Gjest c-lin Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hvem gikk ut av skal vi danse nå sist? Jeg har glemt å følge med. Blomster-Finn var vel like elegant som alltid, he he.. 0 Siter
Babette Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Otto og Michelle. Artig program! Vi bruker å gjette dommerpoengene før de kommer. 0 Siter
Gjest c-lin Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Otto og Michelle. Artig program! Vi bruker å gjette dommerpoengene før de kommer. Jeg begynte ikke å følge med før det hadde gått noen ganger, men synes det er artig underholdning. Jeg har alltid syntes det er flott å se på når folk danser. 0 Siter
Gyda Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ja, Finn var like elegant som vanlig. Han stod mer eller mindre stille, og når han ikke gjorde det så trippa han litt rundt helt i utakt. Og nå synes jeg faktisk at nivået på de andre begynner å bli såpass mye bedre en hans at han blir mer som en klovn. Jeg vet at det er underholdning, og jeg skjønner at folk synes det er morsomt at han er med og bruker penger på å stemme ham fram, men nok er kanskje nok. Jeg synes synd på de som går ut nå - kjempeflinke har de blitt - på "bekostning" av Finns sjarm eller hva det han nå har som får folk til å bruke stemmepengene sine på han. 0 Siter
Babette Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Ja, Finn var like elegant som vanlig. Han stod mer eller mindre stille, og når han ikke gjorde det så trippa han litt rundt helt i utakt. Og nå synes jeg faktisk at nivået på de andre begynner å bli såpass mye bedre en hans at han blir mer som en klovn. Jeg vet at det er underholdning, og jeg skjønner at folk synes det er morsomt at han er med og bruker penger på å stemme ham fram, men nok er kanskje nok. Jeg synes synd på de som går ut nå - kjempeflinke har de blitt - på "bekostning" av Finns sjarm eller hva det han nå har som får folk til å bruke stemmepengene sine på han. Jeg synes også at dette med Finn er trukket for langt nå. Det var morsomt en stund. For meg blir det også så typisk norsk at mange elsker nettopp det amatørmessige, karaokefaktoren. Han er et hoffnarr-innslag i et ellers seriøst program. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.