Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mange menn ønsker seg større penis, slik er det bare. Uansett hvor ofte det blir påpekt at størrelsen ikke betyr noe så hjelper det ikke stort. Så la oss heller finne løsninger som fungerer :-)

Jeg har (helt ærlig) en penis som alltid har ligget på rundt 14cm erigert. Det er en forholdsvis kraftig sak i omkrets, og rent sexuelt har denne størrelsen alltid fungert perfekt for meg og mine partnere.

Jeg har allikevel alltid ønsket meg en lengre penis - ikke for sexens skyld, men rett og slett fordi jeg har et inntrykk av at det gir meg en bedre selvfølelse. Jeg er nemlig en av de mange som har veldig liten penis når den er slapp, og som vokser mange ganger sin egen størrelse når jeg får ereksjon.

Litt for morro skyld egentlig har jeg testet ut en del ting for å få lengre og større penis, og endelig har jeg kommet over en metode som fungerer utrolig effektivt. Jeg vil ikke lenke til noen produkter eller butikker her da det kan oppfattes som reklame, men her er hvordan det hele fungerer.

Man fester en slags ramme rundt roten, og i enden av denne er det stenger som kan justeres etterhvert som penis blir lengre. Det som ikke er spesielt behagelig er at man må feste en stiv slags gummistrikk rundt penishodet for å holde det hardt på plass. Man skrur deretter denne saken slik at man strekker hele penis lengre i slapp tilstand.

Jeg klarer ikke å ha dette på i mer en to timer i strekk før det begynner å bli for ubehagelig, og jeg har i 3 uker hatt den på 2 timer på formiddag, og 2 timer på kveldstid. I manualen står det at man fint kan ha denne på hele dagen under en løs-sittende bukse, men tro meg - dette er noe du ikke ønsker å vandre rundt med til hverdags :-) ..men man må lide litt for å oppnå resultater etter min mening - bare tenk på hva kvinner må gjennomgå for sin skjønnhet i mange tilfeller :-) En fin løsning kan være å ha den på når man slapper av foran TV-apparatet e.l. om kvelden.

Dette er ikke en behagelig måte, men den eneste jeg har forsøkt som fungerer. Etter bare tre ukers bruk har jeg helt ærlig fått en lengre og enda tykkere penis. Jeg legger veldig godt merke til det når jeg holder den i hånden, og selv om min penis bare har blitt 1,5cm lengre nå (erigert), så er det mye mer synlig rent visuelt enn man skulle tro :-)

For min del har dette gjort meg litt mer glad i hverdagen, samt at jeg synes det er spennende å se utviklingen. Jeg har heller ikke fått noen plager av dette. Vannlating og ereksjon fungerer som normalt, og jeg synes faktisk at ereksjonen har blitt enda bedre - men det kan selvfølgelig skyldes psykologiske ting som at jeg faktisk er mer fornøyd med meg selv og føler meg mer sensuell også.

Mitt spørsmål er egentlig: Er det noe galt med dette? For meg har det bare hatt positive virkninger. Jeg vet at mange sikkert vil reagere negativt på dette innlegget, men for de som er seriøst interessert i å gjøre noe i samme bane kan det være greit å høre fra noen som har forsøkt noe som fungerer.

Hvis noen ønsker det kan jeg gjerne fortelle litt hvordan utviklingen blir fremover, om jeg får noen plager osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220846-st%C3%B8rre-penis-dette-fungerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint for deg!

Men de fleste her har vel en allerede fungerende penis.

Joda, og hvis du har lest innlegget mitt ordentlig ser du at dette ikke er ment som noen oppfordring, heller deling av mine erfaringer. Min og de fleste andres penis er fult ut fungerende, og har ikke noe behov for å modifisere størrelse eller lengde. Faktisk regnes alt fra 11-18 cm som normal penislengde. Har følelesen av at du ikke har lest mitt innlegg ordentlig, eller at du har misforstått.

Blir den ikke veldig tynn da?

Nei, hittil ser den ut til å bli vesentlig tykkere :-) Om dette er et varig fenomen vistes jo ikke før det har gått litt tid, men nå ser det veldig bra ut... det føles nesten litt magisk for å si det dumt... Tingen jeg holder i hånden føles uvirkelig, spesielt ved ereksjon... har lyst til å vise den frem til alle.. men det skal jeg ikke gjøre ;-)

Gjest M.Angelica

Nei, hittil ser den ut til å bli vesentlig tykkere :-) Om dette er et varig fenomen vistes jo ikke før det har gått litt tid, men nå ser det veldig bra ut... det føles nesten litt magisk for å si det dumt... Tingen jeg holder i hånden føles uvirkelig, spesielt ved ereksjon... har lyst til å vise den frem til alle.. men det skal jeg ikke gjøre ;-)

Bra for deg da. Lykke til =)

Annonse

jeg synes at min manns utstyr er helt perfekt for mine øyne. han er vel helt gjennomsnittlig (jeg vet egentlig ikke hvordan en gjennomsnittlig penis ser ut, men jeg går ut fra det er omtrent noe sånn).

hadde jeg fått vite at han hadde oppnådd lengden og omkretsen ved hjelp av piller, vakuum, vekter eller hva-som-helst...den hadde liksom mistet sin...nå har jo ikke jeg et beskrivende ord, kan ikke skrive sjarm heller...

likt som kjæresten min sier til meg; han synes det er bedre med mine bryster som de er enn hvis de var slik med silikon. det er jo juks, og blir ikke like attraktivt.

