklokke uler (ingen vet hvor lang tid vi har på oss utenom verten). Utrolig morsomt og vi ler og ler og ler og ler! Når klokka uler så kan vi åpne de pakkene vi sitter igjen med :)

Blir som regel litt bytting av gaver etter vi åpner dem!

Det er noe av det festligste jeg har vært med på av selskapsleker. Har ikke vært med på så mange slike faktisk, men denne er morsom.

Gjest pekka
Skrevet

fest og fest, men en ny tradisjon etter at min søster of jeg flyttet til Oslo er å ha førjulstreff med noen tanter og onkler og søskenbarn som bor på østlandet. Her er folk i alderen 7-54 år. Og vi pleier å ha en pakkelek. Alle tar med noen pakker (mest tulleting eller billige fine ting), og vi legger alle pakkene i en haug. Vi sitter rundt et bord med en terning som går på rundgang. Får man 1 eller 6 så kan man gå og hente en pakke, hvilken som helst, men ikke åpne den! Fortsetter til det ikke er mer pakker i haugen. Og så neste runde gjelder det også å kaste en 1'er eller 6'er, for i denne runden kan man stjele andres pakker. Helt til en stoppeklokke uler (ingen vet hvor lang tid vi har på oss utenom verten). Utrolig morsomt og vi ler og ler og ler og ler! Når klokka uler så kan vi åpne de pakkene vi sitter igjen med :)

Blir som regel litt bytting av gaver etter vi åpner dem!

Det er noe av det festligste jeg har vært med på av selskapsleker. Har ikke vært med på så mange slike faktisk, men denne er morsom.

Enig!! Den har vi også hatt. Når man kan stjele fra de andre, da begynner virkelig moroa!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...