Gjest headache Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hei! Noen som kan hjelpe meg litt med denne oppg? Første del er grei, og er mye litteratur om. "gjør rede for hva du forstår med korporatisme, segementering og politikkens allmenngjøring." Men så blir det verre, og jeg skjønner ikke hva oppgaven ber meg gjøre... "Analyser dagens norske politisk-administrative system med dette som utgangspunkt." Noen med tips?? 0 Siter
Gjest snekker andersen Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har hatt ei lignende oppgave for lenge sidern. Husker ikke helt hva jeg skrev, men jeg tror jeg skrev hvilke trekk som tilsa at politikken i dag var på denne måten, og hva som ikke gjorde det. Kan du ikke spørre andre studenter hvordan de ser på oppgaven eller veileder? 0 Siter
glooge Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ingen grunn til hodepine. Det er ikke så vanskelig i hele tatt. Bruk pensum, definer begrepene utfra det - skriv definisjonene i introduksjonen - problematiser! Deretter drøft disse i sammenheng med "dagens norske politisk-administrative system" Husk å konkluder og ha en rød tråd i teksten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.