...

jeg synes at min manns utstyr er helt perfekt for mine øyne. han er vel helt gjennomsnittlig (jeg vet egentlig ikke hvordan en gjennomsnittlig penis ser ut, men jeg går ut fra det er omtrent noe sånn).

hadde jeg fått vite at han hadde oppnådd lengden og omkretsen ved hjelp av piller, vakuum, vekter eller hva-som-helst...den hadde liksom mistet sin...nå har jo ikke jeg et beskrivende ord, kan ikke skrive sjarm heller...

likt som kjæresten min sier til meg; han synes det er bedre med mine bryster som de er enn hvis de var slik med silikon. det er jo juks, og blir ikke like attraktivt.

...

...og heldigvis er vi alle forskjellige og har forskjellige meninger. Etter mitt skjønn er det litt forskjell på kirurgiske inngrep og å trene opp ting. Hvis du trener brystmusklene for å få litt fastere bryster, eller tar knipeøvelser så synes jeg ikke det gjør hverken deg, dine bryster eller "musa di" mindre atraktiv ;-)

"men man må lide litt for å oppnå resultater etter min mening - bare tenk på hva kvinner må gjennomgå for sin skjønnhet i mange tilfeller :-)"

...sammenligningen??

Opptrening (knipeøvelser) etter fødsel kan være en stor utfordring for mange kvinner, men av og til nødvendig for et godt sexliv for begge parter... for eksempel :-)

Opptrening (knipeøvelser) etter fødsel kan være en stor utfordring for mange kvinner, men av og til nødvendig for et godt sexliv for begge parter... for eksempel :-)

Men det er verken farlig eller ubehagelig.

Det har jo vært flere tråder om dette temaet her inne de siste mnd og jeg mener at minst en av dem inneholdt fakta som sa at det å strekke vevet i penis kunne være ødeleggende for ereksjonen etterhvert.

Men det er verken farlig eller ubehagelig.

Det har jo vært flere tråder om dette temaet her inne de siste mnd og jeg mener at minst en av dem inneholdt fakta som sa at det å strekke vevet i penis kunne være ødeleggende for ereksjonen etterhvert.

Takk for ditt innlegg :-)

Dersom du finner frem til det omtalte innlegget er jeg svært interessert i å lese det. Jeg vil jo ikke gjøre den stor og slapp ;-)

Annonse

...og heldigvis er vi alle forskjellige og har forskjellige meninger. Etter mitt skjønn er det litt forskjell på kirurgiske inngrep og å trene opp ting. Hvis du trener brystmusklene for å få litt fastere bryster, eller tar knipeøvelser så synes jeg ikke det gjør hverken deg, dine bryster eller "musa di" mindre atraktiv ;-)

nei, men jeg vil liksom ikke kalle det for trening... å trene brystmuskler og muskelen vagina er noe helt annet.

ShitDiddelyDo

"Man fester en slags ramme rundt roten, og i enden av denne er det stenger som kan justeres etterhvert som penis blir lengre. Det som ikke er spesielt behagelig er at man må feste en stiv slags gummistrikk rundt penishodet for å holde det hardt på plass. Man skrur deretter denne saken slik at man strekker hele penis lengre i slapp tilstand."

Du er ikke riktig klok, mann!

Her utsetter du noe av det helligste du har for stenger og strikker og skruer og en slags burformasjon du fester rundt roten. Du trenger ikke være utdannet lege for å forstå at det er nødt til å være en fare forbundet med dette vannviddet.

Hvis jeg var deg ville jeg sluttet mens leken var god og penis fortsatt duger til noe annet enn urinering.

• 3 uker senere...

Joda, og hvis du har lest innlegget mitt ordentlig ser du at dette ikke er ment som noen oppfordring, heller deling av mine erfaringer. Min og de fleste andres penis er fult ut fungerende, og har ikke noe behov for å modifisere størrelse eller lengde. Faktisk regnes alt fra 11-18 cm som normal penislengde. Har følelesen av at du ikke har lest mitt innlegg ordentlig, eller at du har misforstått.

Hei pippit,

Jeg ville bare takke deg for ditt infomasjonsrike innlegg. Jeg søkte på penis forlenger på nettet, og sitter faktisk med en dansk produkt på penisen nå :-)

Etter mye lesing så sitter jeg med følelsen at så lenge man ikke "over gjør" det, men tar det rolig og bruker tid, så har det ingen sideeffekter.

Min penis er eller ikke lengere enn 13 cm, men med dette spennende prosjektet på gang, så håper jeg på en 20 cm penis i løpet av 1 - 2 års tid.

Som du sier, "du må lide for skjønnheten".

Takk igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...