Gå til innhold

statsvitere eller andre m kunnskap-hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest headache
Skrevet

Hei!

Noen som kan hjelpe meg litt med denne oppg?

Første del er grei, og er mye litteratur om.

"gjør rede for hva du forstår med korporatisme, segementering og politikkens allmenngjøring."

Men så blir det verre, og jeg skjønner ikke hva oppgaven ber meg gjøre...

"Analyser dagens norske politisk-administrative system med dette som utgangspunkt."

Noen med tips??

Gjest snekker andersen
Skrevet

Jeg har hatt ei lignende oppgave for lenge sidern. Husker ikke helt hva jeg skrev, men jeg tror jeg skrev hvilke trekk som tilsa at politikken i dag var på denne måten, og hva som ikke gjorde det. Kan du ikke spørre andre studenter hvordan de ser på oppgaven eller veileder?

Skrevet

Ingen grunn til hodepine.

Det er ikke så vanskelig i hele tatt.

Bruk pensum, definer begrepene utfra det - skriv definisjonene i introduksjonen - problematiser!

Deretter drøft disse i sammenheng med "dagens norske politisk-administrative system"

Husk å konkluder og ha en rød tråd i teksten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...