Gå til innhold

Skal vi danse

Anbefalte innlegg

Gjest c-lin
Skrevet

Hvem gikk ut av skal vi danse nå sist? Jeg har glemt å følge med.

Blomster-Finn var vel like elegant som alltid, he he..

Skrevet

Otto og Michelle.

Artig program! Vi bruker å gjette dommerpoengene før de kommer.

Gjest c-lin
Skrevet

Otto og Michelle.

Artig program! Vi bruker å gjette dommerpoengene før de kommer.

Jeg begynte ikke å følge med før det hadde gått noen ganger, men synes det er artig underholdning. Jeg har alltid syntes det er flott å se på når folk danser.

Skrevet

Ja, Finn var like elegant som vanlig. Han stod mer eller mindre stille, og når han ikke gjorde det så trippa han litt rundt helt i utakt.

Og nå synes jeg faktisk at nivået på de andre begynner å bli såpass mye bedre en hans at han blir mer som en klovn.

Jeg vet at det er underholdning, og jeg skjønner at folk synes det er morsomt at han er med og bruker penger på å stemme ham fram, men nok er kanskje nok.

Jeg synes synd på de som går ut nå - kjempeflinke har de blitt - på "bekostning" av Finns sjarm eller hva det han nå har som får folk til å bruke stemmepengene sine på han.

Skrevet

Ja, Finn var like elegant som vanlig. Han stod mer eller mindre stille, og når han ikke gjorde det så trippa han litt rundt helt i utakt.

Og nå synes jeg faktisk at nivået på de andre begynner å bli såpass mye bedre en hans at han blir mer som en klovn.

Jeg vet at det er underholdning, og jeg skjønner at folk synes det er morsomt at han er med og bruker penger på å stemme ham fram, men nok er kanskje nok.

Jeg synes synd på de som går ut nå - kjempeflinke har de blitt - på "bekostning" av Finns sjarm eller hva det han nå har som får folk til å bruke stemmepengene sine på han.

Jeg synes også at dette med Finn er trukket for langt nå. Det var morsomt en stund.

For meg blir det også så typisk norsk at mange elsker nettopp det amatørmessige, karaokefaktoren.

Han er et hoffnarr-innslag i et ellers seriøst program.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...